Пленарне засідання Верховної Ради України 12 липня 2016

vr12 07

 
Голова Верховної Ради України Андрій Парубій відкрив ранкове засідання. Він нагадав, що напередодні відбулася дуже конструктивна Погоджувальна рада: «Ми сформували порядок денний, в якому ми фактично всі ці найгостріші питання, які стоять перед нами цього тижня, внесли у цей порядок денний. Це і звільнення суддів, яке ми не завершили, це і питання дерегуляторів, і про ринок газу, і про ринок електроенергії, і про НКРЕ, і закони, необхідні для місцевого самоврядування».


Голова Верховної Ради висловив сподівання, що цей тиждень парламент проведе «дуже конструктивно, успішно і результативно». «Бо наші хлопці на передовій вчора продемонстрували, як треба і можна працювати», - наголосив Андрій Парубій і додав: «Ви, напевне, вже знаєте, що вчора 54-а механізована бригада, українська, зупинила ворожу диверсійно-розвідувальну групу. Більш того, в полон були взяті два кадрові офіцери Російської Федерації, які ще раз підтвердили, що російські війська і російські офіцери перебувають на території України, і що це, власне, російська армія веде війну проти України, проти Української незалежності».

«Наші бійці дали приклад і нам, як треба себе поводити в час війни, як треба відповідати завданням, які стоять перед нами», - сказав Андрій Парубій і закликав народних депутатів привітати наших бійців на фронті.

Далі представники депутатських фракцій і груп виступили з оголошеннями, заявами, повідомленнями, пропозиціями.

Народні депутати розглянули питання порядку денного.

Прийнято за основу проект Закону «Про оцінку впливу на довкілля».

Законопроектом передбачається встановити правові та організаційні засади здійснення оцінки впливу на довкілля та забезпечити виконання Україною міжнародних зобов’язань у рамках Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище в транскордонному контексті (Конвенція Еспоо) та Конвенції про доступ до інформації, участь громадськості в процесі прийняття рішень та доступ до правосуддя з питань, що стосуються довкілля (Оргуська Конвенція), стороною яких є Україна, а також імплементацію у національне законодавство положень Директив 2003/4/ЄC та 2011/92/ЄС.

Проектом пропонується уточнити перелік видів діяльності та об’єктів, які включені до сфери застосування оцінки впливу на довкілля.

Законопроект зареєстровано за №2009а-д.

Прийнято за основу проект Закону «Про стратегічну екологічну оцінку».

Метою законопроекту є адаптація законодавства України до законодавства Європейського Союзу в частині встановлення сфери застосування та порядку здійснення стратегічної екологічної оцінки відповідно до підходу, закріпленому у Директиві Європейського Парламенту та Ради ЄС від 27 червня 2001р.2001/42/ЄС.

Законопроектом пропонується визначити сферу застосування стратегічної екологічної оцінки, встановити порядок її здійснення, механізм проведення транскордонних консультацій, інформування про прийняте рішення та моніторинг виконання стратегій, планів, загальнодержавних програм, державних цільових програм та програмних документів, включаючи будь-які зміни до них.

Згідно із законопроектом, стратегічна екологічна оцінка проводитиметься щодо проектів документів державного планування, які підготовлені у сфері сільського господарства, лісового господарства, рибного господарства, енергетики, промисловості, транспорту, управління відходами, використання водних ресурсів, телекомунікацій, туризму, землекористування, виконання яких передбачатиме надання документів дозвільного характеру.

Розділом VІ «Прикінцеві положення» законопроекту вносяться зміни до Земельного кодексу України, законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про державні цільові програми», «Про екологічну експертизу», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про регулювання містобудівної діяльності» з відповідних питань.

Проект Закону зареєстровано за №3259.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін і доповнень до деяких законодавчих актів України щодо усунення адміністративних бар'єрів для експорту послуг».

Законопроектом пропонується спростити процедуру укладення зовнішньоекономічних договорів (контрактів), бухгалтерського обліку та фінансової звітності, а також скасувати валютний контроль для операцій з експорту робіт (послуг), прав інтелектуальної власності.

Проект Закону зареєстровано за №4496.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» щодо уточнення умов розповсюдження програм телерадіоорганізацій у складі універсальної програмної послуги».

Законопроектом пропонується доповнити термінологію Закону «Про телебачення і радіомовлення» визначенням «приватні телерадіоорганізації», внести зміни до визначення «універсальної програмної послуги», її складових; передбачається визначити порядок виключення програми (програм) приватної телерадіоорганізації зі складу універсальної програмної послуги. Зокрема, виключення приватної телерадіоорганізації з універсальної програмної послуги за заявою приватної телерадіоорганізації можливе лише для міст, населення яких становить 50 000 і більше осіб.

Проектом також передбачаються норми, які мають забезпечити дотримання відповідних умов розповсюдження програм телерадіоорганізацій у складі універсальної програмної послуги.

Проект Закону зареєстровано за №3504.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо генетичної ідентифікації військовослужбовців)».

Законопроектом пропонується зобов’язати державу забезпечити гарантоване встановлення особи військовослужбовця за допомогою методів генетичної ідентифікації біологічного матеріалу, що містить ДНК особи, та створити базу даних ДНК військовослужбовців, яка повинна містити дані ДНК військовослужбовців, які при проходженні військово-лікарської комісії перед вступом на військову службу висловили згоду на збір, обробку і зберігання такого роду даних.

Проект Закону зареєстровано за №2001а.

Ухвалено Закон «Про внесення змін до Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу».

Законодавчим актом надано право військовослужбовцям, які вже уклали контракти зі Збройними силами України під час дії особливого періоду на період до закінчення особливого періоду або до оголошення рішення про демобілізацію, переукласти контракт строком на 6-12 місяців або, у разі наявності вислуги не менше 18 місяців військової служби, звільнитись.

Закон прийнято з техніко-юридичними правками.

Проект Закону зареєстровано за №4689.

Ухвалено Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо зменшення дефіциту брухту чорних металів на внутрішньому ринку» з урахуванням пропозицій Президента України.

Законом викладено назву та текст Закону у новій редакції.

Законом статтю 13 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» доповнено частиною дев’ятою такого змісту:

«Експортні операції з металобрухтом здійснюються відповідно до цього Закону з урахуванням особливостей, визначених законами України «Про металобрухт» та «Про вивізне (експортне) мито на відходи та брухт чорних металів».

Частину першу статті 9 Закону України «Про металобрухт» виключено. Прикінцевими та перехідними положеннями встановлено «тимчасово, строком на один календарний рік з дня набрання чинності цим Законом, ставки вивізного (експортного) мита на товари, зазначені в пункті 1 Закону України «Про вивізне (експортне) мито на відходи та брухт чорних металів» становлять 30 євро за 1 тонну».

Пропозиції Президента України до Закону зареєстровано за №3868.

Народні депутати прийняли рішення з обговорених питань.

За результатами голосування відхилено законопроекти: про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері паркування транспортних засобів №3584; про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо правового забезпечення відкритості баз даних та прозорості реєстраційних процедур №2696; про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за злісну непокору вимогам адміністрації установи виконання покарань №2708.

До порядку денного включено законопроект про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» (щодо збільшення видатків Центральній виборчій комісії) №4865.

Головуючий закрив ранкове засідання.

О 16.00 відбулося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій на початку засідання оголосив про створення міжфракційних депутатських об’єднань: «За розбудову транспортної галузі України», головою якого обрано народного депутата Руслана Сольвара, та «Трансформація України», співголовами якого обрано народних депутатів Леоніда Козаченка та Івана Кириленка.

Народні депутати продовжили розгляд питань порядку денного.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» (щодо збільшення видатків Центральній виборчій комісії)».

Законодавчим актом передбачено збільшити за загальним фондом державного бюджету на 2016 рік обсягу бюджетних призначень для Центральної виборчої комісії загалом на 27 755,8 тис. грн., у тому числі за бюджетними програмами:

- 6731020 «Проведення виборів народних депутатів України» - на 12 500 тис. грн. /видатки споживання/ для забезпечення підготовки та проведення проміжних виборів народних депутатів України 17 липня 2016 року у семи одномандатних виборчих округах: № 27 (Дніпропетровська область), № 85 (Івано-Франківська область), № 151 (Полтавська область), № 206 (Чернігівська область), № 23 (Волинська область), № 114 (Луганська область) та № 183 (Херсонська область) (у державному бюджеті на 2016 рік видатки за цією бюджетною програмою передбачені в обсязі 19 667,6 тис. грн., які відповідно до звітної інформації Казначейства України протягом січня-травня п. р. не використовувались);

- 6731050 «Функціонування Державного реєстру виборців» - 15 255,8 тис. грн. /видатки споживання/ для повноцінного функціонування Державного реєстру виборців (у державному бюджеті на 2016 рік видатки за цією бюджетною програмою передбачені в обсязі 17 178,7 тис. грн., які відповідно до звітної інформації Казначейства України протягом січня-травня п.р фактично проведені у обсязі 1 544,9 тис. грн., що становить 9% річного плану та 43,5% плану на звітний період (3 551 тис. грн.).

Джерелом покриття додаткових видатків у такому ж обсязі визначено збільшення планового обсягу доходів загального фонду державного бюджету за рахунок рентної плати за користування надрами та видобування природного газу.

Крім того, проектом закону за бюджетною програмою 6731010 «Керівництво та управління у сфері проведення виборів та референдумів» пропонується в межах загального обсягу видатків споживання, передбаченого у державному бюджеті за цією бюджетною програмою, збільшити видатки на оплату праці в обсязі 4 000 тис. грн. для забезпечення виплати заробітної плати членам Центральної виборчої комісії, працівникам Секретаріату Центральної виборчої комісії та Служби розпорядника Державного реєстру виборців відповідно до умов оплати праці, визначених Законом України від 10.12.2015 № 889-VІІІ «Про державну службу», який набрав чинності з 1 травня 2016 року.

У законі враховано такі пропозиції Комітету з питань бюджету:

у додатку №1 замість збільшення надходжень рентної плати за користування надрами для видобування природного газу на 27 755,8 тис. грн. передбачено на таку ж суму збільшення надходжень адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань /за пропозицією Міністерства фінансів України/, для чого виключити рядки за кодами 10000000, 13000000, 13030000 і 13030800, а також включити рядок за кодом 22010300 «Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» з показником у сумі 35 697,8 тис. грн. у графах «Всього» і «Загальний фонд» та рядки за підсумковими кодами 20000000 «Неподаткові надходження», 22000000 «Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності» і 22010000 «Плата за надання адміністративних послуг» із збільшенням відповідних показників у графах «Всього» і «Загальний фонд» на 27 755,8 тис. грн.;

у додатку №2 у рядку за кодом 6731010 найменування бюджетної програми доповнено словом «референдумів»;

уточнено у тексті і додатках бюджетні показники відповідно до законопроектів щодо внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік», розглянутих та прийнятих Верховною Радою України до розгляду зазначеного законопроекту.

Проект Закону зареєстровано за №4865.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» щодо наставництва над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування».

Законопроектом пропонується визначити такий вид діяльності щодо дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, як наставництво, під яким розуміється добровільна безоплатна діяльність наставника з надання дітям, які проживають у закладах для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, індивідуальної підтримки та допомоги, насамперед, у підготовці до самостійного життя.

Проект Закону зареєстровано за№4784.

Прийнято Постанову «Про внесення змін до розділу I додатка до Постанови Верховної Ради України «Про відзначення пам’ятних дат і ювілеїв у 2016 році».

Постановою розділ I додатка до Постанови Верховної Ради України «Про відзначення пам’ятних дат і ювілеїв у 2016 році» доповнено відповідно до хронологічного порядку новими абзацами такого змісту:

«925 років з часу заснування міста Дрогобича (1091);

400 років з часу першої писемної згадки про місто Чуднів (1616)». Проект Постанови зареєстровано за №4828.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення містобудівної діяльності».

Законопроектом передбачається скасувати визначення категорії складності об’єктів будівництва та внести зміни до деяких законодавчих актів у сфері містобудівної діяльності, які передбачають заміну процедури реєстрації декларації на здійснення будівництва та прийняття в експлуатацію об’єктів із середнім та значним класом наслідків (відповідальності) на підставі дозволу на виконання будівельних робіт та сертифікату відповідно, а об’єктів із незначними класами наслідків (відповідальності) - на підставі повідомлення.

Проект Закону зареєстровано за №4733-1.

Головуючий оголосив закритим вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Этой ночью рашисты провели 10-часовую «шахедную» атаку по Украине - всего 13 «шахедов» было выпущено противником, все 13 БпЛА сбиты силами ПВО

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.