​Пленарні засідання Верховної Ради України 20 березня 2018 року

Голова Верховної Ради України А.Парубій, відкривши ранкове засідання, привітав українських паралімпійців, які на XII Паралімпійських Іграх, що завершилися у Південній Кореї, здобули 22 медалі (7 золотих, 7 срібних і 8 бронзових) і посіли у командному заліку шосте місце. «Дякуємо вам і пишаємося вами. Ви - символ незламності духу і перемоги України», - наголосив він.


А.Парубій також привітав прикордонників із 100-річчям новітньої прикордонної служби України.

З оголошеннями, заявами, повідомленнями, пропозиціями виступили представники депутатських фракцій і груп.

Народні депутати приступили до розгляду проекту Постанови «Про порядок денний восьмої сесії Верховної Ради України восьмого скликання» №8063.

Представники депутатських фракцій і груп у виступах поінформували про свої пропозиції до порядку денного восьмої сесії, наполягаючи на їх включенні.

Головуючий, підсумовуючи, зазначив, що в порядок денний включено понад 2900 законопроектів. Через неприйняття порядку денного сесії заблокована робота десяти парламентських комітетів. Він звернувся до народних депутатів з проханням проголосувати за порядок денний восьмої сесії. Якщо порядок денний сесії не буде підтриманий, комітети не зможуть розглянути низку важливих законопроектів.

Головуючий поставив на голосування проект Постанови «Про порядок денний восьмої сесії Верховної Ради України восьмого скликання» №8063 для прийняття в цілому.

199 парламентаріїв підтримали проект постанови.

Головуючий звернувся до тих фракцій і груп, які не голосували, зазначивши, що він озвучив їх пропозиції про включення до порядку денного законопроектів, на яких вони наполягають.

Проект Постанови №8063 було знову поставлено на голосування.

За результатами голосування 202 народних депутатів підтримали проект постанови.

Головуючий оголосив перерву у засіданні для проведення консультацій, запросивши для участі в них керівників фракцій і груп.

Після завершення консультацій головуючий ще раз поставив на голосування проект постанови №8063. Він зазначив, якщо проект не буде підтриманий, розглядатимуться законопроекти тільки у другому читанні.

До проекту за пропозиціями фракцій і груп були включені законопроекти за №№8059, 8108 і 6391-1.

239 голосами Проект Постанови прийняти в цілому.

Прийнято Постанову «Про порядок денний восьмої сесії Верховної Ради України восьмого скликання».

Верховна Рада України затвердила порядок денний восьмої сесії, погодившись з пропозиціями комітетів Верховної Ради України стосовно законопроектів, які не рекомендовані для включення до порядку денного восьмої сесії, та зняла з розгляду як такі, що втратили актуальність та пропонуються на відхилення з інших підстав, згідно з додатком 1.

Згідно з Постановою, суб’єктам права законодавчої ініціативи повернуто законопроекти як такі, що потребують доопрацювання, згідно з додатком 2 та вирішено вважати такими, що відкликані ініціаторами їх внесення законопроекти, згідно з додатком 3.

Постанову прийнято з урахуванням пропозицій депутатських фракцій і груп.

Проект Постанови зареєстровано за №8063.

Народні депутати приступили до розгляду питань порядку денного.

У першому читанні вони розглянули проект Закону про внесення зміни до розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України (щодо середньострокового бюджетного планування) №8099.

Законопроект доповів Міністр фінансів Олександр Данилюк.

За результатами голосування законопроект не набрав необхідної кількості голосів для прийняття і був відхилений.

Парламентарії розглянули два проекти Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей управління державними банками за №№7180 і 7180-1.

За результатами голосування обидва законопроекти відхилено.

У засіданні оголошено перерву на півгодини.

Народні депутати після закінчення перерви приступили до розгляду питань промислової політики та підприємництва.

Вони розглянули два законопроекти про внесення змін до деяких законів України щодо збереження українських лісів та запобігання незаконному вивезенню необроблених лісоматеріалів за №№5495 і 5495-1.

За результатами голосування 246 голосами прийнято за основу законопроект №5495.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо збереження українських лісів та запобігання незаконному вивезенню необроблених лісоматеріалів».

Законопроектом пропонується: встановити обмеження внутрішнього споживання лісоматеріалів необроблених у розмірі 20 млн. метрів3 на рік; посилити адміністративну та кримінальну відповідальність за незаконну вирубку лісу та подальший його експорт поза митним контролем (контрабанду); доручити Кабінету Міністрів України розробити комплексну програму відновлення лісового фонду України та визначити першочергові обсяги робіт щодо відновлення лісів і лісорозведення, охорони лісів від пожеж, захисту від шкідників і хвороб, інших лісогосподарських заходів, а також порядку і способів їх проведення.

Відповідні зміни передбачається зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального кодексу, Закону «Про особливості державного регулювання діяльності суб’єктів підприємницької діяльності, пов’язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів».

Проект Закону зареєстровано за №5495.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо технічних регламентів та оцінки відповідності».

Законопроектом пропонується усунути неузгодженості окремих норм деяких законодавчих актів, які регулюють питання технічних регламентів та оцінки відповідності.

Відповідні зміни пропонується внести до Кодексу України про адміністративні правопорушення, а також законів України «Про захист прав споживачів», «Про службу безпеки України», «Про пестициди і агрохімікати», «Про страхування», «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», «Про телекомунікації», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про реабілітацію інвалідів в Україні», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», «Про метрологію та метрологічну діяльність», «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію».

Проект Закону зареєстровано за №6235.

Прийнято Закон «Про стратегічну екологічну оцінку».

Законодавчий акт спрямовано на адаптацію законодавства України до законодавства Європейського Союзу в частині встановлення сфери застосування та порядку здійснення стратегічної екологічної оцінки відповідно до підходу, закріпленому у Директиві Європейського Парламенту та Ради ЄС від 27 червня 2001р. №2001/42/ЄС, а також з метою реалізації положень Протоколу про стратегічну екологічну оцінку до Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище в транскордонному контексті.

Законом визначено сферу застосування стратегічної екологічної оцінки, встановлено порядок її здійснення, механізм проведення транскордонних консультацій, інформування про прийняте рішення та проведення моніторингу виконання стратегій, планів, загальнодержавних програм, державних цільових програм та програмних документів, включаючи будь-які зміни до них.

Дія цього Закону поширюється на документи державного планування, які будуть мати вплив на довкілля та здоров’я населення.

Згідно із Законом, здійснення стратегічної екологічної оцінки проекту документа державного планування виключає необхідність проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи такого документа.

Закон регулює відносини у сфері оцінки наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, виконання документів державного планування та поширюється на документи державного планування, які стосуються сільського господарства, лісового господарства, рибного господарства, енергетики, промисловості, транспорту, поводження з відходами, використання водних ресурсів, охорони довкілля, телекомунікацій, туризму, містобудування або землеустрою (схеми) та виконання яких передбачатиме реалізацію видів діяльності (або які містять види діяльності та об’єкти), щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, або які вимагають оцінки, зважаючи на ймовірні наслідки для територій та об’єктів природно-заповідного фонду та екологічної мережі, крім тих, що стосуються створення або розширення територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

Закон не поширюється на документи державного планування, які стосуються національної безпеки та надзвичайних ситуацій, бюджети, бюджетні програми та фінансові плани, а також програми економічного і соціального розвитку АР Крим, областей, районів та міст, сіл та селищ на короткостроковий період.

Проект Закону зареєстровано за №6106.

Народні депутати розпочали розгляд у першому читанні проект Кодексу України з процедур банкрутства №8060.

Проект доповів голова Комітету з питань економічної політики Андрій Іванчук.

В обговоренні взяли участь представники депутатських фракцій і груп.

Народні депутати продовжать розгляд проекту Кодексу з процедур банкрутства №8060 на вечірньому засіданні.

Перший заступник Голови Верховної Ради України Ірина Геращенко оголосила про створення міжфракційного депутатського об’єднання «Чужих дітей не буває», головою якого обрано народного депутата Ірину Луценко.

І.Геращенко закрила ранкове засідання.

Розпочалося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Народні депутати продовжили розгляд проекту Кодексу з процедур банкрутства №8060.

За результатами голосування законопроект 233 голосами прийнято за основу.

Прийнято за основу проект Кодексу України з процедур банкрутства.

Проектом Кодексу пропонується встановити умови та порядок відновлення платоспроможності боржника-юридичної особи або визнання його банкрутом та застосування ліквідаційної процедури з метою повного або часткового задоволення вимог кредиторів, а також відновлення платоспроможності фізичної особи.

Кодекс складається з двох книг: перша книга стосується корпоративного банкрутства, тобто процедури банкрутства юридичних осіб, друга - відновлення платоспроможності фізичної особи, зокрема, визнання фізичної особи банкрутом у випадку її нездатності виконувати свої майнові зобов’язання.

Проектом в частині реформування корпоративного банкрутства, серед іншого пропонується:

ліквідувати зайві бар’єри та спростити доступ до процедур, зокрема, самого боржника;

збільшити можливості для санації та створити ефективні механізми позасудового врегулювання;

виключити всі положення, що можуть розглядатися як підстава для звільнення від боргів, крім випадків, коли кредитори на це погоджуються;

об’єднати мирову угоду та санацію в єдину процедуру;

покращити умови участі у процедурах банкрутства забезпечених кредиторів, для чого, зокрема: надати забезпеченим кредиторам право ініціювати справу про банкрутство; передбачити можливість участі забезпечених кредиторів у голосуванні при ухваленні рішень; встановити, що під час процедури санації боржника за клопотанням забезпеченого кредитора суд може ухвалити рішення про припинення дії мораторію щодо його вимог, якщо предмет забезпечення не використовуватиметься для процедури санації боржника;

підвищити рівень захищеності прав усіх кредиторів, для чого, зокрема: передати ключові повноваження від комітету кредиторів до зборів кредиторів; зменшити кворум при повторному проведенні перших зборів, якщо перша спроба не вдалася через неприбуття кредиторів із необхідною кількістю голосів; запровадити голосування щодо схвалення плану санації класами кредиторів; забезпечити участь кредиторів у виборі арбітражного керуючого; встановити обов’язок арбітражного керуючого розкривати кредиторам інформацію про фінансовий стан боржника та хід провадження у справі про банкрутство через інтернет; встановити пріоритетність вимог поточних кредиторів перед конкурсними;

скоротити строки розгляду справ, зокрема, за рахунок: зменшення кількості оскаржень;

удосконалити положення закону, що стосуються продажу активів боржника, чим забезпечити основу для продажу майна за найвищою ціною, зокрема: запровадити правила щодо контролю за продажом істотних активів; забезпечити продаж усього майна на конкурентній основі на аукціоні; вдосконалити правила оповіщення про продаж майна (через інтернет);

забезпечити стабільність укладених на аукціоні договорів;

вдосконалити положення, що забезпечують збереження працюючого бізнесу тощо.

Проектом також пропонується покращити положення забезпечених кредиторів в процедурах банкрутства, зокрема:

продаж майна банкрутів здійснювати виключно на електронному аукціоні через єдину систему, яка відповідає принципам прозорості, аналогічним до тих, які запроваджено в системі державних закупівель, що має забезпечити продаж майна банкрута за найвищою ціною;

обов’язкове погодження з забезпеченими кредиторами стартової ціни майна, складу лоту, кроку аукціону, тексту оголошення, вартості утримання, зберігання та витрат на продаж заставного майна. У випадку, якщо не досягнуто згоди, зазначене питання вирішує суд;

зниження ціни на першому повторному аукціоні можливе тільки за згодою забезпеченого кредитора; якщо на думку забезпеченого кредитора ціна в ході аукціону на пониження опустилася занадто низка, він може придбати майно за стартовою ціною після першого повторного аукціону; за придбане майно він розраховується шляхом взаємозаліку;

так саме і у разі перемоги на аукціоні забезпечений кредитор розраховується за придбане майно шляхом взаємозаліку, сплачуючи лише різницю між ціною і розміром вимог, а також витрати на збереження та продаж майна;

встановлено обов’язок арбітражного керуючого погодити витрати на збереження майна із забезпеченим кредитором, в разі спору розмір витрат на зберігання визначає суд.

Проектом Кодексу в частині запровадження механізмів відновлення платоспроможності фізичних осіб, пропонується створити окрему систему регулювання специфічних правовідносин, пов’язаних із необхідністю розв’язати проблему надмірної заборгованості фізичної особи, яка діятиме поруч із системою банкрутства юридичних осіб і підприємців.

Справи про банкрутство фізичної особи відповідно до проекту мають розглядатися господарським судом за місцем проживання фізичної особи, що дасть можливість забезпечити зручний для громадян та професійний розгляд такої специфічної категорії справ.

Проектом пропонується впровадження двох типів процедур - судових та досудових, що дасть більше можливостей для учасників таких правовідносин обрати найкращу форму врегулювання заборгованості фізичної особи. Передбачено дві судові процедури: реструктуризація боргів боржника і задоволення вимог кредиторів, що відповідає найкращій світовій практиці регулювання зазначених правовідносин. Мирова угода, представлена у проекті як інститут процесуального права, метою якої є припинення судового розгляду справи шляхом досягнення домовленості сторонами справи.

Участь арбітражного керуючого у справі про банкрутство є обов’язковою, допомога незалежної професійної особи у такій категорії справ є надзвичайно важливою і суттєво впливає на ефективність застосованих процедур.

Проект Кодексу зареєстровано за №8060.

Прийнято Постанову Верховної Ради України «Про комплекс невідкладних заходів щодо практичної реалізації міжнародно-правової відповідальності російської федерації за збройну агресію проти України».

Цією Постановою Верховна Рада рекомендує Президенту України:

забезпечити розробку єдиної узагальненої правової позиції України щодо реалізації міжнародно-правової відповідальності російської федерації за збройну агресію проти України;

створити міжвідомчий орган, відповідальний за підготовку консолідованої претензії України як держави, що зазнала агресії, до російській федерації як держави-агресора.

Кабінету Міністрів, Генеральній прокуратурі України, Службі безпеки України та Міністерству оборони:

підвищити ефективність захисту національних інтересів України на більш системній інституційній та міжнародно-правовій основі шляхом реалізації комплексу невідкладних заходів щодо практичної реалізації міжнародно-правової відповідальності російської федерації за збройну агресію проти України.

Постанову прийнято з урахуванням пропозицій та доповнень Комітету у закордонних справах.

Проект Постанови зареєстровано за №5463.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб».

Законодавчим актом з метою посилення заходів безпеки передбачено, що до будинків, де працюють Верховна Рада України, Президент України, Кабінет Міністрів України, а також будинків, де працюють інші органи державної влади України, щодо яких здійснюється державна охорона, не допускаються особи з холодною чи вогнепальною зброєю, а також особи з вибуховими речовинами, засобами підриву, боєприпасами всіх видів і зразків, навчальними або імітаційними боєприпасами, легкозаймистими рідинами чи займистими твердими речовинами, піротехнічними засобами.

Законом також оновлено основоположні засади нормативного, у тому числі підзаконного, регулювання порядку забезпечення безпеки органів державної влади та їх посадових осіб.

Закон прийнято з урахуванням пропозицій Комітету з питань національної безпеки і оборони.

Проект Закону зареєстровано за №8155.

За результатами голосування на доопрацювання 241 голосом направлено проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення корпоративного управління юридичних осіб, акціонером (засновником, учасником) яких є держава, №6428.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання проведення деяких фітосанітарних процедур».

Законопроектом пропонується внести до Закону України «Про карантин рослин» та Кодексу України про адміністративні правопорушення зміни, якими, зокрема, запроваджуються нові терміни у сфері карантину рослин («арбітражний зразок», «виїмка», «візуальна перевірка», «партія», «зразок-документ», «лабораторія», «фітосанітарна експертиза (аналізи)» тощо), уточнюються повноваження центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики та реалізують державну політику у сфері карантину рослин, запроваджується Реєстр уповноважених фітосанітарних лабораторій, надається право здійснення фітосанітарної експертизи фітосанітарним лабораторіям недержавної форми власності тощо.

Проект Закону зареєстровано за №6673.

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розвитку виробництва терруарних вин та натуральних медових напоїв».

Законодавчим актом внесено зміни до статті 5 Закону України «Про виноград та виноградне вино», якими встановлено, що затвердження нових марок вин виноградних, вин плодово-ягідних та/або напоїв медових здійснюється керівником суб’єкта господарювання на підставі висновку Центральної галузевої дегустаційної комісії виноробної промисловості та/або дегустаційної комісії профільної наукової установи, та/або дегустаційної комісії галузевої громадської організації, що діють відповідно до порядку затвердженого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, політики у сфері сільського господарства.

Законом також передбачено, що право затверджувати нові марки тихих вин і марочних коньяків України надається підприємствам і організаціям, які мають власну стабільну сировинну базу і відповідні потужності для їх виробництва.

Законом також внесено зміни до статей 1, 2, 3, 8, 12 та 16 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» та доповнено цей Закон новою статтею 22, якою визначено правовий статус малого виробництва виноробної продукції - суб’єкта господарювання, який здійснює за повним технологічним циклом без додавання спирту виробництво та розлив у споживчу тару вин виноградних, вин плодово-ягідних та/або напоїв медових в об’ємі, що не перевищує 10 000 декалітрів на рік (тобто, 100 000 літрів у рік), з виноматеріалів виключно власного виробництва (не придбаних), отриманих шляхом переробки плодів, ягід, винограду, меду власного виробництва.

Законом встановлено вимоги до матеріально-технічної бази суб’єктів малого виробництва виноробної продукції, встановити спрощену процедуру ліцензування виробництва на основі зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази такого виробництва вимогам законодавства замість атестату виробництва, додаткові підстави для анулювання ліцензії на виробництва для таких виробництв. Використання спирту при виробництві суб’єктами господарювання малих виробництв виноробної продукції заборонено. Контроль за дотриманням вимог відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства до малих виробництв виноробної продукції покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (Держпродспоживслужба).

Законом також встановлена можливість врахування при визначенні повного технологічного циклу виробництва наявність як власних так ізалучених на договірних засадах аналітичних і вимірювальних лабораторій та, відповідно, можливість отримання ліцензії на виробництво за наявності договору з акредитованою відповідно до законодавства лабораторією (у разі відсутності власної акредитованої лабораторії).

Закон прийнято з врахуванням пропозицій Комітету з питань податкової та митної політики.

Проект Закону зареєстровано за №6693.

Парламентарі не змогли прийняти проект Закону про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (щодо оформлення документів релігійних організацій) (№6642).

Всього за цей законопроект у рейтинговому голосуванні проголосували 191 депутат.

На цьому головуючий закрив пленарне засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

В ночь на сегодняшний день противник нанес авиационный удар по Украине с применением 3 крылатых ракет и одной противорадиолокационной ракеты

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.