​Пленарні засідання Верховної Ради України 18 жовтня 2018 року

Голова Верховної Ради України А.Парубій відкрив ранкове пленарне засідання. Народні депутати хвилиною мовчання вшанували пам’ять загиблих у трагедії, яка сталася учора в політехнічному коледжі окупованої Керчі. А.Парубій висловив співчуття рідним та близьким невинних жертв.


Із заявою від двох фракцій виступив народний депутат Олександр Шевченко.

Народні депутати продовжили розглядати правки до проект Кодексу України з процедур банкрутства №8060. На попередньому засіданні вони розглянули 1297 правок з 1335-ти.

Голова Комітету з питань економічної політики Андрій Іванчук після закінчення розгляду усіх правок зачитав під стенограму узгоджені пропозиції, запропоновані для включення в проект Кодексу.

За результатами голосування проект Кодексу України з процедур банкрутства 237 голосами прийнято у другому читанні та в цілому.

Прийнято Кодекс України з процедур банкрутства.

Прийнятим Кодексом встановлено умови та порядок відновлення платоспроможності боржника-юридичної особи або визнання його банкрутом та застосування ліквідаційної процедури з метою повного або часткового задоволення вимог кредиторів, а також відновлення платоспроможності фізичної особи.

Кодекс України з процедур банкрутства викладено у чотирьох книгах:

Книга 1. Загальна частина.

Книга 2. Арбітражний керуючий.

Книга 3. Банкрутство юридичних осіб.

Книга 4. Відновлення платоспроможності фізичної особи.

Прикінцевими та перехідними положеннями внесено зміни до Господарського кодексу, Цивільного кодексу, Господарського процесуального кодексу, Цивільного процесуального кодексу, законів України «Про іпотеку», «Про заставу», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про виконавче провадження», «Про банки та банківську діяльність», «Про страхування», «Про фінансову реструктуризацію», Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

Кодекс прийнято з техніко-юридичними правками.

Проект Кодексу зареєстровано за №8060.

До порядку денного включено законопроект про особливості користування Андріївською церквою Національного заповідника «Софія Київська» №9208, чотири законопроекти про протимінну діяльність за №№9080, 9080-1, 9080-2, 9080-3, законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підприємств залізничного транспорту, майно яких розміщене в районі відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях, та в районі проведення антитерористичної операції №9069 та два законопроекти про внесення змін до Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» (щодо засудження та заборони «російського світу» («русского міра») в Україні).

Законопроект про особливості користування Андріївською церквою Національного заповідника «Софія Київська» №9208 доповіла Представник Президента України у Верховній Раді Ірина Луценко.

237 голосами законопроект прийнято за основу та в цілому.

Прийнято Закон «Про особливості користування Андріївською церквою Національного заповідника «Софія Київська».

Законом визначено особливості користування визначним об’єктом культурної спадщини, пам’яткою архітектури національного значення, культовою спорудою - Андріївською церквою Національного заповідника «Софія Київська», з метою створення умов для здійснення Церквою Вселенського Патріархату богослужінь в Україні та забезпечення реалізації прав громадян на вільне віросповідання.

Законом установлено, що Андріївська церква Національного заповідника «Софія Київська» (м. Київ, Андріївський узвіз, 23) (далі - Андріївська церква), яка є визначним об’єктом культурної спадщини, пам’яткою архітектури національного значення, як культова споруда, що перебуває у державній власності, передається в безоплатне постійне користування Вселенському Патріархату для здійснення богослужінь, релігійних обрядів, церемоній і процесій.

Згідно із Законом, «використання Андріївської церкви Вселенським Патріархатом здійснюється з додержанням законодавства про охорону культурної спадщини.

Особливості передачі Андріївської церкви в безоплатне постійне користування та умови її використання встановлюються Законом України «Про свободу совісті та релігійні організації».

Проект Закону зареєстровано за №9208.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо відповідальності за незаконне перетинання державного кордону».

Законом доповнено Кримінальний кодекс України новою статтею 3322 «Незаконне перетинання державного кордону», яка передбачає кримінальну відповідальність за перетинання державного кордону України особою, яка має громадянство (підданство) держави-агресора, або іншою особою в інтересах держави-агресора, що суперечать національним інтересам України, будь-яким способом поза пунктами пропуску через державний кордон України або в пунктах пропуску через державний кордон України без відповідних документів або за документами, що містять недостовірні відомості, у вигляді позбавлення волі на строк до 3-х років.

Згідно із Законом, «те саме діяння, вчинене повторно або групою осіб, передбачає позбавлення волі на строк від 3-х до 5-ти років».

Законом передбачено кримінальну відповідальність за вищезазначені правопорушення із застосуванням зброї у вигляді позбавлення волі на строк від 5-ти до 8-ми років.

Проект Закону зареєстровано за №7017.

Народні депутати приступили до розгляду бюджетних питань.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України».

Законопроектом пропонується внести зміни до Бюджетного кодексу України, якими передбачається запровадити середньострокове бюджетне планування, а саме:

уточнити термінологічний апарат, зокрема, запровадити нові терміни: «бюджетна декларація», «державна послуга», «дотації», «загальнодержавні видатки та кредитування бюджету», «місцевий фінансовий план», «план використання бюджетних коштів», «спільний інвестиційний проект», «середньостроковий період», «стеля видатків та надання кредитів головного розпорядника бюджетних коштів», «сукупна стеля видатків та надання кредитів», «умовні зобов’язання та фіскальні ризики»;

визначити правові засади процесу складання та розгляду Бюджетної декларації, яка запроваджується замість Основних напрямів бюджетної політики на плановий рік та Прогнозу державного бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди, які скасовуються;

уточнити стадії та процедуру бюджетного процесу;

визначити нові засади застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі;

запровадити огляд видатків як новий інструмент підвищення ефективності та результативності використання бюджетних коштів та підвищення ефективності реалізації державної політики у відповідній сфері діяльності;

сформулювати правові засади управління фіскальними ризиками;

визначити структуру і склад місцевого фінансового плану;

оновити зміст положень щодо доступності, публічного представлення та оприлюднення інформації про бюджет, виконання бюджетних програм, досягнення цілей та показників результату діяльності головних розпорядників бюджетних коштів;

визначити поняття спільного інвестиційного проекту, реалізація якого здійснюватиметься з використанням коштів кредитів позик, залучених державою або під державні гарантії від міжнародних фінансових організацій, іноземних кредитних установ з відбудови тощо.

Проект Закону зареєстровано за №8044.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо запровадження середньострокового бюджетного планування».

Законопроектом пропонується внести зміни до Регламенту Верховної Ради України, Закону України «Про Кабінет Міністрів України», якими передбачається унормувати процедури, пов’язані із складанням Бюджетної декларації, її схваленням Кабінетом Міністрів України та прийняттям рішення щодо Бюджетної декларації Верховною Радою України, а саме:

термін «проект Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період» замінити на термін «Бюджетна декларація»;

установити, що Бюджетна декларація схвалюється Кабінетом Міністрів України не пізніше 1 червня року, що передує плановому, та у п’ятиденний строк подається до Верховної Ради України;

покласти на Верховну Раду України повноваження щодо розгляду Бюджетної декларації не пізніше 30 червня року, що передує плановому, або протягом тижня, відведеного для пленарних засідань Верховної Ради;

передбачити, що за обґрунтованим поданням комітету, до предмета відання якого належать питання бюджету, на пленарному засіданні заслуховуються міністри щодо цілей та показників їх досягнення за результатами звітного року, очікуваних у році, що передує плановому, та у середньостроковому періоді в межах визначених стель; встановити, що за результатами розгляду цього питання Верховна Рада України приймає рішення щодо Бюджетної декларації;

віднести до повноважень Кабінету Міністрів України розробку та не пізніше 1 червня року, що передує плановому, розгляд та схвалення Бюджетної декларації і у п’ятиденний строк подання до Верховної Ради України, яка її розглядає за спеціальною процедурою, визначеною Регламентом Верховної Ради України.

Проект Закону зареєстровано за №8043.

У пленарному засіданні оголошено перерву на 30 хвилин.

Після закінчення перерви народні депутати продовжили розгляд бюджетних питань.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України».

Законопроект розроблено з метою врегулювання питань, пов’язаних із підготовкою проекту закону про Державний бюджет України на 2019 рік, насамперед, шляхом уточнення окремих положень Кодексу у відповідності з чинним законодавством та з огляду на фінансові ресурси державного і місцевих бюджетів.

Законопроектом пропонується:

зараховувати 5% рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення (крім рентної плати за користування надрами для видобування нафти, природного газу та газового конденсату) до бюджетів місцевого самоврядування за місцем видобутку відповідних корисних копалин, зменшивши у такому розмірі доходи державного бюджету за цим видом надходжень – зміни до пункту 5 частини другої статті 29, пункту 4-3 частини першої статті 64, пункту 3-2 частини першої статті 69 (такі зміни запропоновано на виконання вимог пункту 25 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік»);

сплачувати (перераховувати) податок на доходи фізичних осіб, нарахований податковим агентом або фізичною особою, яка отримує доходи від особи, яка не є податковим агентом, з доходів за здавання фізичними особами в оренду (суборенду, емфітевзис) земельних ділянок, земельних часток (паїв), виділених або не виділених в натурі (на місцевості), до відповідного бюджету за місцезнаходженням таких об'єктів оренди (суборенди, емфітевзису) – зміни до частини другої статті 64;

дозволити обласним радам здійснювати зовнішні запозичення та надавати місцеві гарантії з метою відновлення та реконструкції об’єктів спільної власності територіальних громад або державної власності, що перебувають в управлінні обласних рад, обласних державних адміністрацій, або впровадження ресурсозберігаючих технологій, а також будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного, місцевого значення – зміни до статей 2, 16, 17, 18 та 74;

доповнити перелік захищених видатків бюджету видатками на програму державних гарантій медичного обслуговування населення - зміни до частини другої статті 55 (узгоджено з абзацом другим частини п’ятої статті 4 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», згідно з яким видатки на програму медичних гарантій є захищеними статтями видатків бюджету);

забезпечити у складі видатків на вищу освіту оплату послуг з підготовки фахівців, наукових та науково-педагогічних кадрів на умовах державного замовлення у вищих навчальних закладах III–IV рівнів акредитації приватної форми власності, у структурних підрозділах без статусу окремої юридичної особи, які входять до складу національних вищих навчальних закладів III–IV рівнів акредитації державної власності – зміни до підпункту «в» пункту 7 частини першої статті 87 та підпункту «в» пункту 2 частини першої статті 90;

розширити перелік послуг, на які надаються пільги та житлові субсидії населенню за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, та категорії населення, яким надаються такі пільги і субсидії - зміни до підпункту «б» пункту 4 статті 89, частин третьої та четвертої статті 102 та пункту 20-1 частини першої статті 91;

здійснювати видатки на малі групові будинки за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на соціальний захист - зміни до підпунктів «а» і «б» пункту 4 частини першої статті 89;

виключити із переліку видатків, що здійснюються з бюджету Автономної Республіки Крим та обласних бюджетів, видатки на співфінансування (50 відсотків) проектів ліквідації підприємств вугільної і торфодобувної промисловості та витрат на утримання водовідливних комплексів у безпечному режимі – зміни до пункту 7 частини першої статті 90 (така норма з часу її включення до Кодексу протягом 2016-2018 років була зупинена щорічними законами про державний бюджет);

унормувати питання здійснення з 1 квітня 2019 року до 1 січня 2020 року, як виняток з положень Кодексу, пілотних проектів з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для певних видів медичних послуг та окремих закладів охорони здоров’я, населених пунктів чи регіонів в рамках реалізації реформи фінансового забезпечення системи охорони здоров’я – новий підпункт 6 пункту 11 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення»;

врахувати при визначенні обсягу освітньої субвенції видатки на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в частині надання повної загальної середньої освіти – зміни до пункту 1 частини третьої статті 103-2;

продовжити на 2019 рік дію положення щодо права здійснювати видатки на утримання дошкільних навчальних закладів та закладів культури з бюджетів сіл, селищ, міст районного значення шляхом надання відповідного трансферту з районного бюджету – зміни до пункту 20 розділу IV «Прикінцеві та перехідні положення»;

впорядкувати положення Кодексу щодо формування місцевих бюджетів з огляду на запровадження з 2019 року програмно-цільового методу у бюджетному процесі для усіх місцевих бюджетів, а також зважаючи на особливості формування та виконання місцевих бюджетів у Донецькій та Луганській областях на період проведення операції Об’єднаних сил – зміни до частини другої статті 10, частини п’ятої статті 28, частини четвертої статті 76; статті 67-2 та пункту 23-1 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення.

Проект Закону зареєстровано за №9084.

Народні депутати розглянули за спеціальною процедурою проект Закону про Державний бюджет України на 2019 рік №9000.

Заступник голови Комітету з питань бюджету Сергій Мельник доповів рішення Комітету з питань бюджету, який ухвалив: рекомендувати Верховній Раді України проект постанови Верховної Ради України «Про висновки та пропозиції до проекту Закону України про Державний бюджет України на 2019 рік», підготовлений Комітетом з питань бюджету, прийняти за основу та в цілому.

Перед народними депутатами виступили перший заступник Міністра фінансів Оксана Маркарова і Голова Рахункової палати Валерій Пацкан.

В обговоренні питання виступили представники депутатських фракцій і груп.

Прийнято Постанову «Про висновки та пропозиції до проекту Закону України про Державний бюджет України на 2019 рік».

За результатами розгляду у першому читанні проекту Закону України про Державний бюджет України на 2019 рік (реєстр. № 9000), поданого Кабінетом Міністрів України, Верховна Рада України схвалила висновки та пропозиції до проекту Закону України про Державний бюджет України на 2019 рік як Бюджетні висновки Верховної Ради України (додаються).

Постановою доручено Кабінету Міністрів України підготувати проект Закону України про Державний бюджет України на 2019 рік до другого читання відповідно до Бюджетних висновків Верховної Ради України та подати його на розгляд Верховної Ради України у двотижневий строк з дня набрання чинності цією Постановою.

Проект Постанови зареєстровано за №9000-П.

Головуючий закрив ранкове засідання.

По перерві розпочалося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Народні депутати продовжують розгляд питань порядку денного.

Парламентарії розглянули проект Постанови про скасування рішення Верховної Ради України від 04 жовтня 2018 року про прийняття в цілому проекту постанови «Про схвалення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» №9157-П.

За результатами голосування проект Постанови відхилено («за» - 57 голосів).

Народні депутати розглянули проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо ставок деяких податків» №9085.

За результатами голосування не набрав необхідної кількості голосів для прийняття за основу і був відхилений («за» - 170 голосів).

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до додатка № 3 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік».

Законопроектом пропонується внести зміни до додатка № 3 «Розподіл видатків Державного бюджету України на 2018 рік», затвердженого Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», якими збільшити на 49660,0 тис. грн. видатки загального фонду Центральній виборчій комісії на фінансування бюджетних програм «керівництво та управління у сфері проведення виборів та референдумів» (код 6731010) - на 36810,0 тис. грн. та «функціонування Державного реєстру виборців» (код 6731050) - на 12850,0 тис. грн. та одночасно зменшити на цю ж суму видатки Центральній виборчій комісії (загальнодержавні витрати) на фінансування бюджетної програми «субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» (код 6741020).

Згідно із законопроектом, сума невикористаних коштів за бюджетною програмою 6741020 у зв’язку з не проведенням у поточному році у 48 об'єднаних територіальних громадах виборів орієнтовно становитиме 75 770,0 тис. грн. Додаткові видатки пропонується спрямувати на: встановлення сучасного мережевого обладнання захисту інформації; встановлення системи збереження даних; модифікацію комплексних систем захисту інформації та проведення їх державної експертизи; створення в Секретаріаті Комісії окремого підрозділу із кібербезпеки інформаційних ресурсів; оновлення потужностей друкувальних пристроїв для забезпечення виготовлення списків виборців та іменних запрошень на вибори; запровадження сучасних програмних та апаратних засобів захисту інформації в АІТС «ДРВ» та ін.

Проект Закону зареєстровано за №8496.

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підприємств залізничного транспорту, майно яких розміщене в районі відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, та в районі проведення антитерористичної операції».

Законом уточнено територію, на якій тимчасово встановлено мораторій на звернення стягнення на активи ПАТ «Укрзалізниця» за зобов’язаннями підприємств залізничного транспорту, майно яких перебуває на відповідній території.

Законом визначено цю територію як «територія проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження».

Відповідні зміни внесено до законів України «Про особливості утворення акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування» та «Про виконавче провадження».

Проект Закону зареєстровано за №9069.

За результатами голосування відхилено проект Закону про залізничний транспорт України №7316.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Вчера поздно вечером враг атаковал многострадальный Харьков. Также в 7 часов утра были нанесені ракетные ударі по Одессе и предместью города Сумы

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.