​Пленарні засідання Верховної Ради України 18 грудня 2018 року

Голова Верховної Ради України А.Парубій, відкривши ранкове пленарне засідання, привітав народних депутатів і весь український народ з тим, що 15 грудня відбувся довгоочікуваний Помісний Православний Собор, і ми отримали нашу омріяну Українську Помісну Православну Церкву. А.Парубій щиро подякував усім учасникам цього Собору.


Голова Верховної Ради привітав новообраного Предстоятеля Української Помісної Православної Церкви Митрополита Епіфанія і побажав йому наснаги у його служінні.

А.Парубій повідомив, що сьогодні вночі Генеральна асамблея Організації Об'єднаних Націй ухвалила ініційовану Україною Резолюцію «Проблема мілітаризації Автономної Республіки Крим та м. Севастополь (Україна), районів Чорного та Азовського морів».

Генасамблея ООН засудила зростаючу російську військову присутність в Чорному і Азовському морях. В тексті Резолюції російська федерація однозначно іменується державою-окупантом. Підкреслюється, що присутність російський військ в Криму суперечить суверенітету, незалежності України і, що особливо важливо, підриває безпеку і стабільність регіону і Європи в цілому.

Генасамблея ООН закликає рф негайно звільнити захоплені нею українські кораблі та членів їх екіпажів. Резолюція засуджує будівництво та відкриття росією мосту через Керченську протоку і її дії проти комерційних кораблів і обмеження судноплавства.

Головуючий надав слово представникам депутатських фракцій і груп, які виступили з оголошеннями, заявами, повідомленнями, пропозиціями.

Народні депутати розглянули питання національної безпеки та оборони.

У першому читанні розглянуто проект Закону про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України щодо відповідальності за незаконні дії стосовно державних нагород, незаконне носіння військової форми одягу та наругу над місцем поховання захисника суверенітету та територіальної цілісності України та деяких інших осіб №9217.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України щодо відповідальності за незаконні дії стосовно державних нагород, незаконне носіння військової форми одягу та наругу над місцем поховання захисника суверенітету та територіальної цілісності України та деяких інших осіб».

Законопроектом пропонується:

статтю 186-1 «Незаконні дії щодо державних нагород» Кодексу України про адміністративні правопорушення викласти у новій редакції, згідно з якою:

«Купівля, продаж, обмін чи інша оплатна передача ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, а так само їх привласнення або носіння особою, яка не має на те права, чи незаконне зберігання -

тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією відповідного ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання».

Проектом також пропонується встановити адміністративну відповідальність за незаконне носіння військової форми одягу із знаками розрізнення військовослужбовців Збройних Сил України або інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, особами, які не мають на те права, шляхом доповнення КУпАП новою статтею 186-8;

Проект передбачає встановлення кримінальної відповідальності за осквернення або руйнування пам’ятника, спорудженого в пам’ять осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, учасників Революції Гідності та борців за незалежність України у XX столітті.

Відповідні зміни передбачається внести до ч. 2 ст. 297 Кримінального кодексу.

Проект Закону зареєстровано за №9217.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо військових стандартів».

У законопроекті пропонується:

доповнити Закон України «Про оборону України» новими термінами «військова стандартизація», «військовий стандарт», «стандарт НАТО» та «стандарт у сфері оборони держави-члена НАТО»;

надати Міністерству оборони України повноваження щодо забезпечення нормативно-правового регулювання у сфері військової стандартизації та визначення органу військової стандартизації, основна функція якого полягатиме в розробленні, прийнятті, скасуванні, відновленні дії, розповсюдженні та застосуванні військових стандартів, у тому числі тих, які прийматимуться на основі стандартів НАТО та стандартів у сфері оборони держав-членів НАТО;

внести зміни до Закону України «Про стандартизацію» стосовно не поширення сфери його дії на військові стандарти.

Законопроект зареєстровано за №8370.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо забезпечення інженерно-технічного облаштування та утримання державного кордону».

Законопроектом з метою «створення належних умов для інженерно-технічного облаштування державного кордону України із суміжними державами» пропонується внести зміни до Водного та Земельного кодексів України та Закону України «Про державний кордон України».

Внесенням цих змін, зокрема, передбачається:

надати військовим частинам Державної прикордонної служби України у постійне користування земельних ділянок водного фонду для будівництва та утримання інженерно-технічних та фортифікаційних споруд, огорож, прикордонних знаків, прикордонних просік, комунікацій, а також земельних ділянок в межах прикордонної смуги («завширшки не менше 50 метрів вздовж лінії державного кордону на суші, по берегу української частини прикордонної річки, озера або іншої водойми») для будівництва інженерно-технічних та фортифікаційних споруд тощо та належного утримання державного кордону;

уточнити порядок проведення робіт на землях водного фонду;

звільнити громадян та юридичних осіб від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва «у разі використання земельних ділянок для будівництва та утримання інженерно-технічних та фортифікаційних споруд…» тощо.

Проект Закону зареєстровано за №6777.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку зі створенням територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки на базі військових комісаріатів».

У законопроекті пропонується внести низку змін і доповнень до законодавчих актів України: Житлового Кодексу Української РСР, Кодексу України про адміністративні правопорушення, законів України «Про оборону України» «Про альтернативну (невійськову) службу», «Про військовий обов’язок і військову службу» та ін.) з метою реформування системи військових комісаріатів.

Цими змінами пропонується створити на базі військових комісаріатів територіальні (місцеві) центри комплектування та соціальної підтримки.

Законопроект зареєстровано за №9285.

До порядку денного сесії включено 15 законопроектів про внесення змін до розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України щодо продовження заборони відчуження земель сільськогосподарського призначення за №№9355, 9355-,1 9355-2, 9355-3, 9355-4, 9355-5, 9355-6, 9355-7, 9355-8, 9355-9, 9355-10, 9355-11, 9355-12, 9355-13, 9355-14, 9355-15, а також законопроект про забезпечення безперешкодної діяльності засобів масової інформації у передвиборний період 2019 року за №9329.

Народні депутати повторно розглянули Закон України «Про приватну детективну (розшукову) діяльність» №3726 з пропозиціями Президента України.

За результатами голосування Закон не набрав необхідної кількості голосів для прийняття в цілому з урахуванням пропозицій Президента України та направлення його на доопрацювання і був відхилений.

Народні депутати розглянули проект Постанови про відзначення пам'ятних дат і ювілеїв у 2019 році №9234.

Прийнято Постанову «Про відзначення пам'ятних дат і ювілеїв у 2019 році».

Постановою визначено перелік найважливіших подій у суспільно-політичному житті України та ювілеїв видатних осіб, які у 2019 році повинні відзначатися на загальнодержавному рівні, та створюються належні правові підстави для організаційної підготовки до їх відзначення.

Постанову прийнято з урахуванням пропозицій Комітету з питань культури і духовності.

Проект Постанови зареєстровано за №9234.

Прийнято Постанову «Про внесення змін до Постанови Верховної Ради України «Про встановлення іменних стипендій Верховної Ради України студентам вищих навчальних закладів» щодо зміни розміру іменних стипендій Верховної Ради України».

Постановою внесено зміни до Постанови Верховної Ради України «Про встановлення іменних стипендій Верховної Ради України студентам вищих навчальних закладів» такі зміни:

пункт 2 викласти в такій редакції:

«2. Установити такі розміри стипендій:


для студентів технікумів, коледжів, училищ (вищих навчальних закладів I-II рівня акредитації), які навчаються за освітнім ступенем (освітньо-кваліфікаційним рівнем) «молодший спеціаліст» або «бакалавр», - 2130 гривень на місяць;

для студентів університетів, академій, інститутів, консерваторій ( вищих навчальних закладів III-IV рівня акредитації), наукових установ, які навчаються за освітнім ступенем (освітньо-кваліфікаційним рівнем) «бакалавр», «спеціаліст» або «магістр», - 2720 гривень на місяць».

Ця Постанова набирає чинності з дня її опублікування та застосовується з 1 вересня 2018 року.

Проект Постанови зареєстровано за №9171.

Головуючий закрив ранкове засідання.

Після перерви розпочалось вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Голова Верховної Ради України А.Парубій відкрив вечірнє пленарне засідання.

Народні депутати продовжили розгляд питань порядку денного.

Парламентарії розглянули проект Постанови про присудження щорічної Премії Верховної Ради України педагогічним працівникам загальноосвітніх, професійно-технічних, дошкільних та позашкільних навчальних закладів №9319.

Прийнято Постанову «Про присудження щорічної Премії Верховної Ради України педагогічним працівникам загальноосвітніх, професійно-технічних, дошкільних та позашкільних навчальних закладів».

Постановою за особливі успіхи у здійсненні навчання і виховання учнів, вихованців, слухачів присуджено Премію Верховної Ради України 28 педагогічним працівникам загальноосвітніх, професійно-технічних, дошкільних та позашкільних навчальних закладів.

Проект Постанови зареєстровано за №9319.

У другому читанні народні депутати розглянули проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу №8584.

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу».

Законодавчим актом визначено поняття булінгу, шляхи протидії цьому явищу, захисту прав дітей, а також інших осіб, які працюють у закладі освіти, а також встановлено адміністративну відповідальність за булінг, приховування випадків булінгу педагогічним, науково-педагогічним, науковим працівником, керівником, або засновником закладу освіти.

Законом внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення. Цей Кодекс доповнено новою статтею 1734, якою встановлено відповідальність за булінг, а також приховування випадків булінгу педагогічним, науково-педагогічним, науковим працівником, керівником, або засновником закладу освіти, у вигляді накладення штрафу від п’ятдесяти до станеоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

Змінами до Закону України «Про освіту» введено визначення терміну «булінг (цькування) - це діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого».

Законом визначено механізми протидії цьому явищу, серед яких: покладання на засновника закладу освіти здійснення контролю за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу; на керівника закладу освіти - затвердження та оприлюднення плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу, розгляд заяв про випадки булінгу від здобувачів освіти, їх батьків, законних представників, інших осіб та видання рішення про проведення розслідування.

Законом також передбачено зобов’язання закладів освіти забезпечувати на своїх веб-сайтах відкритий доступ до правил поведінки здобувача освіти в закладі освіти, плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу, порядку подання та розгляду заяв про випадки булінгу від здобувачів освіти, їх батьків тощо.

Законом внесено зміни до статті 73 Закону України «Про освіту», якими Освітньому омбудсмену надається право: здійснювати перевірку заяв про випадки булінгу в закладі освіти, повноту та своєчасність заходів реагування на такі випадки з боку педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, керівництва та засновника закладу освіти; отримувати інформацію від центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки щодо загального числа випадків булінгу у закладах освіти за визначений період.

Законом також внесено відповідні зміни до законів «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про професійну (професійно-технічну) освіту», «Про вищу освіту».

Проект Закону зареєстровано за №8584.

За результатами голосування відхилено проект Закону про внесення змін до статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо зниження смертності та травматизму на дорогах України шляхом збільшення рівня користування ременями безпеки та мотошоломами) №8492.

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо створення умов для забезпечення державної підтримки у вугільній галузі».

Законом подовжено перехідний період до 01 січня 2022 року, протягом дії якого існуватиме заборона на здійснення виконавчого провадження та арешту рахунків державних вугледобувних підприємств, що надасть необхідний час Міненерговугіллю завершити затверджені стратегічні заходи по виходу державних підприємств на самоокупність.

Законом внесено зміни до Закону України «Про виконавче провадження» спрямовані на узгодження його положень із положеннями Закону України «Про відновлення платоспроможності державних вугледобувних підприємств», які дозволять уникнути правові колізії, що спричиняють чисельні судові процеси між місцевими виконавчими службами та підприємствами щодо законності відкриття виконавчого провадження, привести у відповідність роботу Автоматизованої системи виконавчого провадження Міністерства юстиції України.

Проект Закону зареєстровано за №9049.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Этой ночью рашисты провели 10-часовую «шахедную» атаку по Украине - всего 13 «шахедов» было выпущено противником, все 13 БпЛА сбиты силами ПВО

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.