Як влада «рятує» Київ від пробок: 33 мільйони гривень – на паркомати, 3 мільйони - на паркінги

NT size=2>Блок Кличка вимагає від столичної влади розпочати  будівництво нових багатоповерхових стоянок та паркінгів. «Те, що зараз вигадують транспортні чиновники  - лише імітація наведення порядку. Про пріоритети КМДА красномовніше говорять цифри - на паркінги цього року планують витратити 3 млн. 100 тис. гривень, а на закупівлю паркоматів вдесятеро більше - 33 млн. гривень», - заявляє Павло Демінський, депутат Блоку Віталія Кличко, член постійної  комісії Київради з питань транспорту та зв’язку.   

В 2008 році на паркомати з бюджету було виділено майже 6 мільйонів гривень, в 2009 – 33 мільйони. Ці кошти було б доцільніше спрямувати на паркінги та стоянки, без яких Київ вже задихається. Саме тому в Блоці Кличка переконані – такі  проекти, як встановлення паркоматів, треба впроваджувати лише за кошти інвесторів. Це буде не лише розвивати  бізнес, але й демонополізує  ринок. Але останні рішення в транспортній галузі говорять про те, що влада намагається прибрати все до своїх рук, але аж ніяк не дбати про розвиток міста та безпеку киян.

Дуже показовим прикладом  монополізації галузі  є проект «Міська служба таксі». На сьогодні немає ані Концепції, ані Програми реалізації проекту, але розроблений «Типовий Договір про надання послуг із перевезень пасажирів на таксі в м. Києві», де єдиною послугою, що надається Комунальною службою перевезень операторам таксі, є виділення місць під стоянки таксомоторів. І все!

Ще одна «новинка» – це фотофіксація порушників з метою стягування коштів, що також  підуть у невідомому напрямку. «Попри рішення комісії з транспорту, яка заявила про  те, що Києву не потрібні мобільні групи для фотофіксації порушень на дорогах, вже через тиждень до столичних водіїв стали надходити «листи щастя» з фотографіями їхніх авто! Пояснення такому нововведенню доволі сумнівне  - мовляв, ДАЇ не в змозі впоратися з цією гострою проблемою, і саме тому по місту діятимуть камери для фото та відео спостереження. Але комунальники не мають права займатися таким  «фотополюванням»!», - заявив депутат.    

«Було б наївно вважати, що начальник Головного управління транспорту КМДА, який до призначення на посаду мав аж 15 (!) днів трудового стажу державної служби, діяв за своєю ініціативою. Можна бути впевненим на 100 %, що розпорядження надходили від міського голови та його заступників, адже саме з їхньої подачі затверджуються керівні кадри КМДА й вони особисто відповідають за роботу адміністрації та її працівників. Блок Кличка вимагає від керівництва міста припинити займатися самодіяльністю, не вигадувати нові способи поборів з водіїв, а створити їм нормальні умови для проїзду по місту та  для  паркування», -  заявив Демінський.

Фото: сайт КМДА

Натспуна стаття »



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 25 листопада обговорив такі актуальні теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.