​Особистий бренд – це про вплив і довіру


Секретами формування «особистого бренду» та піару для бізнесу з читачами КЗ поділилася піар-фахівець Литвиненко Аліна (Аліша)

КЗ: Сьогодні усі говорять про «особистий бренд». У чому різниця між ним та звичайним піаром?

- Особистий бренд – це не лише про те, що про Вас говорять у медіа. Це про те, як Вас сприймає Ваша аудиторія на усіх рівнях: в особистій комунікації, в Instagram, у публічних виступах, навіть у тому, як Ви формулюєте думки. PR є частиною процесу. А «особистий бренд» – стратегічна й довгострокова робота з Вашим образом, цінностями, репутацією та рівнем експертності.

КЗ: Якими клієнтами Ти зазвичай займаєшся?

- Мої клієнти є власниками бізнесу, керівниками компаній, інвесторами, топ-менеджерами. Це люди, які хочуть (або ж змушені) бути обличчям свого бізнесу. Часто приходять ті, хто вже зробив щось масштабне, але хочуть «вийти у люди»: стати спікерами. Також я працюю із експертами, котрі прагнуть побудувати довіру у професійній сфері.

КЗ: Як виглядає Твоя робота із клієнтом?

- Усе починається із стратегії. Ми з клієнтом визначаємо, ким він хоче бути у публічному полі, які мессиджі несе, кому він говорить та де має бути присутнім. Далі ми формуємо tone of voice, візуальний стиль, медіа-план. Хтось потребує лише консультацій, а комусь потрібне повне ведення особистих соцмереж, публічні виступи, зйомки, антикризовий піар тощо. Це як особистий бренд-конструктор, але із розумом.

КЗ: Що найважливіше для особистого бренду бізнесмена?

- Автентичність. Якщо людина «грає роль», то це дуже швидко видно й реакція буде протилежною бажаному ефекту. Друге – це системність. Один пост раз на два місяці – це не стратегія. І третє – сміливість говорити про цінності. Люди більше не вірять «успішному успіху». Вони шукають сенси, живі історії, людей із позицією.

КЗ: Які найчастіші помилки у створенні особистого бренду?

- Перша помилка: копіювання чужих образів. Це не працює. Друга: занадто агресивне просування без контенту. Люди бачать, коли хтось намагається «продати себе», не запропонувавши цінності. Третя: ігнорування негативу. Якщо хтось залишив хейт чи запитання, то не потрібно мовчати. Це буде шансом показати рівень та готовність до комунікації. Четверта: непослідовність. Якщо в Instagram хтось лайтовий чи смішний, а в інтерв’ю він – холодний технократ, то це створює когнітивний дисонанс.

КЗ: Кому б Ти точно відмовила у співпраці?

- Я б не працювала із людьми, які хочуть створити фальшивий імідж. Тобто, хочуть «зліпити красиву картинку», яка не має нічого спільного із реальністю. Особистий бренд – це про чесність. І ще, я не працюю з тими, хто ставиться до піарника як до «людини, що має замість них говорити красиво». Я – партнер, а не чарівна паличка.

КЗ: Що б Ти порадила підприємцям, які хочуть вийти у публічну площину?

- По-перше, варто сформувати власну експертну нішу – те, на чому Ви реально знаєтесь. По-друге: не бійтеся розпочати. Не обов’язково одразу йти у національні ЗМІ. Розпочніть із соціальних мереж, професійних івентів тощо. По-третє: ведіть себе однаково – і у житті, і у соцмережах, і на публічних заходах. Люди шукають справжніх. І головне: думайте не про те, «як себе продати», а про те, «яку цінність Ви можете дати іншим».

КЗ: Останнє запитання: особистий бренд обов’язково має бути публічним?

- У першу чергу, він має бути стратегічним. Людина може бути публічною, а може бути впливовою у вузькому колі – серед інвесторів, клієнтів, партнерів. Головне, щоб її образ працював на її цілі, а не був просто «картинкою». Особистий бренд – це не про славу, це про вплив і довіру.

Аліна Литвиненко. Фото КЗ



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан разом із ведучим Ігорем Гаврищаком у воєнному зведенні за 12 червня обговорили наступні теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2025.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.