Звернення до Президента України з питання колапсу авіабудівної галузі України
- Подробиці
- Опубліковано 27.09.2020 19:54
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 2916
Звернення до Президента України
Зеленського В.О.
Копія: Віце-Прем’єр-Міністру по стратегічних галузях промисловості Уруському О.С.
З питання: колапсу авіабудівної галузі України
Шановний Володимире Олександровичу!
Україні в спадок від Радянського Союзу дісталася потужна авіаційна промисловість, яка випускала до 250 літаків на рік, включаючи шедеври світового авіабудування - літаки Ан-124 «Руслан» і Ан-225 «МРІЯ», а конструкторське бюро О.К. Антонова було світовим лідером, нарівні з корпорацією Локхід (США), у розробці військово-транспортних літаків.
За часів незалежності України авіабудівна галузь продовжувала розвиватися видатним генеральним конструктором і менеджером Балабуєвим П.В. за фінансової підтримки створеної ним же авіакомпанії «Руслан» (зараз «Авіалінії Антонова»), зароблені якою валютні кошти він вкладав у створення нових літаків, втілення новітніх цифрових і композитних технологій та розвиток вітчизняного авіабудування.
Починаючи з 2005 року, посада генерального конструктора АНТК ім. О.К.Антонова, а потім і президента ДП «Антонов» продавалася чиновниками за великі гроші або віддавалася ставленикам-непрофесіоналам лише для виводу коштів з підприємства. У 2005 і 2010 роках посаду генерального конструктора, а потім і президента ДП «Антонов» високопосадовці продали Ківі Д.С., і сотні мільйонів доларів йшли на кармани та хабарі, щоб втриматись на посаді.
У 2015 році авіаційну галузь передали з Міністерства економічного розвитку і торгівлі до ДК «Укроборонпром», а на посаду в.о. президента ДП «Антонов» Президент Порошенко П.О. призначив директора ТОВ «Ауді Центр Хмельницький» Гвоздьова М.О. Секретар РНБО В. Турчинов та його 1-й заступник О. Гладковський-Свинарчук також призначили на керівні посади в ДП «Антонов» своїх ставлеників, жоден з яких не мав ніякого відношення до авіабудування, освіти та знань. Головне їх завдання – викачувати кошти з ДП «Антонов», а не створювати літаки. Тільки в 2015 році, за даними ЗМІ, вивели близько 50 млн. доларів.
У результаті непрофесійного керівництва та виведення значних коштів з ДП «Антонов» з 2015 р. в авіабудівній галузі України припинено серійне виробництво літаків, втрачені всі ринки збуту, за багато років так і не створена система сервісної підтримки, відсутні конкурентоспроможні літаки та не ведеться ніяка виробнича діяльність. ДП «Антонов» нічого не створює і не виробляє, крім технічного обслуговування літаків своєї авіакомпанії, і просто проїдає валютні доходи авіакомпанії «Авіалінії Антонова». Харківське державне авіаційне промислове підприємство (ХДАВП) практично банкрут з великими боргами.
Ми, починаючи з червня 2019 року, багаторазово (40 листів) зверталися до керівників Офісу Президента, РНБО, Уряду і ДК «Укроборонпром» з питання колапсу авіабудівної галузі і направляли Пропозиції по її відродженню, але отримували лише відписки, що все під контролем, нова команда ДК «Укроборонпром» створить нову Стратегію та виведе галузь з колапсу.
Уже більше року в ДК «Укроборонпром» новий керівник А. Абравамичус, який набрав собі в команду незрозумілих спеціалістів з трансформації замість професіоналів з авіабудівної галузі і ОПК. Майже рік вони розповідали, що от-от почнуться реформи, у вітчизняний ОПК прийдуть великі західні компанії і подібні «казки», але, крім вибивання сотень мільйонів гривен собі на зарплати, вони нічого не зробили. Вони викачували десятки мільйонів гривен навіть зі збиткових підприємств. Тільки в 2020 році вони отримали 688 млн. гривен на зарплати (і це тільки офіційно, а скільки ще вони викачали неофіційно?), при тому що дохід і прибутки ДК «Укроборонпром» значно зменшились (див. «Рік Айвараса Абровамичуса в «Укроборонпромі: круте піке нової команди», Defense Express).
У зв’язку з можливою передачею авіабудівної галузі в Міністерство по стратегічних галузях промисловості керівництво ДК «Укроборонпром» призначили нового некомпетентного президента ДП «Антонов» О. Лося і повністю взяли управління підприємством під свій контроль. В «Укргазбанку» під заставу літаків були взяті майже 2 млрд. гривень, які витрачаються незрозуміло на що. Цим самим керівництво УОП заганяє ДП «Антонов» у фінансову прірву. Також у зв’язку з майбутнім розформуванням ДК «Укроборонпром» вони створили собі 12 посад віце-президентів на ДП «Антонов» з зарплатами від 200 000 гривен щомісяця, це при тому, що підприємство, крім імітації діяльності і фейкових обіцянок, нічим не займається. Такого маразму немає в жодній країні світу! (див. «Достижения» А. Абравамичуса во главе ГК «Укроборонпром» в авиационной отрасли», сайт Хвыля»).
У зв’язку з військовими діями на Донбасі українській армії потрібні нові сучасні літаки, а не тільки побудовані 35-52 років тому. Необхідно створити літаки, які були б конкурентоспроможні і на світовому ринку, а не тільки для внутрішнього використання. Розроблений в 2010-2015 роках керівництвом ДП «Антонов» для піару і збереження на посадах літак Ан-178 значно поступається зарубіжним аналогам, а тому на нього немає попиту. Президент ДП «Антонов» О. Лось розповідає чергові тупі фейки про характеристики цього літака, про замовлення до 100 літаків якоюсь південною країною і що з 2023 року будуть будувати по 10-12 літаків щорічно. Зараз буде спроба керівництва ДП «Антонов» літак Ан-178, який нібито будували для Перу, втюхати в МО України, але ми в котрий раз наголошуємо, що його потрібно значно перепроектувати, щоб він мав попит і на міжнародному ринку. Інакше це буде викидання державних коштів на вітер!
Такий приклад в Україні вже є. На початку 2000-х років з бюджету було виділено сотні мільйонів гривен на побудову 2-х літаків Ан-70 для МО України. Оскільки левова частина цих коштів пішла на кишені, то в МО віддали дослідний літак Ан-70, побудований в 1996 році Балабуєвим П.В., який потерпів аварію і був відремонтований. Зараз він «іржавіє» на задвірках в ДП «Антонов», а числиться на балансі МО. От такі махінації творяться в українській армії, не дивно, що вони літають на літаках, побудованих ще в СРСР.
Ще раз наголошуємо: головна проблема авіабудівної галузі - це некомпетентне та жадібне керівництво ДК «Укроборонпром» і ДП «Антонов» та виведення значних коштів з підприємства!
Шановний Володимир Олександрович!
Якщо на державному рівні прийняти швидкі та рішучі дії по зміні некомпетентного керівництва та реформуванні ДП «Антонов» і ДК «Укроборонпром» та розробити нову реальну (а не фейкову) Програму відновлення авіабудівної галузі, то, повірте, на сьогодні в Україні ще є шанс зберегти авіабудівну галузь.
Якщо ж цього не зробити в найближчий час, то авіабудівна галузь України зникне назавжди за Вашої каденції на посаді Президента!
Прошу Вас виділити з свого напруженого графіку 15 хвилин для надання Вам інформації про реальний стан авіабудівної галузі України та розроблених «Пропозицій про відновлення та розвиток авіабудівної галузі України на 2020-2024 рр.»
З повагою, Анатолій Григорович Вовнянко (екс-керівник програми створення літака Ан-225 «Мрія», заст. Головного конструктора по літаках Ан-225, Ан-325, Ан-218, Ан-124, Ан-124-100 і їх модифікацій, а також авіаційно-космічних систем) і колеги
Фото 112.ua
Також з цієї категорії...

Батальон «Донбасс» выходит из-под огня
23 мая 2014 г.

В интернете нашли откровенные письма...
27 нояб. 2014 г.

Однажды счастье постучится в дом...
15 нояб. 2016 г.
Набираючі популярність...
Теорія брехні від влади, або...
27 дек. 2010 г.

Янукович миру: YES, Юле –...
17 сент. 2012 г.

Деньги, предназначенные на лоббирование интересов...
26 сент. 2012 г.
Останні новини
28.06.2025 17:37
Антимідас: перетворення золота на лайно28.06.2025 10:54
Знешкоджено 22 ворожих БпЛА28.06.2025 10:46
1000 москалів подохла минулої доби на українській земліВедучий Ігор Гаврищак та полковник ЗСУ у запасі, військовий експерт Роман Світан у воєнному зведенні за 28 червня обговорили наступні теми:
Коментарі