Звернення до Президента України з питання колапсу авіабудівної галузі України
- Подробиці
- Опубліковано 27.09.2020 19:54
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 2814
Звернення до Президента України
Зеленського В.О.
Копія: Віце-Прем’єр-Міністру по стратегічних галузях промисловості Уруському О.С.
З питання: колапсу авіабудівної галузі України
Шановний Володимире Олександровичу!
Україні в спадок від Радянського Союзу дісталася потужна авіаційна промисловість, яка випускала до 250 літаків на рік, включаючи шедеври світового авіабудування - літаки Ан-124 «Руслан» і Ан-225 «МРІЯ», а конструкторське бюро О.К. Антонова було світовим лідером, нарівні з корпорацією Локхід (США), у розробці військово-транспортних літаків.
За часів незалежності України авіабудівна галузь продовжувала розвиватися видатним генеральним конструктором і менеджером Балабуєвим П.В. за фінансової підтримки створеної ним же авіакомпанії «Руслан» (зараз «Авіалінії Антонова»), зароблені якою валютні кошти він вкладав у створення нових літаків, втілення новітніх цифрових і композитних технологій та розвиток вітчизняного авіабудування.
Починаючи з 2005 року, посада генерального конструктора АНТК ім. О.К.Антонова, а потім і президента ДП «Антонов» продавалася чиновниками за великі гроші або віддавалася ставленикам-непрофесіоналам лише для виводу коштів з підприємства. У 2005 і 2010 роках посаду генерального конструктора, а потім і президента ДП «Антонов» високопосадовці продали Ківі Д.С., і сотні мільйонів доларів йшли на кармани та хабарі, щоб втриматись на посаді.
У 2015 році авіаційну галузь передали з Міністерства економічного розвитку і торгівлі до ДК «Укроборонпром», а на посаду в.о. президента ДП «Антонов» Президент Порошенко П.О. призначив директора ТОВ «Ауді Центр Хмельницький» Гвоздьова М.О. Секретар РНБО В. Турчинов та його 1-й заступник О. Гладковський-Свинарчук також призначили на керівні посади в ДП «Антонов» своїх ставлеників, жоден з яких не мав ніякого відношення до авіабудування, освіти та знань. Головне їх завдання – викачувати кошти з ДП «Антонов», а не створювати літаки. Тільки в 2015 році, за даними ЗМІ, вивели близько 50 млн. доларів.
У результаті непрофесійного керівництва та виведення значних коштів з ДП «Антонов» з 2015 р. в авіабудівній галузі України припинено серійне виробництво літаків, втрачені всі ринки збуту, за багато років так і не створена система сервісної підтримки, відсутні конкурентоспроможні літаки та не ведеться ніяка виробнича діяльність. ДП «Антонов» нічого не створює і не виробляє, крім технічного обслуговування літаків своєї авіакомпанії, і просто проїдає валютні доходи авіакомпанії «Авіалінії Антонова». Харківське державне авіаційне промислове підприємство (ХДАВП) практично банкрут з великими боргами.
Ми, починаючи з червня 2019 року, багаторазово (40 листів) зверталися до керівників Офісу Президента, РНБО, Уряду і ДК «Укроборонпром» з питання колапсу авіабудівної галузі і направляли Пропозиції по її відродженню, але отримували лише відписки, що все під контролем, нова команда ДК «Укроборонпром» створить нову Стратегію та виведе галузь з колапсу.
Уже більше року в ДК «Укроборонпром» новий керівник А. Абравамичус, який набрав собі в команду незрозумілих спеціалістів з трансформації замість професіоналів з авіабудівної галузі і ОПК. Майже рік вони розповідали, що от-от почнуться реформи, у вітчизняний ОПК прийдуть великі західні компанії і подібні «казки», але, крім вибивання сотень мільйонів гривен собі на зарплати, вони нічого не зробили. Вони викачували десятки мільйонів гривен навіть зі збиткових підприємств. Тільки в 2020 році вони отримали 688 млн. гривен на зарплати (і це тільки офіційно, а скільки ще вони викачали неофіційно?), при тому що дохід і прибутки ДК «Укроборонпром» значно зменшились (див. «Рік Айвараса Абровамичуса в «Укроборонпромі: круте піке нової команди», Defense Express).
У зв’язку з можливою передачею авіабудівної галузі в Міністерство по стратегічних галузях промисловості керівництво ДК «Укроборонпром» призначили нового некомпетентного президента ДП «Антонов» О. Лося і повністю взяли управління підприємством під свій контроль. В «Укргазбанку» під заставу літаків були взяті майже 2 млрд. гривень, які витрачаються незрозуміло на що. Цим самим керівництво УОП заганяє ДП «Антонов» у фінансову прірву. Також у зв’язку з майбутнім розформуванням ДК «Укроборонпром» вони створили собі 12 посад віце-президентів на ДП «Антонов» з зарплатами від 200 000 гривен щомісяця, це при тому, що підприємство, крім імітації діяльності і фейкових обіцянок, нічим не займається. Такого маразму немає в жодній країні світу! (див. «Достижения» А. Абравамичуса во главе ГК «Укроборонпром» в авиационной отрасли», сайт Хвыля»).
У зв’язку з військовими діями на Донбасі українській армії потрібні нові сучасні літаки, а не тільки побудовані 35-52 років тому. Необхідно створити літаки, які були б конкурентоспроможні і на світовому ринку, а не тільки для внутрішнього використання. Розроблений в 2010-2015 роках керівництвом ДП «Антонов» для піару і збереження на посадах літак Ан-178 значно поступається зарубіжним аналогам, а тому на нього немає попиту. Президент ДП «Антонов» О. Лось розповідає чергові тупі фейки про характеристики цього літака, про замовлення до 100 літаків якоюсь південною країною і що з 2023 року будуть будувати по 10-12 літаків щорічно. Зараз буде спроба керівництва ДП «Антонов» літак Ан-178, який нібито будували для Перу, втюхати в МО України, але ми в котрий раз наголошуємо, що його потрібно значно перепроектувати, щоб він мав попит і на міжнародному ринку. Інакше це буде викидання державних коштів на вітер!
Такий приклад в Україні вже є. На початку 2000-х років з бюджету було виділено сотні мільйонів гривен на побудову 2-х літаків Ан-70 для МО України. Оскільки левова частина цих коштів пішла на кишені, то в МО віддали дослідний літак Ан-70, побудований в 1996 році Балабуєвим П.В., який потерпів аварію і був відремонтований. Зараз він «іржавіє» на задвірках в ДП «Антонов», а числиться на балансі МО. От такі махінації творяться в українській армії, не дивно, що вони літають на літаках, побудованих ще в СРСР.
Ще раз наголошуємо: головна проблема авіабудівної галузі - це некомпетентне та жадібне керівництво ДК «Укроборонпром» і ДП «Антонов» та виведення значних коштів з підприємства!
Шановний Володимир Олександрович!
Якщо на державному рівні прийняти швидкі та рішучі дії по зміні некомпетентного керівництва та реформуванні ДП «Антонов» і ДК «Укроборонпром» та розробити нову реальну (а не фейкову) Програму відновлення авіабудівної галузі, то, повірте, на сьогодні в Україні ще є шанс зберегти авіабудівну галузь.
Якщо ж цього не зробити в найближчий час, то авіабудівна галузь України зникне назавжди за Вашої каденції на посаді Президента!
Прошу Вас виділити з свого напруженого графіку 15 хвилин для надання Вам інформації про реальний стан авіабудівної галузі України та розроблених «Пропозицій про відновлення та розвиток авіабудівної галузі України на 2020-2024 рр.»
З повагою, Анатолій Григорович Вовнянко (екс-керівник програми створення літака Ан-225 «Мрія», заст. Головного конструктора по літаках Ан-225, Ан-325, Ан-218, Ан-124, Ан-124-100 і їх модифікацій, а також авіаційно-космічних систем) і колеги
Фото 112.ua
Також з цієї категорії...
НМПУ виступає проти закриття грузинського...
22 окт. 2012 г.
Руфер Мустанг офіційно змінив ім'я...
25 нояб. 2014 г.
Путин услышит сбор блатных и...
30 дек. 2014 г.
Набираючі популярність...
У Польщі у Підляському воєводстві...
7 сент. 2024 г.
В Одесі обурені українці штурмують...
26 окт. 2024 г.
Ілон Маск натякнув на «зовнішнє...
18 нояб. 2024 г.
Останні новини
24.11.2024 14:59
Збито 50 ворожих БпЛА24.11.2024 14:53
1020 кацапів подохло минулої доби на українській землі24.11.2024 09:42
Життя українців для Зеленського не коштує ані копійки?23.11.2024 09:05
Учора силами ППО збито 64 ворожі БпЛА23.11.2024 08:56
1420 москалів подохло минулої доби на українській земліПолковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан поділився думкою, як Дональд Трамп може повпливати на кінець війни в Україні
Коментарі