Пленарні засідання Верховної Ради України 21 квітня 2016 року

21vr 04

 
У сесійній залі зареєструвалося 334 народні депутати. Голова Верховної Ради України Андрій Парубій відкрив ранкове засідання парламенту. Андрій Парубій зазначив, що учора сталася історична подія - Європейська Комісія запропонувала Європарламенту і раді Європейського Союзу скасувати візи для громадян України.


Голова Верховної Ради наголосив, що це велике досягнення передусім тих мільйонів українців, які два роки тому вийшли на український майдан з гаслами «Україна - це Європа». «І велика заслуга наших героїв, які сьогодні в окопах під Широкіно, Авдіївкою, Пісками, Щастям, по всьому східному фронту зі зброєю в руках захищають Українську державу і наш європейський вибір.

Саме Український парламент ухвалив усі необхідні для отримання безвізового режиму закони».

За словами промовця, всі закони, всі виклики, які стояли перед нами, Парламент пройшов гідно і відповідально.

А.Парубій повідомив, що 20 квітня Центральна виборча комісія зареєструвала народних депутатів України, обраних на позачергових виборах народних депутатів України 26 жовтня 2014 року в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, Карпунцова Валерія Віталійовича, Вілікіна Олега Марковича та Саврасова Максима Віталійовича, включених до виборчого списку політичної партії «Блок Петра Порошенка», а також Єднака Ярослава Юрійовича та Мепарішвілі Хвичу Нодаровича, включених до виборчого списку політичної партії «Народний фронт».

Новообрані народні депутати склали присягу перед Верховною Радою.

Головуючий повідомив про входження народних депутатів Ярослава Єдакова і Хвичі Мепарішвілі до складу депутатської фракції «Народний фронт».

Народні депутати розглянули поправки до проекту Закону «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів».

Депутати прийняли рішення про розгляд за скороченою процедурою проекту Закону про внесення зміни до Податкового кодексу України (щодо приватних виконавців) (№2508а): за – 158, проти – 17, утрималось – 48, не голосувало – 122.

Проте поіменне голосування про прийняття проекту Закону про внесення зміни до Податкового кодексу України (щодо приватних виконавців) (№2508а) за основу не набрало належної кількості голосів: за – 170, проти – 30, утрималось – 32, не голосувало – 125.

Поіменне голосування про повернення до розгляду проекту Закону про внесення зміни до Податкового кодексу України (щодо приватних виконавців) (№2508а) також не набрало голосів, як і не набрали голосів поіменні голосування про повернення на доопрацювання суб'єкту права законодавчої ініціативи проекту Закону про внесення зміни до Податкового кодексу України (щодо приватних виконавців) (№2508а) та поіменне голосування про направлення на повторне перше читання проекту Закону про внесення зміни до Податкового кодексу України (щодо приватних виконавців) (№2508а).

Так само не знайшли підтримки в сесійній залі і сигнальні голосування за проект Закону про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів (№2506а) та про проект Закону про виконавче провадження (№2507а).

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо охорони здоров'я та трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів людині».

Законопроектом пропонується внести певні зміни до законодавства з метою удосконалення системи трансплантаційної служби України.

Проектом, зокрема, передбачено удосконалити:

термінологічний апарат щодо трансплантації, у тому числі шляхом введення нових термінів;

порядок акредитації закладів охорони здоров'я та наукових установ що здійснюють діяльність, пов'язану з трансплантацією, зокрема, шляхом формування спеціального Переліку таких закладів, який пропонується затверджувати на рівні Кабінету Міністрів України;

систему надання фетальних матеріалів для трансплантації, зокрема, щодо порядку надання цих матеріалів та виготовлення з них біоімплантантів;

порядок взяття гомотрансплатантів у живих донорів, зокрема, щодо обов'язкового погодження даної процедури з відповідними «етичними комітетами», які пропонується створити при закладах та установах, що здійснюють трансплантацію і зобов'язати засвідчувати волевиявлення особи щодо прижиттєвого донорства та контролювати діяльність закладу охорони здоров'я на предмет недопущення порушень основних принципів добровільності та безкорисності при здійсненні трансплантації.

Документом також передбачається: удосконалити існуючі та встановити нові принципи, умови і порядок застосування трансплантації; заборонити комерціалізацію у сфері трансплантації та реклами органів та/або іншого анатомічного матеріалу; надати право на здійснення діяльності з трансплантації закладам охорони здоров'я та науковим установам усіх форм власності (на даний час таку діяльність можуть здійснювати лише державні та комунальні заклади охорони здоров'я); удосконалити та встановити принципи діяльності Єдиної державної інформаційної системи трансплантації; встановити правові умови для здійснення «перехресного донорства» при взятті гомотрансплантантів у живих донорів; запровадити «Перелік здатних до регенерації анатомічних матеріалів», що має затверджувати центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері охорони здоров'я та встановити більш сувору відповідальність за порушення законодавства щодо трансплантації з метою запобігання нелегальній трансплантації та торгівлі органами та/або іншими анатомічними матеріалами шляхом внесення відповідних змін до Кримінального кодексу України.

Законопроектом також пропонується запровадити норми щодо попередження зловживань у цій сфері та забезпечення конфіденційності інформації про донорів та реципієнтів, у тому числі шляхом встановлення порядку внесення таких відомостей до Єдиної державної інформаційної системи трансплантації.

Проект Закону зареєстровано за №2386а-1.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань охорони здоров'я».

Основною метою законопроекту №2309а-д є комплексне реформування системи охорони здоров’я України задля створення в Україні мережі державних так комунальних закладів охорони здоров’я з достатнім рівнем самостійності для надання ефективного та своєчасного медичного забезпечення населення.

Для цього законопроектом ставиться два основні завдання: реформування організаційно-правового статусу закладів охорони здоров’я та їх фінансування. При цьому у відповідності до статті 49 Конституції України існуюча мережа державних та комунальних закладів охорони здоров’я не може бути скорочена. Відповідно, згідно із законопроектом державні та комунальні заклади охорони здоров’я будуть залишатись у державній та комунальній власності та не будуть підлягати приватизації.

При підготовці законопроекту були враховані напрацювання пілотного проекту, проведеного згідно з Законом «Про порядок проведення реформування системи охорони здоров'я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві» щодо провадження нових організаційно-правових та фінансово-економічних механізмів, спрямованих на підвищення ефективності та доступності медичного обслуговування населення згідно з законом України.

Прийнято Постанову «Про Рекомендації парламентських слухань на тему: «Про реформу охорони здоров'я в Україні».

Верховна Рада України схвалила Рекомендації парламентських слухань на тему: «Про реформу охорони здоров'я в Україні», доручивши Кабінету Міністрів до 1 грудня 2016 року проінформувати Верховну Раду України про стан реалізації Рекомендацій парламентських слухань, схвалених цією Постановою.

У Рекомендаціях парламентських слухань враховані та систематизовані пропозиції народних депутатів України, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, представників медичної спільноти, міжнародних експертів та  громадських організацій, що були висловлені 16 грудня 2015 року на парламентських слуханнях на тему: «Про реформу охорони здоров’я в Україні».

Проект Постанови зареєстровано за №4406.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (щодо усунення дискримінаційного ставлення до громадян, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях та військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї)».

Законодавчим актом поширено дію Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» на осіб, які постраждали внаслідок участі у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, а також у складуванні ядерних зарядів та здійсненні з ними регламентних робіт, з наданням таким особам відповідних пільг та компенсацій, передбачених названим Законом.

Законом поширено норми статей 1, 9, 14, 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» на громадян, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, а також у статтях 20, 21, 22 надати право дружинам (чоловікам) померлих громадян, смерть яких пов'язана з участю у ліквідації інших ядерних аварій, ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, за умови, що та (той) не одружився вдруге, на отримання пільг та компенсацій відповідно до норм Закону.

Проект Закону зареєстровано за №3281.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про ринок природного газу».

Законопроектом пропонується викласти в новій редакції частину 6 ст. 12 Закону України «Про ринок природного газу», передбачивши, що постачальники зобов'язані створювати страховий запас природного газу у розмірі десяти відсотків запланованих місячних обсягів поставки постачальником природного газу споживачам на наступний місяць (за чинною нормою постачальники природного газу зобов'язані створювати страховий запас природного газу в обсягах та порядку, встановлених Кабінетом Міністрів України).

Проект Закону зареєстровано за №3617.

Головуючий закрив ранкове засідання.

Після відкриття вечірнього засідання Верховної Ради України народні депутати розглянули ряд законопроектів у другому читанні.

Ухвалено Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо зменшення дефіциту брухту чорних металів на внутрішньому ринку з метою першочергового забезпечення потреб оборонної промисловості та відбудови об'єктів інфраструктури».

Законом терміном на три роки підвищено експортне мито на металобрухт з 10 до 30 євро за тонну, аби вирішити проблему критичного дефіциту сировини на українських металургійних підприємствах. Галузь забезпечує понад чверть вітчизняного експорту та чверть промислового виробництва країни.

Відповідний законопроект зареєстровано за №3868.

На вечірньому засідання спікер парламенту знову поставив на сигнальне голосування повернення до розгляду проектів законів №2506а, №2507а, проте парламент знову не дав належної кількості голосів: за – 178, проти – 20, утрималось – 32, не голосувало – 94.

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій оголосив вечірнє засідання закритим.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Вчера поздно вечером враг атаковал многострадальный Харьков. Также в 7 часов утра были нанесені ракетные ударі по Одессе и предместью города Сумы

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.