Пленарні засідання Верховної Ради України 22 вересня 2016 року

vr 22092016

 
Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, відкривши пленарне засідання, повідомив, що сьогодні в Україну вночі додому повернулися з Паралімпійських ігор в Ріо-де-Жанейро українські спортсмени-паралімпійці. В загальнокомандному заліку збірна команда України посіла третє місце. Українські паралімпійці вибороли 117 медалей: 41 золоту, 37 срібних та 39 бронзових. Під прапором України наші спортсмени встановили 22 рекорди світу і 32 паралімпійські рекорди.


Народні депутати оплесками привітали українських спортсменів-паралімпійців з поверненням в Україну і з перемогою.

Парламентарії приступили до розгляду питання паливно-енергетичного комплексу.

Прийнято за основу законопроект про ринок електричної енергії України.

Проектом (№4493), зокрема, передбачається:

організація ринку електричної енергії з наступних складових: двосторонні договори; ринок «на добу наперед»; внутрішньодобовий ринок; балансуючий ринок; ринок допоміжних послуг;

доповнення переліку учасників ринку новим учасником – трейдером, яким може бути будь-який суб’єкт господарювання, що здійснює купівлю електричної енергії виключно з метою її перепродажу, крім продажу споживачу;

система спеціальних обов’язків для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії, до яких відносяться, зокрема: купівля електричної енергії за «зеленим» тарифом; надання універсальних послуг; виконання функцій постачальника «останньої» надії; сплата компенсаційних платежів; надання допоміжних послуг за встановленою Регулятором ціною, у випадках, передбачених цим актом;

повне виконання вимог Третього енергетичного пакету ЄС щодо юридичного та організаційного відокремлення діяльності з розподілу та передачі електричної енергії від інших видів діяльності, що є умовою для запровадження економічної конкуренції на ринку електричної енергії;

відповідальність виробників за «зеленими» тарифами за небаланси (відхилення фактичних обсягів відпуску електричної енергії від добових графіків відпуску електричної енергії на наступну добу) та встановлюється особливий порядок їх відшкодування;

запровадження певного періоду (до 24 місяців з дати набрання чинності цим Законом), впродовж якого мають бути створені необхідні технічні, організаційні, економічні та нормативно-правові передумови для запровадження та злагодженого функціонування ринку електричної енергії України тощо.

Прийнято Закон «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».

Законом, зокрема, встановлюється, що національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - Регулятор), є постійно діючим незалежним державним колегіальним органом, метою діяльності якого є державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Регулятор здійснює державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг, зокрема:

1) у сфері енергетики:

діяльності з виробництва, передачі, розподілу, постачання електричної енергії;

діяльності з транспортування, розподілу, зберігання (закачування, відбору), надання послуг установки LNG, постачання природного газу;

діяльності з транспортування нафти, нафтопродуктів та інших речовин трубопровідним транспортом;

2) у сфері комунальних послуг:

діяльності з виробництва теплової енергії на теплогенеруючих установках, включаючи установки для комбінованого виробництва теплової та електричної енергії, транспортування її магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії в обсягах понад рівень, що встановлюється умовами та правилами провадження господарської діяльності (ліцензійними умовами);

діяльності у сфері централізованого водопостачання та водовідведення в обсягах понад рівень, що встановлюється умовами та правилами провадження господарської діяльності (ліцензійними умовами);

діяльності у сферах перероблення та захоронення побутових відходів (в обсягах, що перевищують рівень, який встановлюється умовами та правилами провадження господарської діяльності (ліцензійними умовами).

Під час виконання своїх функцій та повноважень відповідно до закону Регулятор діє самостійно та незалежно від будь-якого іншого органу державної влади, іншого державного органу, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, суб’єктів господарювання, а також політичних партій, громадських об’єднань, професійних спілок чи їх органів.

Закон прийнято з урахуванням поправок.

Відповідний законопроект зареєстровано за № 2966-д.

Прийнято за основу законопроект про внесення змін до Закону України «Про теплопостачання» щодо стимулювання виробництва теплової енергії з альтернативних джерел енергії.

Проектом (№4334) передбачено віднести до повноважень:

Кабінету Міністрів України – затвердження порядку компенсації суб’єктам господарювання, що виробляють теплову енергію на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, ТЕС та когенераційні установки, різниці між тарифом на теплову енергію, вироблену на таких установках для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів, та тарифом на теплову енергію, що виробляється на таких установках для потреб населення;

органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання пропонується – встановлення для всіх категорій споживачів, тарифів на теплову енергію та тарифів на виробництво теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії (крім теплоелектроцентралей, ТЕС та когенераційних установок); щоквартальне оприлюднення та перегляд встановлених для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії (крім теплоелектроцентралей, ТЕС та когенераційних установок); надання суб’єктам господарювання, що виробляють теплову енергію на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, ТЕС та когенераційні установки, компенсації різниці між тарифом на теплову енергію, вироблену на таких установках для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів, та тарифом на теплову енергію, що виробляється на таких установках для потреб населення, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України; погодження інвестиційних програм стосовно об’єктів теплопостачання, що виробляють теплову енергію на установках з використанням альтернативних джерел енергії (крім теплоелектроцентралей, ТЕС та когенераційних установок);

Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій при регулюванні діяльності у сфері теплопостачання – ліцензування господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім теплоелектроцентралей, ТЕС та когенераційних установок), транспортування її магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії в обсягах, що не перевищують рівень, який встановлюється умовами та правилами провадження господарської діяльності (ліцензійними умовами); ліцензування господарської діяльності з виробництва теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії (крім теплоелектроцентралей, ТЕС та когенераційних установок).

Крім того, у законопроекті пропонується встановлення стимулюючих тарифів на теплову енергію для суб’єктів господарювання, що здійснюють її виробництво на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, ТЕС та когенераційні установки для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів, а також для потреб населення, на рівні 90 відсотків від діючого для суб’єкта господарювання тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів.

Прийнято Постанову «Про зміни в адміністративно-територіальному устрої Донецької області, зміну і встановлення меж міста Бахмут та Бахмутського району Донецької області».

Постановою, зокрема, передбачено:

віднести місто Соледар та місто Часів Яр Бахмутської міської ради Донецької області до категорії міст районного значення Бахмутського району;

змінити межі Бахмутського району Донецької області, збільшивши територію Бахмутського району на 3198 гектара земель за рахунок передачі до його складу 1411 гектара земель, що знаходяться у віданні Соледарської міської ради (в тому числі територію міста Соледар), 1787 гектара земель – Часовоярської міської ради (в тому числі територію міста Часів Яр) Бахмутської міської ради, та затвердити загальну площ Бахмутського району 150988, 91 гектара.

Відповідний проект постанови зареєстровано за № 4930.

Прийнято за основу законопроект про внесення змін до статті 8 Закону України «Про альтернативні види палива».

Проектом (№4618) пропонуються виключити зі ст. 8 Закону України «Про альтернативні види палива» частини третю та четверту, відповідно до яких «суб'єкти господарювання, що здійснюють господарську діяльність у сфері виробництва, зберігання та введення в обіг рідких біологічних видів палива та біогазів, підлягають внесенню до державного реєстру виробників рідких біологічних видів палива та біогазів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Ведення державного реєстру виробників рідких біологічних видів палива та біогазів здійснюється органом, уповноваженим Кабінетом Міністрів України».

Метою законопроекту, як зазначається у Пояснювальній записці до нього, є «спрощення умов провадження підприємницької діяльності у сфері виробництва біологічних видів палива».

Головуючий закрив ранкове засідання.

О 16.00 відбулося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Народні депутати продовжили розгляд питань порядку денного.

Прийнято за основу законопроект про внесення змін до деяких законів України щодо набуття повноважень сільських, селищних, міських голів.

Проектом (№4110) пропонується внесення змін до статей 42, 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з якими оголошення сільською, селищною, міською виборчою комісією на пленарному засіданні ради рішення про обрання сільського, селищного, міського голови має відбутися після реєстрації цією комісією особи, обраної сільським, селищним, міським головою. У разі не реєстрації вказаних посадових осіб відповідною територіальною виборчою комісією на час проведення першої сесії, рада обирає тимчасову президію з числа депутатів ради у кількості трьох-п’яти осіб. Члени тимчасової президії почергово головують на пленарних засіданнях ради до обрання секретаря ради. З часу обрання секретаря ради він головує на пленарних засіданнях ради.

Законопроектом також вносяться зміни до частини третьої статті 89 Закону України «Про місцеві вибори», згідно з якими відповідна територіальна виборча комісія приймає рішення про проведення реєстрації новообраного сільського, селищного, міського голови, а, у разі бездіяльності щодо цього питання вказаної комісії – передбачається прийняття такого рішення Центральною виборчою комісією.

З огляду на це пропонується внесення змін до статті 21 Закону України «Про Центральну виборчу комісію» шляхом введення додаткового повноваження Центральної виборчої комісії щодо прийняття рішення про реєстрацію депутата, сільського, селищного, міського голови, старости у разі неприйняття відповідною територіальною виборчою комісією рішення у визначений законом термін.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про ринок природного газу» (щодо страхового запасу природного газу)».

Законом встановлено, що постачальники зобов’язані створювати страховий запас природного газу в розмірі не більше 10 відсотків запланованого місячного обсягу постачання природного газу споживачам на наступний місяць. Розмір страхового запасу встановлюється щорічно Кабінетом Міністрів України на однаковому рівні для всіх постачальників.

Відповідний законопроект зареєстровано за №3617.

Народні депутати не підтримали пропозицію головуючого про включення на вимогу депутатської фракції «Народний фронт» до порядку денного п’ятої сесії проекту Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення стягнення в дохід держави необґрунтованих активів» №5142.

Прийнято Закон «Про ратифікацію Угоди між Урядом України та Європейським співтовариством з атомної енергії про наукову і технологічну співпрацю та асоційовану участь України у Програмі наукових досліджень та навчання Євратом (2014-2018)».

Верховна Рада України ратифікувала Угоду між Урядом України та Європейським співтовариством з атомної енергії про наукову і технологічну співпрацю та асоційовану участь України у Програмі наукових досліджень та навчання Євратом (2014-2018), вчинену 27 червня 2016 року в м. Брюсселі, яка набирає чинності з дати передачі на зберігання до Європейської Комісії останнього документа про ратифікацію або затвердження і застосовується з моменту набрання чинності упродовж строку дії Програми.

Згідно з Угодою, європейська сторона надає знижку на внесок України у розмірі 95 % на весь період дії програми з перенесенням сплати Україною внеску за 2016 рік на наступні періоди.

Проект Закону зареєстровано за №0109.

Ухвалено низку постанов про призначення позачергових місцевих виборів.

Згідно із постановами, вибори призначено на 4 грудня 2016 року.

Відповідні проекти постанов зареєстровані за №№ 4967 -4967-52 та 4181-17.

Прийнято Постанову «Про звільнення суддів».

Постановою звільнено суддів різних судів у зв’язку: з досягненням ними шістдесяти п’яти років, з неможливістю виконувати свої повноваження за станом здоров’я, з поданням заяви про відставку, з поданням заяви про звільнення з посади за власним бажанням.

Проект Постанови зареєстровано за№5157.

Ухвалено Закон «Про державну підтримку кінематографії в Україні».

Дія цього Закону поширюється на суб'єктів кінематографії, юридичних осіб незалежно від форми власності, фізичних осіб - підприємців та фізичних осіб, які провадять діяльність, пов’язану з кінематографією, та/або здійснюють виробництво, зберігання, розповсюдження, демонстрування, інше використання фільмів, інших аудіовізуальних творів на території України.

Встановлюється також, що метою державної підтримки кінематографії є:

1) створення належних правових і економічних умов, необхідних для розвитку кінематографії;

2) формування економічно самодостатньої, конкурентоспроможної на міжнародних ринках індустрії кінематографії, виробництва фільмів, інших аудіовізуальних творів;

3) створення сприятливих умов та розвиток сучасної інфраструктури для виробництва, демонстрування і розповсюдження фільмів;

4) створення сприятливого режиму оподаткування та надання державою підтримки для виробництва, демонстрування і розповсюдження національних фільмів в Україні та за кордоном;

5) збільшення податкових надходжень до бюджету за рахунок розвитку індустрії кінематографії;

6) запровадження механізмів залучення позабюджетних коштів, у тому числі іноземних інвестицій та коштів від іноземних суб’єктів кінематографії;

7) популяризація українських цінностей, української мови та культури, підвищення інтересу масового глядача до національних фільмів;

8) створення належних правових механізмів для захисту прав інтелектуальної власності;

9) створення якісної освітньої бази для підготовки висококваліфікованих фахівців у сфері кінематографії;

10) створення умов для збільшення кількості робочих місць, посилення соціальних гарантій працівникам кінематографії;

11) розвиток матеріально-технічної бази кінематографії, виробництва, демонстрування, розповсюдження та популяризації фільмів;

12) активізація міжнародного, міждержавного, зовнішньоекономічного співробітництва та покращення іміджу України на міжнародному ринку як країни, що має розвинену і висококонкурентну індустрію кінематографії.

Відповідний законопроект зареєстровано за № 3081-д.

Прийнято Постанову «Про Рекомендації парламентських слухань на тему:

«Стратегія реінтеграції в Україну тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та міста Севастополь: проблемні питання, шляхи, методи та способи».

Верховна Рада України схвалила Рекомендації парламентських слухань на тему: «Стратегія реінтеграції в Україну тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та міста Севастополь: проблемні питання, шляхи, методи та способи».

Проект Постанови зареєстровано за №4003а.

Після чого головуючий закрив вечірнє засідання, повідомляє Інформаційне управління ВР України.



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Полковник ЗСУ в запасі та військовий експерт Роман Світан у воєнному зведенні за 28 грудня обговорив такі теми:

детальніше

Опитування

Чи підтримуєте Ви мир з рашистами на умовах здачі окупованих територій?

Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.