Пленарні засідання Верховної Ради України 20 грудня 2018 року
- Подробиці
- Опубліковано 20.12.2018 19:09
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 2199
Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, відкривши ранкове засідання, поінформував народних депутатів про те, що Управління зовнішніх активів Міністерства фінансів США у відповідь на постійне зневажання росією норм міжнародного права вводить нові санкції проти фізичних та юридичних осіб рф. В опублікованому документі йдеться про цілий ряд осіб, причетних до розвідки, кібер- та пропагандистських операцій росії, у тому числі проти злочинців, причетних до хіматаки у Солсбері.
А.Парубій привітав послідовну і незмінну позицію США на розширення та поглиблення санкцій проти путінської росії – країни-міжнародного терориста.
А.Парубій також наголосив на тому, що сьогодні дуже напружений порядок денний.
Він звернувся до народних депутатів з проханням включити до порядку денного та розглянути два законопроекти, які важливі для утвердження Української церкви.
А.Парубій поінформував про інші питання порядку денного, звернувши увагу на те, що о 16-й годині розглядатимуться законопроекти щодо продовження мораторію на відчуження земель сільськогосподарського призначення.
Головуючий нагадав, що зараз буде продовжено розгляд правок до законопроекту про внесення змін до Земельного кодексу України та деяких інших законодавчих актів щодо протидії рейдерству №8121.
Після закінчення розгляду правок головуючий надав слово представникам фракцій, які взяли участь в обговоренні остаточного тексту законопроекту, запропонованого Комітетом.
Головуючий поставив на рейтингове голосування законопроект, результати якого показали, що законопроект готові підтримати 178 народних депутати.
Головуючий поставив на рейтингове голосування пропозицію про направлення законопроекту на доопрацювання. 208 парламентаріїв підтвердили готовність голосувати «за».
На голосування було поставлено пропозицію про прийняття законопроекту у другому читанні та в цілому в редакції Комітету. 206 народних депутатів підтримали цю пропозицію.
Пропозицію про направлення законопроекту направлено на повторне друге читання підтримало 209 парламентаріїв.
Представники Комітету звернулися до народних депутатів проголосувати за законопроект.
Після повернення на голосування була знову поставлена пропозиція про прийняття законопроекту у другому читанні та в цілому. Вона набрала 208 голосів.
Наступним голосуванням 235 голосами законопроект направлено на доопрацювання.
На вимогу двох фракцій у засіданні було оголошено перерву.
Після закінчення перерви головуючий надав слово народному депутатові Вадиму Новінському, який заявив, що фракції проти включення до порядку денного та розгляду двох «антицерковних» законопроектів, спрямованих на розпалювання міжконфесійної ворожнечі, та закликав головуючого не порушувати Регламент.
В.Новінський також повідомив, що фракція внесе зміни до цих законопроектів.
А.Парубій зазначив, що він запропонував включити в порядок денний законопроект №5309, який є «історичним», який передбачає, що церква, яка має центр в країні-агресорі, має носити назву тієї країни.
А.Парубій також сказав, що він поставив в порядок денний проект Закону про внесення змін до Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» (щодо зміни релігійними громадами підлеглості) №4128. Він звернув увагу на те, що «перед тим, як перейти до його розгляду, виникають якісь дискусії, що це якась спецоперація, що під час історичних рішень питання меркантильні переважають над питаннями історичними». Він нагадав, що Український парламент розпочав цей шлях і «ми зараз за крок до отримання Томосу».
А.Парубій звернувся до народних депутатів з проханням не ставити під ризик історичні питання Української держави.
Головуючий поставив на голосування про включення до порядку денного та прийняття рішення кількох законопроектів.
Народні депутати включили до порядку денного законопроект про внесення змін до статті 80 Закону України «Про освіту» щодо забезпечення освітнього процесу належними умовами для праці та здобуття освіти №9425 і почали його розгляд.
Головуючий оголосив перерву на 30 хвилин.
Після перерви в обговоренні законопроекту взяли участь представники депутатських фракцій.
За результатами голосування законопроект 235 голосами було прийнято за основу та в цілому.
Прийнято Закон «Про внесення змін до статті 80 Закону України «Про освіту» щодо забезпечення освітнього процесу належними умовами для праці та здобуття освіти».
Законом частину четверту статті 80 Закон України «Про освіту» викладено в редакції, згідно з якою «Об’єкти та майно державних і комунальних закладів освіти не підлягають приватизації чи використанню не за освітнім призначенням, крім надання в оренду з метою надання послуг, які не можуть бути забезпечені безпосередньо закладами освіти, та пов’язані із забезпеченням освітнього процесу або обслуговуванням учасників освітнього процесу, з урахуванням визначення органом управління можливості користування державним нерухомим майно в межах законодавства».
Проект Закону зареєстровано за №9425.
До порядку денного 226 голосами включено законопроект про внесення змін до Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» щодо назви релігійних організацій (об'єднань), які входять до структури (є частиною) релігійної організації (об'єднання), керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка законом визнана такою, що здійснила військову агресію проти України та/або тимчасово окупувала частину території України №5309.
Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» щодо назви релігійних організацій (об’єднань), які входять до структури (є частиною) релігійної організації (об’єднання), керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка законом визнана такою, що здійснила військову агресію проти України та/або тимчасово окупувала частину території України».
Закон зобов’язує релігійну організацію (об’єднання), яка входить до структури (є частиною) релігійної організації (об'єднання), керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка законом визнана такою, що здійснила військову агресію проти України та тимчасово окупувала територію України, відображати її приналежність до релігійної організації (об'єднання) за межами України шляхом обов'язкового відтворення у своїй назві повної статутної назви такої релігійної організації (об'єднання) з можливим додаванням слів «в Україні» та/або позначення свого місця в структурі іноземної релігійної організації.
Законом доповнено розділ ІІ Закону «Про свободу совісті та релігійні організації» статтею 12, згідно з якою «Релігійна організація (об'єднання), яка безпосередньо або як складова частина іншої релігійної організації (об'єднання) входить до структури (є частиною) релігійної організації (об'єднання), керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка законом визнана такою, що здійснила військову агресію проти України та тимчасово окупувала територію України, зобов'язана у своїй повній назві, зазначеній її у статуті (положенні), відображати приналежність до релігійної організації (об'єднання) за межами України, до якої вона входить (частиною якої вона є), шляхом обов'язкового відтворення у своїй назві повної статутної назви такої релігійної організації (об'єднання) з можливим додаванням слів «в Україні» та/або позначення свого місця в структурі іноземної релігійної організації».
Закон визначає ознаки входження релігійної організації до таких релігійних організацій та зобов’язує відповідні релігійні організації (об'єднання) протягом чотирьох місяців внести передбачені цим законом зміни до своєї офіційної назви та до свого статуту (положення).
Закон обмежує доступ священнослужителів таких релігійних організацій (об’єднань) у частини, з’єднання Збройних сил та інших військових формувань України тощо.
Відповідні зміни внесено до ст. 12 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації».
Проект Закону зареєстровано за №5309.
Головуючий закрив ранкове засідання.
Після перерви розпочалось вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.
Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, відкривши вечірнє засідання, повідомив, що він підписав Закон «Про внесення змін до Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» щодо назви релігійних організацій (об'єднань), які входять до структури (є частиною) релігійної організації (об'єднання), керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка законом визнана такою, що здійснила військову агресію проти України та/або тимчасово окупувала частину території України №5309 і невідкладно направляє його на підпис Президенту України.
А.Парубій далі поінформував про питання, запропоновані до розгляду.
Народні депутати розглянули у другому читанні законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо уточнення порядку передачі в оренду водних об'єктів у комплексі з земельними ділянкам №3157.
239 голосами законопроект направлено на доопрацювання.
До порядку денного було включено законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо здійснення закупівлі продукції, робіт і послуг оборонного призначення за імпортом №9122.
Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо здійснення закупівлі продукції, робіт і послуг оборонного призначення за імпортом».
Законопроектом пропонується надати можливість державним замовникам з державного оборонного замовлення безпосередньо здійснювати закупівлю продукції, робіт та послуг оборонного призначення за імпортом, щоб оптимізувати цей процес та пришвидшити процес закупівель за імпортом у разі такої потреби, а також зекономити кошти за рахунок відсутності плати за посередницькі послуги.
Проектом також пропонується удосконалити правове регулювання питань, пов'язаних з офсетними договорами.
Законопроект зареєстровано за №9122.
Прийнято Постанову «Про календарний план проведення десятої сесії Верховної Ради України восьмого скликання».
Верховна Рада України затвердила календарний план проведення десятої сесії.
Постанову прийнято з пропозиціями Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України
Проект Постанови зареєстровано за №9419.
Народні депутати розглянули законопроекти про мораторій на відчуження земель сільськогосподарського призначення за №№5476, 9355, 9355-1, 9355-2, 9355-3, 9355-4, 9355-5, 9355-6, 9355-7, 9355-8, 9355-9, 9355-10, 9355-11, 9355-12, 9355-13, 9355-14, 9355-15.
231 голосом за основу та в цілому прийнято законопроект №9355-5.
Прийнято Закон «Про внесення змін до розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України щодо продовження заборони відчуження сільськогосподарських земель».
Законом продовжено дію мораторію на купівлю-продаж та відчуження іншими способами земельних ділянок сільськогосподарського призначення та на внесення права на земельну частку (пай) до статутних капіталів господарських товариств «до набрання чинності законом про обіг земель сільськогосподарського призначення, але не раніше 1 січня 2020 року».
Відповідні зміни внесено до пунктів 14 та 15 розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України.
Прикінцевими положеннями Кабінету Міністрів України доручається «до 1 березня 2019 року розробити і внести на розгляд Верховної Ради України проект Закону України про обіг земель сільськогосподарського призначення».
Проект Закону зареєстровано за № 9355-5.
Народні депутати розглянули законопроекти про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення конкурентних умов виробництва електричної енергії з альтернативних джерел енергії за №№8449, 8449-1, 8449-2, 8449-4, 8449-5, 8449-7, 8449-д.
227 голосами за основу прийнято законопроект №8449-д.
Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення конкурентних умов виробництва електричної енергії з альтернативних джерел енергії».
Законопроектом пропонується створення конкурентних засад для надання державної підтримки проектам будівництва середніх та великих об’єктів відновлюваної енергетики та досягнення балансу інтересів суспільства та споживачів електричної енергії та інших учасників ринку, забезпечивши одночасно подальший розвиток відновлюваної енергетики та зменшення цінового навантаження на ціну електричної енергії.
Проектом пропонується внести зміни до законів України «Про альтернативні джерела енергії», «Про ринок електричної енергії», «Про національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», якими передбачається:
починаючи з 1 липня 2019 року запровадити новий порядок надання державної підтримки об’єктів електроенергетики, що виробляють електричну енергію з енергії сонця або вітру, для СЕС - об’єкти встановленої потужності більше 10 МВт, для ВЕСбільше 20 МВт. Такі об’єкти набувають право на державну підтримку на аукціоні з розподілу квоти державної підтримки.
Проектом пропонується, що державна підтримка полягає у гарантованому викупі у виробників всього обсягу відпущеної електричної енергії та компенсації різниці в ціні електричної енергії. Викуп електричної енергії здійснює гарантований покупець за ціною, що формується на ринку «на добу наперед», за відповідним договором купівлі-продажу електричної енергії, який укладається з переможцем аукціону протягом 10 днів з дати його проведення.
Компенсації підлягає різниця між аукціонною ціною, що визначається за результатами аукціону, та ціною продажу такої електричної енергії на ринку «на добу наперед». Компенсацію здійснює гарантований покупець за відповідним договором на різницю в ціні, який також укладається з переможцем аукціону протягом 10 днів з дати його проведення.
Компенсація різниці в ціні на електричну енергію включається до послуги із забезпечення збільшення частки виробництва електричної енергії з альтернативних джерел, яка надається гарантованим покупцем оператору системи передачі. Тариф оператора системи передачі є джерелом для відшкодування витрат гарантованого покупця на надання зазначеної послуги.
Строк надання державної підтримки становить 20 років.
Проектом пропонується, що аукціони проводяться з метою визначення суб’єктів господарювання, які набувають право на державну підтримку, та розміру державної підтримки. На аукціоні розподіляється квота державної підтримки на відповідний рік (обсяг потужності об’єктів ВДЕ, в межах якого суб’єкти господарювання за результатами аукціону можуть набути право на державну підтримку). Квота є загальнодержавною, визначає частку кожного джерела відновлюваної енергії та може включати спеціальні (регіональні) квоти. Розмір загальнодержавної квоти визначається з урахуванням цільових показників розвитку відновлюваної енергетики, встановлених міжнародними зобов’язаннями України, Енергетичною стратегією України, та з урахуванням плану розвитку системи передачі.
Перший аукціон (аукціони) проводиться для розподілу загальнодержавної квоти 2020 року.
Для забезпечення конкурентної процедури розподілу квоти державної підтримки законопроектом передбачається:
розподіл квоти на лоти різного розміру з обмеженням максимального розміру лотів (для об’єктів, що виробляють електричну енергію з енергії сонця, максимальний розмір лоту не може бути більше ніж 10 МВт, та для об’єктів, що виробляють електричну енергію з енергії вітра, - не більше ніж 20 МВт);
обмеження граничного розміру лотів, що можуть бути придбані одним учасником самостійно або разом з іншими учасниками, з якими має спільного кінцевого бенефіціарного власника (не більше 25% від загального розміру квоти);
обмеження проведення аукціону у випадках коли перед початком аукціону встановлюється факт відсутності конкуренції на такому аукціоні.
Для забезпечення належної конкурентної поведінки учасників аукціону, законопроектом передбачено подання учасниками безвідкличної банківської гарантії у розмірі із розрахунку 50 000 доларів США за 1 МВт потужності, у розподілі якої за відповідним лотом (лотами) на аукціоні має намір брати такий учасник.
За результатами проведеного аукціону безвідклична банківська гарантія переможця аукціону утримується Гарантованим покупцем в якості гарантії виконання зобов’язань за договорами, що укладаються з переможцем аукціону. В інших випадках гарантія повертається.
Проектом також пропонується, що переможцем аукціону визнається учасник, який запропонував найнижчу ціну електричної енергії, за якою такий учасник готовий здійснювати виробництво електричної енергії з альтернативних джерел енергії та її продаж в енергосистему (аукціонна ціна).
При цьому законопроектом встановлюється граничний розмір аукціонної ціни на рівні «зеленого» тарифу, встановленого законом для об’єкту відновлюваної енергетики відповідної категорії.
Аукціонна ціна фіксується шляхом перерахування в євро станом на дату проведення аукціону за офіційним валютним курсом Національного банку України на зазначену дату.
Згідно з проектом, переможець аукціону бере на себе зобов’язання збудувати та ввести об’єкт відновлюваної енергетики в експлуатацію протягом 3 років з дати підписання договорів, укладених за результатами аукціону. У разі, якщо протягом встановленого строку об’єкт не введений в експлуатацію та не здійснює відпуск електричної енергії в енергетичну систему, укладені за результатами аукціону договори втрачають силу, а зобов’язання за безвідкличною банківською гарантією виконуються на користь гарантованого покупця.
Проект Закону зареєстровано за №8449.
Головуючий закрив вечірнє засідання.
За матеріалами Інформаційного управління ВР України
Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»
Також з цієї категорії...
Кличко вимагаємо, щоб Янукович з’явився...
5 мар. 2013 г.
Кличко хочет «нокаутировать» Азарова вместе...
21 нояб. 2013 г.
Пленарне засідання Верховної Ради України...
25 июл. 2014 г.
Набираючі популярність...
Американсько-українські міфи
12 нояб. 2024 г.
Суд може скасувати вирок Трампу...
12 нояб. 2024 г.
Боррель засудив заяву ізраїльського міністра...
12 нояб. 2024 г.
Останні новини
12.11.2024 16:43
Американсько-українські міфи12.11.2024 09:12
1950 москалів подохло минулої доби на українській земліПолковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 12 листопада обговорив наступні актуальні теми:
Коментарі