Депутаты РФ хотят запретить рекламу пива в Интернете

reklama piva

 
Группа депутатов 25 мая внесла на рассмотрение в Госдуму законопроект, предполагающий запрет на размещение рекламы алкоголя с содержанием этилового спирта менее 5% на сайтах СМИ, сообщает REGNUM.

В разработке законопроекта участвовали депутаты из партии «Единая Россия»: Сергей Железняк, Ирина Роднина, Ирина Яровая и Мария Кожевникова (актриса сериала «Универ»). Группу возглавил Игорь Руденский, председатель комитета Госдумы по экономической политике. Он полагает, что такой закон поможет снизить употребление пива среди молодежи, которая активно пользуется Интернетом. На адрес комитета приходят многочисленные просьбы снизить количество рекламы пива, в том числе и на онлайн-площадках, указал Руденский.

Пивные компании в последние годы делали ставку именно на рекламу в Интернете. Это единственные медиа, где объем «пивных» рекламных денег был увеличен. За 2010 год затраты пивных компаний на рекламу в Сети составили $40 млн, тогда как объем рынка онлайн-рекламы составил $900 млн, приводят «Ведомости» оценку рынка гендиректора агентства AdWatch Андрея Чернышова, сообщает ruformator.ru.

 



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан детально обговорив ситуацію довкола заяв щодо якнайскорішого завершення війни

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.