Представители Coca-Cola выступили на защиту газированных напитков

cola

 
Один из членов руководства компании Coca-Cola сделал заявление, что информация о вреде напитка является дискриминацией. Президент же и главный исполнительный директор компании Coca-Cola отметили, что решение американского правительства ввести запрет на продажу и распространение газированных напитков - не решение проблемы ожирения.


Отмечается, что для решения такой проблемы необходим более продуманный подход, который затронет все, начиная с диеты и размера порций и заканчивая благоустройством парков и рекреационных мест.

На прошедшей неделе было представлено предложение по ограничению размера порций сладких напитков в ресторанах, кинотеатрах и на спортивных аренах Нью-Йорка. Городские власти говорят, что данное новшество - очередная попытка борьбы с эпидемией ожирения среди жителей Америки. При этом запрет не распространяется на диетические газированные напитки, сообщают internovosti.ru.



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 1 листопада обговорив такі теми:

детальніше

Опитування

Чи підтримуєте Ви ідею влади продавати українські безпілотники за кордон?

Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.