У Києві розробляється нова транспортна система, яка оптимізує роботу громадського транспорту

klichko transport

 
У столиці завдяки технічній допомозі Світового Банку вперше розробляється унікальна транспортна система Києва, метою якої є оптимізація потоків громадського транспорту. Про це Київський міський голова Віталій Кличко заявив під час семінару «Сталий міський транспорт міста Києва. Технічна допомога Світового банку» у представництві Світового банку в Україні, повідомили «Конфліктам і законам» у прес-службі Київського міського голови.


«Місто – це живий організм, головними артеріями якого є маршрути громадського транспорту. Протягом багатьох років місто розбудовувалося, але ніхто не займався системною організацією роботи транспорту. Тому одне з головних завдань, яке ми повинні вирішити, - налагодити ефективне і зручне транспортне сполучення в столиці. Сьогодні, у непрості для України часи, за рахунок допомоги Світового Банку вперше в столиці розробляється, можна сказати, унікальна транспортна система Києва», - наголосив мер.

За словами Віталія Кличка, щоб міський транспорт відповідав вимогам сучасного Києва, столична влада залучила до аналізу поточної ситуації та вироблення стратегії міжнародних експертів зі Світового банку. І вдячна за допомогу, рекомендації і розробки експертів. Останній раз заміри пасажиропотоку в Києві проводилися у 1986 році, і транспортна схема до сьогодні працює згідно застарілих розрахунків.

Міський голова наголосив, що реформування системи міського транспорту відбудеться у двох ключових напрямках. «По-перше: необхідно спростити транспортну схему міста, зменшивши кількість дублюючих маршрутів, якщо пасажиропотік становить менше 5 тис. осіб на добу, збільшивши кількість прямих маршрутів, розширити маршрути підвозу пасажирів до метро і поліпшити сполучення з передмістям за рахунок пересадочних вузлів на околицях міста», - зауважив Кличко.

З іншого боку, залишається необхідність поліпшити сполучення з центром густонаселених районів міста, зокрема Троєщини. «За рекомендацією фахівців банку ми плануємо об'єднати шість існуючих маршрутів громадського транспорту в три. Об'єднання торкнеться маршрутів тролейбусів і маршруток. А також ми відкриємо три абсолютно нових маршрути, які зараз не обслуговуються, але мають величезний потенціал», - наголосив Кличко.

У коментарі журналістам Віталій Кличко наголосив, що одним з аспектів транспортної системи є й екологічна складова. «Ми опрацьовуємо напрямок використання екологічно чистого транспорту. Ми розглядаємо закупівлю тролейбусів і трамваїв, які не забруднюють атмосферу і використовують набагато менше електроенергії. Тому пропозиції Світового банку дуже цінні для Києва і ми будемо реалізовувати напрацювання, використовуючи найкращий світовий досвід», - підкреслив мер.



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 20 листопада обговорив наступні актуальні теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.