​«Очі України» - емоційний погляд на відчуття українського сьогодення

Повномасштабне вторгнення торкнулось кожного українця. Звісно, більшість громадян усвідомлювали, що росія розпочала неоголошену війну ще у 2014 році.


Але тоді війна була далеко.

Так, працювали волонтери, громадяни допомагали ЗСУ, однак все одно це відбувалось якось поза межами свідомості. І от росія показала своє справжнє обличчя і проявила свої справжні наміри – знищення українців як нації. Саме це російські солдати продемонстрували у містечках Київської області: Бучі, Гостомелі, Бородянці та Ірпені.

Щоправда, росіяни наштовхнулась не лише на шалений спротив, але і були змушені піти з захоплених територій. Проте їхня жорстока і цинічна демонстрація сили на випаленій землі Київщини лишила всередині кожного українця емоційне спустошення, яке важко передати словами.

Волонтер Константин Кястутисович

Однак цей емоційний стан гарно вдалося передати фотографам Валерії Грошко та Володимиру Оксамитному. Їхні фото, що представлені на фотовиставці «Очі України», котра проходить у Fairmont Grand Hotel з 16.08.2022 по 18.08.2022 за підтримки «Міжнародного благодійного фонду центру реабілітації», є своєрідним аналізом відчуттів і вражень української сьогоднішньої реальності. Ці фото-докази спонукають заглиблюватись у внутрішній стан переживань українців, котрі стикнулись з військовими злочинами росії. Ці фото настільки красномовні, що піднімають увесь пласт чутливих емоцій, змушуючи замислитись над найважливішими життєвими моментами. Вони передають і страждання, і гнів, але при цьому є естетично витриманими і демонструють символічність перемоги життя над війною.

Фото-роботи митців не лишили відвідувачів байдужими. Побачивши ці світлини, волонтер Константин Кястутисович, який вивіз більш ніж 300 людей з окупованої Бучі, розказав присутнім гостям, серед яких можна було побачити українську акторку Анну Кошмал, народну артистку України Аллу Кудлай з сином Максимом та екс-футболіста київського Динамо та збірної України Владислава Ващука, моторошну історію про ДРГ, котрі на 24 лютого виявились вже проживаючими в Бучі і які навіть входили у домовий чат, що дозволяло відслідковувати дії громадян, а тоді – брати участь у знищенні мешканців. Не лишили ці фото байдужими і Владислава Ващука, котрий пережив окупацію у підвалі свого будинку у Гостомелі.

Алла Кудлай та Владислав Ващук

Загалом, кожна робота, представлена на фото-виставці, змогла донести і передати увесь емоційний біль, котрий переживають українці, споглядаючи за наслідками діяльності московитських «визволителів». І це – вражаюче, тому що показує, наскільки фотомайстри змогли пропустити через себе побачене.

Аби зрозуміти, що ж спонукало до того, щоби робити такі фото-роботи, «Конфлікти і закони» поспілкувалось з одним із автором фото-робіт, журналістом «Міжнародного благодійного фонду центру реабілітації» фотографом Валерією Грошко:

- Пані Валеріє, скажіть, що ж спонукало Вас до того, аби взяти до рук фотоапарат і почати робити такі красномовні світлини?

- Народження ідеї сьогоднішньої виставки «Очі України» відбулося завдяки нашим волонтерським поїздкам у постраждалі міста України. Під час подорожей ми фіксували жахіття, які приніс у наш дім та нашу країну руській мір. І за деякий час у співробітників нашого фонду виникла ідея створити виставку, яка максимально емоційно передаватиме нинішнє відчуття кожного українця.

- Чи є серед представлених робіт та, котра зачепила Вас більше всього?

- Усі фото-роботи, що представленні на виставці, для мене мають значення, а інакше їх би тут не було. Але є фото, яке стовідсотково викличе сильну емоцію у кожної людини - це робота, що зроблена у місті Бородянка, де загинуло 40 людей від авіабомби під завалами.

Місто Бородянка, де під завалами від авіабомби загинуло 40 людей. Одна з виставкових робіт

Загалом, я переконана, що висвітлювати події, які розгортаються у нашій країні сьогодні - вкрай важливо, оскільки ми, як нація, повинні запам‘ятати те, що відбулося і відбувається, а європейці повинні бачити, і навіть через такі фото відчути страх, біль, подекуди відчай, які переживали українці. Але через ці ж доробки усі можуть побачити і силу українського духу, в якому сьогодні і живе наша Україна.

Що ж до мети цієї конкретної виставки, так це можливість, завдяки продажу таких фото на аукціоні, котрий відбудеться 18 серпня 2022 року, зібрати кошти на нашу мету - придбання мобільних рефрижераторів для загиблих воїнів України, аби в належному стані в останній раз вшанувати наших героїв, а в подальшому - на будівництво реабілітаційного центру.

Тож всі бажаючі мають можливість не лише відвідати виставку, що проходить у Fairmont Grand Hotel з 16.08.2022 по 18.08.2022, а й долучитись до аукціону, котрий відбудеться 18 серпня 2022 року о 17 годині. Всіх запрошуємо вкласти і свою частку на допомогу українським військовим.

Фото «Конфлікти і закони»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Враг продолжает атаковать нашу страну по ночам ракетами, шахедами, а также обстреливать ракетными системами залпового огня

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.