Метушня навколо закону про антикорупційний суд не має жодного стосунку до подолання корупції
- Подробиці
- Опубліковано 27.12.2017 14:52
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 1390
Декілька годин тому з'явився текст президентського закону про так званий «антикорупційний» суд. ОЧЕВИДНО, що президент себе сам не образить. ПРОГНОЗОВАНО, що він подав проект створення суду, котрий, в кінцевому рахунку, не буде йому загрожувати.
ОЧІКУВАНО, що цим не вдоволені політики, котрі вважають оцей «антикорупційний» суд ледь не панацеєю від корупції. Фейсбук-дописи їх сповнені обурення, яке буде рясно литися найближчі добу-дві.
Мені цікаво, на що вони розраховували? Що Порошенко подасть законопроект, де наступить на горло своїй власній пісні?
Вражає, наскільки дитячою є психологія окремих записних антикорупціонерів, наскільки примітивне їх сприйняття роботи правової системи і яке мінімальне їх розуміння, що таке корупція взагалі.
Дехто відверто каже «давайте віддамо все іноземцям, їх же не куплять».
Тьфу!
Прикро, що саме такі наївні та спрощені підходи зараз у моді. Це означає, що суспільство не дозріло до того, щоб підтримати тих, хто є справді компетентним антикорупціонером.
Погано, що всі ці НАБУ, антикорупційні суди, НАЗК і т.д. є, по суті, лише піар-проектами, на котрих хтось освоює великі бюджети, а хтось - здобуває політичні бали.
Чесно кажучи, перші мені більше подобаються, ніж другі. Політики піаряться на «антикорупції», бігаючи з пустими гаслами і непрацюючими рішеннями, без жодної користі для суспільства. В той же час «грантоїди» хоча б підвищують внутрішній попит за рахунок залучення грошей із-за кордону, розвивають українську економіку в цей складний період, отримуючи закордонні гранти.
Звісно, ця вся метушня не має жодного стосунку до подолання корупції. Так звану велику корупцію можна ліквідувати, тільки змінивши Конституцію, прибравши безкарність Президента і його можливості втручатися у роботу різних гілок влади - по суті, створити класичну буржуазну демократію з незалежними гілками влади.
Нагадаю, зараз Президент є одним із найбільших бізнесменів у країні, він формує регуляторні органи, котрі створюють сприятливі умови для його бізнесу. При цьому він призначає очільників ключових правоохоронних інституцій (СБУ, Генпрокуратура), має можливість міняти у вигідний для себе спосіб структуру судів (зараз, у цей момент, він міняє під себе Апеляційний суд Києва та київський окружний Адмінсуд тощо). Такі повноваження є радше ознакою монархії.
Ліквідація безвідповідального і всевластного інституту президентства - перший і необхідний крок до антикорупційного перетворення країни. Але це історія іншого часу та інших людей.
Igor Lutsenko, facebook.com
Фото focus.ua
Також з цієї категорії...
Концерт в Донецьку з закликом...
7 июн. 2014 г.
Для бійців батальйону «Донбас» тернопільці...
11 сент. 2014 г.
Дебальцево - путинская «пиррова победа»
18 февр. 2015 г.
Набираючі популярність...
Понад 41 мільярд доларів США...
20 нояб. 2024 г.
На тлі удару рф «експериментальною»...
25 нояб. 2024 г.
Париж і Лондон обговорюють ідею...
25 нояб. 2024 г.
Останні новини
25.11.2024 15:41
Збито 71 ворожий БпЛА25.11.2024 09:25
1610 москалів подохло минулої доби на українській земліПолковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 25 листопада обговорив такі актуальні теми:
Коментарі