​Про дипломатичні відносини з країною-агресором

Прочитав інформацію, що на одному телеканалі заступник міністра закордонних справ України Євген Єнін пояснював, чому Україна не розірвала дипломатичні відносини з рф.


Головним аргументом був гуманітарний аспект, адже, за словами заступника міністра, в рф перебувають десятки тисяч громадян України та їхні інтереси, права потрібно мати можливість захищати.

Що ж, нагадаю, що у 1961 році була підписана Віденська конвенція про дипломатичні відносини. Ця конвенція регламентує всі основні види і функції дипломатичних представництв. Саме згідно цієї конвенції і діють дипломатичні відносини між державами.

У 1963 році була прийнята Віденська конвенція про консульські зносини. Саме консульства і займаються питаннями захисту своїх громадян на території іноземних країн.

А тепер почитаємо статтю 2 Віденської конвенції про консульські зносини:

Стаття 2

Встановлення консульських зносин

1. Встановлення консульських відносин між державами здійснюється за взаємною згодою.

2. Згода, дана на встановлення дипломатичних відносин між двома державами, означає, якщо не обумовлено, згоду на встановлення консульських зносин.

3. Розрив дипломатичних відносин не тягне за собою ipso facto розриву консульських зносин.

Тобто, розрив дипломатичних відносин не означає, що країна, яка розірвала ці відносини, не зможе захищати інтереси і права своїх громадян на території країни, з якою розірвані дипломатичні відносини.

Насправді, вже набридло слухати неправдиві пояснення причин збереження дипломатичних відносин з країною-агресором, яка анексувала Крим, окупувала частину території Донбасу і вбила понад десятки тисяч громадян України.

Не розірвавши дипломатичні відносини з рф, українська влада, як попередня, так і чинна, дала і дає можливість країні-агресору заявляти про громадянську війну в Україні і непричетність до війни.

Не знаю, що повинно ще відбутись, щоб було прийнято рішення про розрив дипломатичних відносин з країною агресором, але ця ситуація є неприйнятною, на мою думку.

Україна, а точніше - українська влада продемонструвала і демонструє слабкість, яку повною мірою використовує країна-агресор. Ця неприйнятна двозначність є головною причиною, на мою думку, багатьох помилок, дій української влади, що не дозволяють зрозуміти і прийняти відповідні рішення щодо завершення війни і встановлення миру.

Віталій Бала, facebook.com

Фото RFE/RL



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 22 листопада обговорив наступні актуальні фронтові теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.