Пленарні засідання заблокованої Верховної Ради України 7 липня 2016 року
- Подробиці
- Опубліковано 07.07.2016 16:46
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 1477
Парламентарії також заявили, що вони «категорично не сприймають ультиматумів та провокацій, а також спроби зірвати ухвалення стратегічних законів». «Ми вважаємо, що Верховна Рада повинна негайно голосувати законопроекти, спрямовані на забезпечення української армії. Наше завдання, як народних обранців, демонструвати українському народу єдність та спільно, відповідально працювати для нашої країни», - наголошується у заяві.
Головуючий на вимогу двох фракції оголосив перерву у засіданні.
Представники фракцій, які вимагали перерви, оголосили свої заяви.
Голова фракції Радикальної партії Олег Ляшко заявив, що представники фракції Радикальної партії оголошують сидячий страйк біля трибуни для виступів.
Народний депутат Андрій Тетерук заявив, що народні депутати-представники української армії здатні забезпечити якісну і повноцінну роботу українського парламенту в складних умовах, коли деякі парламентарії блокують його роботу.
Народні депутати приступили до розгляду питань порядку денного.
Прийнято Закон «Про внесення зміни до статті 14 Закону України «Про зайнятість населення» щодо додаткових гарантій у сприянні працевлаштування учасників бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення».
Законодавчим актом включено до переліку категорій громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, виключно учасників бойових дій, зазначених у пунктах 19 та 20 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Відповідні зміни внесено до статті 14 Закону України «Про зайнятість населення».
Запропоновані зміни стосуються лише осіб, які зареєстровані в державній службі зайнятості та перебувають на обліку як безробітні.
Проект Закону зареєстровано за №2095а.
Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо Сил спеціальних операцій Збройних Сил України».
Законодавчим актом визначено правовий статус та застосування Сил спеціальних операцій самостійно або у взаємодії з іншими видами Збройних Сил України виконувати завдання спеціальних операцій щодо утворення сприятливих умов для успішного проведення воєнно-політичних, економічних та інших заходів, які здійснюються керівництвом держави для запобігання і стримування воєнного конфлікту, сприяння виконанню завдань угрупованнями військ (сил) в операціях, а також виконання інших спеціальних завдань в інтересах національної безпеки у сфері оборони держави.
Зміни внесено до законів України «Про Збройні Сили України», «Про оборону України», «Про боротьбу з тероризмом», «Про порядок направлення підрозділів Збройних Сил України до інших держав», «Про розвідувальні органи України», «Про військово-цивільні адміністрації», «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів», «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей».
Закон прийнято з урахуванням техніко-юридичних прав.
Проект Закону зареєстровано за№4795.
Прийнято Закон «Про амністію у 2016 році».
Законодавчим актом визначено правові основи звільнення за амністією осіб від відбування кримінального покарання, механізм взаємодії кримінально-виконавчої служби з місцевими органами влади.
Законом передбачено оголосити амністію і поширити її дію, насамперед, на ті категорії засуджених, які найбільш незахищені та вразливі соціально: на неповнолітніх та жінок, а також чоловіків, які мають дітей віком до 16 років або дітей-інвалідів, до інвалідів першої, другої та третьої груп, хворих на туберкульоз, онкологічні захворювання, осіб, що досягли пенсійного віку, учасників бойових дій, осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, брали безпосередню участь в антитерористичній операції тощо.
Основними критеріями для застосування амністії є:
- незначна суспільна небезпека діянь, що вчинила особа, яка відбуває покарання;
- об’єктивні фактори (тяжка хвороба, похилий вік тощо), що суттєво знижують небезпечність осіб, яких пропонується звільнити від відбування покарання;
- значний строк відбутого покарання.
Законом передбачено поширити дію амністії на засуджених, які скоїли злочини невеликої тяжкості, або є найбільш незахищеними у соціальному плані, а саме:
- на неповнолітніх;
- осіб, які мають неповнолітніх дітей або дітей-інвалідів;
- вагітних жінок;
- ветеранів війни, інвалідів 1-ї, 2-ї, 3- ї груп;
- учасників бойових дій, осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, брали безпосередню участь в антитерористичній операції;
- осіб, хворих на туберкульоз чи онкологічні хвороби.
Згідно із Законом, питання про застосування амністії вирішується виключно судом за ініціативою прокурора, органу або установи виконання покарань, обвинуваченого чи засудженого, їх захисників чи законних представників.
Закон прийнято з урахуванням техніко-юридичних правок.
Проект Закону зареєстровано за №4255.
Прийнято Закон «Про внесення змін до додатка № 3 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік».
Законодавчим актом передбачено видатки в обсязі 10 196,4 тис. гривень на утримання Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України за новою бюджетною програмою «Керівництво та управління з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб» (код 1600000) та одночасно виключено бюджетні програми: «керівництво та управління з питань Автономної Республіки Крим та міста Севастополя» (код 0412010) з обсягом видатків 3 024,8 тис. гривень; «керівництво та управління у сфері відновлення Донбасу» (код 2756010) з обсягом видатків 7 171,6 тис. гривень.
Відповідні зміни внесено до додатка №3 «Розподіл видатків Державного бюджету України на 2016 році», затвердженого Законом України «Про Державний бюджет України на 2016 рік».
Проект Закону зареєстровано за№4723.
Прийнято Постанову «Про звільнення членів Ради Національного банку України».
Верховна Рада України відповідно до пункту 19 частини першої статті 85 Конституції України, статті 10 Закону України «Про Національний банк України» та пункту 3 розділу «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розбудови інституційної спроможності Національного банку України» постановила:
1. Звільнити членів Ради Національного банку України у зв’язку із достроковим припиненням їх повноважень:
1) Біланенка Олександра Георгійовича,
2) Буковинського Станіслава Альбіновича,
3) Кандибку Ольгу Михайлівну,
4) Ковальчука Трохима Тихоновича,
5) Ломаковича Віталія Афанасійовича,
6) Лютого Ігоря Олексійовича.
2. Звільнити Полунєєва Юрія Володимировича з посади члена Ради Національного банку України у зв’язку із закінченням строку його повноважень.
Проект Постанови зареєстровано за №4323.
Прийнято за основу законопроект про внесення змін до Закону України «Про державну службу» щодо врегулювання окремих питань проходження державної служби.
Законопроектом (№4370-1) передбачається утворення Президентом України комісії з питань державної служби голів місцевих державних адміністрацій, яка здійснюватиме повноваження щодо проведення конкурсу на зайняття вакантних посад голів місцевих державних адміністрацій та дисциплінарного провадження стосовно зазначеної категорії посадових осіб.
Відповідно до положень законопроекту персональний склад комісії з питань державної служби голів місцевих державних адміністрацій затверджує Президент України, при цьому пропозиції щодо третини складу комісії вносить Кабінет Міністрів України. Комісія здійснюватиме діяльність відповідно до затвердженого Президентом України положення.
Згідно з нормами законопроекту за результатами проведення конкурсу відповідна комісія надсилає Кабінету Міністрів України документи та інші матеріали щодо переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата на вакантну посаду голови місцевих державних адміністрацій для внесення відповідного подання Президентові України.
Законопроектом визначаються основні повноваження комісії з питань державної служби голів місцевих державних адміністрацій, урегульовуються питання оцінювання результатів службової діяльності, заохочення, питання преміювання, відкликання з відпустки голів місцевих державних адміністрацій.
Крім того, законопроектом передбачається змінити належність посад голів місцевих державних адміністрацій до визначеної Законом України від 10 грудня 2015 року № 889 «Про державну службу» категорії посад державної служби. Так, Закон відносить до посад державної служби категорії «А» керівні посади державної служби в органах, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, за виключенням посад голів місцевих державних адміністрацій. До категорії ж «Б» відносяться у тому числі керівні посади державної служби в органах, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох адміністративно-територіальних одиниць. Згідно з нормами статті 6 відповідного нормативно-правового акта посади державної служби в державних органах поділяються на категорії залежно від порядку призначення, характеру та обсягу повноважень і необхідних для їх виконання кваліфікації та професійної компетенції державних службовців. З метою дотримання логічності та послідовності в зазначеному розподілі таких посад за категоріями, урахування відповідності поширення владних повноважень державних органів, проектом Закону передбачено перенесення посад голів місцевих державних адміністрацій з категорії посад державної служби «А» до категорії »Б».
Законопроектом пропонується визначити, що голови Київської та Севастопольської міських, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій призначаються на посади з урахуванням визначених законом особливостей здійснення виконавчої влади та місцевого самоврядування у містах Києві та Севастополі.
Передбачається також встановити, що вищі ранги державних службовців (1, 2, 3 ранг категорії «А») присвоює Президент України, а також унормувати питання щодо призначення на посади, звільнення з посад та особливостей проходження державної служби керівниками допоміжних органів, утворених Президентом України.
Прийнято Закон «Про заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення».
Закон спрямований на забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, яким не відшкодовано різницю між затвердженим розміром цін/тарифів та економічно обґрунтованими витратами на виробництво послуг або не здійснено фінансування витрат, пов’язаних із наданням пільг та житлових субсидій населенню, компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги, та підвищення рівня поточних розрахунків за спожиті природний газ і електричну енергію.
Законом встановлено мораторій на нарахування та стягнення із суб’єктів господарювання, зазначених у статті 1 цього Закону, у тому числі боржників, заборгованість яких виникла за теплову енергію, що закуповується теплопостачальними організаціями у теплогенеруючих підприємств, а також за обсяги закупленої питної води та послуги з водовідведення, неустойки (штрафу, пені), інших штрафних, фінансових санкцій, а також інфляційних нарахувань і процентів річних за невиконання чи неналежне виконання такими суб’єктами господарювання зобов’язань з оплати використаного природного газу та послуг з його транспортування та/або електричної енергії.
Закон прийнято з урахуванням техніко-юридичних правок.
Проект Закону зареєстровано за №2706.
Головуючий закрив ранкове засідання.
Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, відкривши вечірнє засідання, оголосив про те, що головою депутатської групи «Відродження» обрано народного депутата Віталія Хомутинніка.
Головуючий повідомив, що у пленарному засіданні беруть участь Прем»єр-міністр України Володимир Гройсман і члени Уряду.
Володимир Гройсман у виступі привернув увагу до деяких важливих питань порядку денного засідання. Він звернувся до народних депутатів з проханням затвердити нових членів Наглядової ради Національного банку України та прийняти пакет законів, необхідних для продовження співпраці з МВФ.
Головуючий повідомив, що зараз відбувається засідання профільного комітету з питань фінансової політики і банківської діяльності. Як тільки Комітет ухвалить рішення народні депутати розглянуть питання щодо призначення членів Наглядової ради НБУ.
Народні депутати продовжили розгляд законопроекту «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо мінімізації впливу на адміністрування надходжень до бюджету» №4516.
Головуючий оголосив про створення у Верховній Раді міжфракційного депутатського об’єднання «Антипопулісти», співголовами якого обрано народних депутатів Вадима Денисенка, Ірину Суслову та Дмитра Лубенця.
Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо мінімізації впливу на адміністрування надходжень до бюджету».
Законопроектом пропонується встановити однорівневу процедуру адміністративного оскарження рішень контролюючих органів. Тобто, передбачається, що скарги на рішення контролюючих органів подаються до Державної фіскальної служби України, що реалізує державну податкову і митну політику. Таким чином, контролюючим органом вищого рівня для всіх територіальних контролюючих органів буде центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Законопроектом також пропонується привести термінологію у відповідність до діючих реалій, чітко розмежувати повноваження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики (Міністерства фінансів України) та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (Державна фіскальна служба України), в тому числі передбачити надання права видання підзаконних актів у формуванні податкової та митної політики Міністерству фінансів України.
Проект Закону зареєстровано за №4516.
Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо консолідації функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг».
Законопроектом пропонується здійснити перерозподіл повноважень державного регулювання фінансової діяльності від Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, до Національного банку України та Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, передбачивши при цьому вилучення із відповідних законодавчих актів усіх норм із посиланнями на Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.
Проектом передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснюватиме регулювання усіх видів діяльності, яка пов'язана з цінними паперами та фондовим ринком, а також регулювання системи накопичувального пенсійного забезпечення та діяльності недержавних пенсійних фондів, включаючи їх адміністрування.
До повноважень Національного банку України, відповідно до положень законопроекту, пропонується віднести державне регулювання страхової діяльності, системи кредитної кооперації та усіх інших видів небанківських фінансових послуг, які не пов'язані з ринками цінних паперів та похідних (деривативів), фондовим ринком та системою накопичувального і недержавного пенсійного забезпечення.
Проектом пропонується визнати такими, що втратили чинність Закон України «Про іпотечне кредитування, операції з консолідованим іпотечним боргом та іпотечні сертифікати» та Декрет Кабінету Міністрів України «Про довірчі товариства».
Проект Закону зареєстровано за №2413а.
Прийнято Постанову «Про календарний план проведення п'ятої сесії Верховної Ради України восьмого скликання».
Народні депутати затвердили календарний план проведення п’ятої сесії Верховної Ради України восьмого скликання.
Календарним планом пропонується розпочати пленарні засідання п’ятої сесії Верховної Ради України восьмого скликання 6 вересня 2016 року, а закінчити її роботу 27 січня 2017 року.
На час проведення п’ятої сесії Верховної Ради України восьмого скликання календарним планом відводяться для:
пленарних засідань Верховної Ради України – 10 тижнів;
роботи в комітетах, комісіях і фракціях – 6 тижнів;
роботи народних депутатів України з виборцями – 5 тижнів;
проведення «годин запитань до Уряду» у Верховній Раді України – 10 годин.
Відповідний проект Постанови зареєстровано за №4904.
Головуючий на вимогу фракцій «Батьківщина» і Радикальної партії оголосив перерву у засіданні на півгодини.
Після перерви народні депутати повернулися до розгляду питання про призначення членів Ради Національного банку України.
Прийнято Постанову «Про призначення членів Ради Національного банку України».
Верховна Рада України відповідно до пункту 19 частини першої статті 85 Конституції України та статті 10 Закону України «Про Національний банк України» постановила:
призначити членами Ради Національного банку України:
1) Козюка Віктора Валерійовича - строком на 7 років,
2) Щербакову Олену Анатоліївну - строком на 6 років,
3) Милованова Тимофія Сергійовича - строком на 5 років,
4) Ричаківську Віру Іванівну - строком на 4 роки.
Проект Постанови зареєстровано за №4923.
Прийнято Закон «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення відповідальності за керування транспортними засобами у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп‘яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції».
Законодавчим актом внесено зміни до статті 25 та статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Законом, зокрема, викладено частину 1 статті 25 «Основні і додаткові адміністративні стягнення» КУпАП у новій редакції, якою визначено, що «оплатне вилучення, конфіскація предметів та позбавлення права керування транспортними засобами можуть застосовуватись як основні, так і додаткові адміністративні стягнення; позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю - тільки як додаткове; інші адміністративні стягнення, зазначені в частині першій статті 24 цього Кодексу, можуть застосовуватись тільки як основні».
Документом викладено абзац 2 частини 1, частини 2-3 та абзац 2 частини 4 статті 130 КУпАП «Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції» у новій редакції, якими змінено розмір та види адміністративних стягнень за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених частинами 1-4 цієї статті, та, відповідно, змінено кваліфікуючі ознаки, передбачені частинами 2-3 цієї статті.
Зокрема, за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених частинами 1-4 статті 130 КУпАП, одним із основних адміністративних стягнень передбачено штраф у розмірі шістсот, тисяча двісті неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк три роки і на інших осіб - накладення штрафу у розмірі тисяча двісті неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого.
Законом встановлено, що «дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яка двічі протягом року піддавалась адміністративному стягненню за керування транспортними засобами у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, за відмову від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, - тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі двох тисяч чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк десять років і на інших осіб - накладення штрафу у розмірі двох тисяч чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого».
Законом також встановлено, що порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особою, яка керує транспортним засобом, що спричинило потерпілому середньої тяжкості тілесне ушкодження, тягне за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі однієї тисячі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або адміністративний арешт на строк п'ятнадцять діб, з позбавленням права керування транспортними засобами на строк три роки.
Проект Закону зареєстровано за №4373.
Головуючий закрив вечірнє засідання.
За повідомленням Інформаційної служби ВР України
Також з цієї категорії...
Кличко: Ми вимагаємо негайної відставки...
13 янв. 2014 г.
Внефракционных депутатов прессуют
24 янв. 2014 г.
Пинзеник: Нам потрібно повернутися в...
4 февр. 2014 г.
Набираючі популярність...
Як Порошенко свою партію підставив
14 нояб. 2024 г.
Поліція Києва затримала двох ділків,...
20 нояб. 2024 г.
Ідіотизм для нашої економіки
22 нояб. 2024 г.
Останні новини
22.11.2024 16:27
О культе личности Трампа и Маска техноолигархии22.11.2024 12:32
Ідіотизм для нашої економіки22.11.2024 08:47
1050 москалів подохло минулої доби на українській земліПолковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 22 листопада обговорив наступні актуальні фронтові теми:
Коментарі