​За легалізацію злочинно набутого майна депутати пропонують заплатити в бюджет копійки

Законопроект 8257д передбачає, що особа може здійснити добровільне декларування, що надасть їй гарантії звільнення від фактично будь-якої відповідальності. Такі особи звільнятимуться від кримінальної, адміністративної, фінансової відповідальності, відповідальності за порушення митних правил; на них не поширюватиметься обов'язок показувати джерела походження коштів, а контролюючі органи не можуть використовувати інформацію, що вказана в декларації як доказ вчинення правопорушення. Подати таку добровільну декларацію зможуть усі, крім осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.


Зауваження по суті законопроекту

Законопроектом передбачено широке коло гарантій (фактично статус «недоторканності»). Все це є абсолютно не співрозмірним з податком, який має сплатити суб’єкт декларування (2,5% щодо усіх об’єктів, крім грошових коштів), а також максимум 6% щодо грошових коштів.

Основні корупціогенні ризики законопроекту:

1. Законопроектом визначено, що держава гарантує «збереження таємниці щодо суб’єктів декларування». Це створює ризик приховування інформації, що вказана в декларації, і неможливість будь-якої перевірки зазначених даних, в тому числі з боку громадськості.

2. Передбачена законопроектом «відсутність необхідності вказувати джерела походження коштів» призведе, по-перше, до того, що уповноважені органи на власний розсуд будуть надавати передбачені законопроектом гарантії, та ще й при цьому не зможуть контролювати, які саме кошти отримали статус «недоторканних». По-друге, це сприятиме так званій «індульгенції» і після цього правоохоронні органи (зокрема, НАБУ, ГПУ, СБУ та інші) не зможуть жодним чином притягнути особу до будь-якої відповідальності.

3. У законопроекті відсутні будь-які механізми контролю за діяльністю уповноважених осіб. Все це призведе до того, що будь-хто зможе задекларувати будь-яке майно та уникнути відповідальності, отримавши статус «недоторканності».

Законопроект №8258 є пов'язаним із законопроектом, він вносить зміни до Податкового кодексу України та передбачає 2,5% оподаткування щодо усіх об’єктів, крім грошових коштів, та максимум 6% щодо грошових коштів.

Джерело: Рада громадських експертиз при Антикорупційному комітеті ВРУ

Фото telegraf.com.ua



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Минулої доби на ворожі провокації українські підрозділи вогонь у відповідь не відкривали. Бойових втрат серед наших підрозділів немає

подробнее
Конфликты и законы © 2008-2020.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.