​Пленарне засідання Верховної Ради України 15 липня 2020 року

Голова Верховної Ради України Дмитро Разумков відкрив ранкове засідання. Дмитро Разумков зазначив, що сьогодні Україна відзначає День українського миротворця.


«Нам варто подякувати всім тим, хто допомагав наводити лад та мир у багатьох гарячих точках світу. На жаль, сьогодні ми також маємо таку гарячу точку - це війна на сході нашої держави. І я сподіваюся. Що всіма можливими шляхами ми зможемо досягти мир, досягти перемоги і досягти того, щоб Україна знову була єдиною, непорушною і ніхто не зазіхав на наші кордони», - наголосив Д.Разумков.

Народні депутати оплесками привітали українських миротворців.

Народні депутати виступили з оголошеннями, заявами, повідомленнями, пропозиціями.

Проект Постанови про визначення представників Верховної Ради України до складу комісії з проведення конкурсу на зайняття посади Директора Державного бюро розслідувань №3768 доповів Голова Комітету з питань правоохоронної діяльності Денис Монастирський. Він зазначив, що сьогодні остання можливість відібрати трьох представників Верховної Ради до складу комісії з проведення конкурсу на зайняття посади Директора ДБР. Він повідомив, що Комітет визначив таких представників до складу цієї комісії і запропонував підтримати рішення Комітету.

Народні депутати 239 голосами «за» підтримали проект Постанови №3768.

Проект Постанови про визначення представників Верховної Ради України до складу комісії з проведення конкурсу на зайняття адміністративних посад у Спеціалізованій антикорупційній прокуратурі №3768 доповіла представник Комітету з питань правоохоронної діяльності Галина Михайлюк.

Проектом Постанови пропонується визначити кандидатури до складу комісії з проведення конкурсу на зайняття адміністративних посад у Спеціалізованій антикорупційній прокуратурі, які будуть обрані в якості представників Верховної Ради України у складі даної Конкурсній комісії за поданням Комітету з питань правоохоронної діяльності.

Народні депутати не підтримали проект Постанови №3769 («за» - 193).

Проект Закону про внесення змін до Регламенту Верховної Ради України, Закону України «Про статус народного депутата України», Закону України «Про комітети Верховної Ради України» щодо підстав відсутності народних депутатів України на пленарних засіданнях Верховної Ради України та засіданнях комітетів Верховної Ради України №3642 доповідає Голова Комітету з питань Регламенту, депутатської етики та організації роботи Верховної Ради України Сергій Кальченко. Він зазначив, що проектом Закону пропонується уточнити перелік поважних причин відсутності народного депутата України на пленарному засіданні Верховної Ради України, а також на засіданні комітету Верховної Ради України, до складу якого він входить.

Комітет ухвалив висновок на проект Закону та засіданнях комітетів Верховної Ради України» №3642 та прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді України прийняти його за основу і в цілому.

За результатами голосування законопроект 321 голосом «за» прийнято за основу.

Голова Комітету з питань Регламенту, депутатської етики та організації роботи Верховної Ради України Сергій Кальченко доповів наступне питання порядку денного - проект Закону про внесення змін до статті 34 Закону України «Про статус народного депутата України» №3644.

Він повідомив, що метою запропонованих змін є, зокрема, удосконалення порядку використання загального фонду, що встановлюється на оплату праці помічників-консультантів народного депутата України.

Комітет ухвалив висновок на проект Закону та прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді прийняти його за основу і в цілому.

За результатами голосування законопроект не набрав необхідної кількості голосів для прийняття і 280 голосами «за» був направлений на доопрацювання.

Верховна Рада 350 голосами «за» прийняла проект Постанови про календарний план проведення четвертої сесії Верховної Ради України дев'ятого скликання №3798.

Постановою Верховна Рада затвердила календарний план проведення четвертої сесії.

На час проведення четвертої сесії Верховної Ради України дев’ятого скликання проектом календарного плану відводяться для:


- пленарних засідань Верховної Ради України – 10 тижнів;

- роботи в комітетах, комісіях, депутатських фракціях (депутатських групах) - 7 тижнів;

- роботи народних депутатів України з виборцями - 4 тижні;

- проведення «години запитань до Уряду» у Верховній Раді України - 10 годин.

Під час підготовки проекту календарного плану проведення четвертої сесії Верховної Ради України дев’ятого скликання з метою створення сприятливих умов для більш раціонального використання робочого часу враховано графік проведення чергових сесій Парламентської Асамблеї Ради Європи з 12 по 16 жовтня 2020 року та з 25 по 29 січня 2021 року, святкові та неробочі дні, а також дні релігійних свят, передбачені статтею 73 Кодексу законів про працю України.

У пленарному засіданні оголошено перерву на 30 хвилин.

Із заявою від двох фракцій виступив народний депутат Микола Княжицький. У заяві йшлося про позицію фракції «Європейська солідарність» щодо розгляду проект Постанови про утворення та ліквідацію районів №3650, який є в порядку денному.

Із заявою від двох фракцій виступила голова депутатської фракції «Батьківщина» Юлія Тимошенко. Вона заявила про те, що фракція вимагає зняти з розгляду проект Постанови про утворення та ліквідацію районів №3650 як антиконституційний.

Проект Закону про внесення змін до Регламенту Верховної Ради України щодо графіку проведення пленарних засідань №3608 доповідає голова підкомітету Комітету з питань Регламенту, депутатської етики та організації роботи Верховної Ради України Павло Фролов.

Він зазначив, що законопроектом пропонується передбачити одне пленарне засідання в день з 10 до 15 години, а у п’ятницю - до 16 години, з перервою з 12 години до 12 години 30 хвилин. Понеділок та час після завершення пленарних засідань відводиться для самостійної роботи народних депутатів України, пов’язаної із здійсненням депутатських повноважень, а у разі необхідності - проведення засідань комітетів, тимчасових спеціальних комісій і тимчасових слідчих комісій (депутатських фракцій (депутатських груп). При цьому, Верховна Рада України може прийняти рішення щодо одноразової зміни тривалості пленарного засідання після 15 години, відповідно у п’ятницю - після 16 години, більш як на 15 хвилин на цьому пленарному засіданні до перерви з 12 години до 12 години 30 хвилин.

Також зміни пропонуються і в статті 24, 25, 26 Регламенту Верховної Ради України, в яких виключається слова «ранкове» та «вечірнє» в контексті пленарних засідань, та змінюється час у п’ятницю для стислих (до трьох хвилин) оголошень запитів і прийняття рішень на підтримку та направлення керівників та посадових осіб державних органів (крім органів судової влади), органів місцевого самоврядування, які відповідають на запити і запитання народних депутатів України, а також для виступів народних депутатів України «з різних питань» - з 14 години до завершення пленарного засідання.

За словами доповідача, прийняття законопроекту сприятиме оптимізації роботи Верховної Ради.

П.Фролов повідомив, що Комітет ухвалив висновок на проект Закону та прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді прийняти його за основу і в цілому за умови дотримання вимог частини четвертої статті 102 Регламенту Верховної Ради, із врахуванням пропозицій, викладених у цьому висновку.

324 голосами законопроект прийнято за основу.

За пропозицією представника фракції «Слуга народу» з розгляду було знято проект Постанови про утворення та ліквідацію районів №3650.

Проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо приведення у відповідність положень бюджетного законодавства у зв’язку із завершенням адміністративно-територіальної реформи №3614 доповів народний депутат Зіновій Андрійович.

Він зазначив, що законопроект розроблено з метою створення належної ресурсної бази для здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на новій територіальній основі.

Законопроектом передбачається: розмежування доходів і видатків між бюджетами районів та територіальних громад; встановлення складу доходів та видатків бюджетів територіальних громад, які будуть сформовані за рішенням Кабінету Міністрів України, в обсягах, які були закріплені за бюджетами міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад; встановлення рівних умов для сільських, селищних, міських територіальних громад у бюджетному забезпеченні.

Законопроектом пропонується внести зміни до Бюджетного кодексу, якими уніфікувати визначення терміну «бюджети місцевого самоврядування»; визначити склади доходів та видатків окремо для бюджетів місцевого самоврядування (бюджетів територіальних громад сіл, селищ, міст та їх об’єднань) та районних бюджетів.

Голова підкомітету Комітету з питань бюджету Юрій Кузбит доповів рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти проект Закону №3614 за основу.

320 голосами «за» народні депутати прийняли законопроект за основу.

Проект Постанови про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році (25 жовтня 2020 року) №3809 доповідає заступник Голови Комітету з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування Аліна Загоруйко. Вона повідомила, що Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування розглянув на своїх засіданнях 9 та 14 липня 2020 року проект Постанови про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році.

За наслідками всебічного обговорення Комітет ухвалив рішення рекомендувати Верховній Раді прийняти проект Постанови в цілому із врахуванням пропозицій Комітету.

Народні депутати взяли участь в обговоренні проекту.

Народні депутати 326 голосами прийняли проект Постанови в цілому з урахуванням пропозицій Комітету та необхідними техніко-юридичними правками.

Проекти Закону про медіацію за №3504 і №3504-1 доповіли заступник Міністра юстиції Олександр Банчук і народний депутат Андрій Клочко.

Олександр Банчук, зауважив, що інститут медіації є дуже важливим і дозволить розвантажити суди і зекономити кошти.

Співавтор альтернативного законопроекту Андрій Клочко у своєму виступі закликав підтримати основний законопроект, врахувавши положення, які більш повно прописані в альтернативному. Зокрема, це питання набуття права на заняття медіацією, відповідності медіатора, зупинення та припинення права на медіацію, самоврядування медіаторів. Також законопроект унормовує медіацію відповідно до європейського законодавства. Також альтернативний законопроект передбачає, що особа не може бути допитана як свідок у кримінальному провадженні, у якому вона брала участь як медіатор, врегульовує надання медіатору статусу самозайнятої особи або суб’єкта підприємницької діяльності.

Голова Комітету з питань правової політики Андрій Костін доповів рішення Комітету щодо обох законопроектів. Він повідомив, що Комітет з питань правової політики рекомендує Верховній Раді прийняти за основу проект Закону №3504, врахувавши при доопрацюванні до другого читання зауваження і пропозиції суб’єктів права законодавчої ініціативи, окремі положення альтернативного проекту Закону №3504-1.

Народні депутати 339 голосами підтримали законопроект за основу.

Верховна Рада прийняла за основу та в цілому проект Закону про внесення змін до Закону України «Про виконавче провадження» щодо запровадження електронної форми виконавчого документу №3707.

Головуючий закрив пленарне засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 22 листопада обговорив наступні актуальні фронтові теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.