У столиці перевірили – наскільки законна зовнішня реклама

NT size=2>За повідомленням прес-служби київської прокуратури, днями у Києві було проведено перевірку щодо додержання у столиці законодавства про мови та Закону України «Про рекламу» під час розміщення об’єктів зовнішньої реклами. У ході цієї перевірки встановлено численні порушення, зокрема, виконання рекламних сюжетів недержавною мовою, самовільне встановлення рекламних конструкцій, несвоєчасна сплата обов’язкових платежів за розміщення рекламної продукції, розповсюдження забороненої реклами тощо.

Прокуратура столиці, перевіривши лише 500 таких об’єктів у Печерському, Шевченківському, Голосіївському, Подільському та Дарницькому районах столиці, виявила понад 120 самовільно встановлених рекламних засобів та вивісок, з яких 70 виконано недержавною мовою, чим порушено вимоги статті 16 Закону України «Про рекламу» та статті 35 Закону України «Про мови в Українській РСР». Проте, за інформацією КП «Київреклама», на території Києва станом на 1 березня 2009 року розміщено понад 23 тис. об’єктів зовнішньої реклами та більше тисячі інформаційних вивісок, що порушують чинне законодавство.

Під час перевірки також було виявлено випадки розповсюдження реклами, забороненої статтею 14 Закону України «Про захист суспільної моралі». Це стосується рекламного сюжету «АТЕМ. Неперевершена досконалість», який, за висновком Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі, містить зображення еротичного характеру. На виконання припису Прокуратури міста Києва рекламорозповсюджувач уже розпочав заміну сюжету, а щодо замовника цієї реклами, згідно з чинним законодавством, до нього будуть застосовані штрафні санкції.

У зв’язку з цим, Прокуратура міста Києва звернулася до Головного управління з питань реклами Київської міської державної адміністрації з вимогою негайно здійснити в примусовому порядку демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів та притягнути до відповідальності винних службових осіб-розповсюджувачів зовнішньої реклами.

Таким чином, уже демонтовано 83 об’єкти зовнішньої реклами та вивісок, з яких – 45 рекламних сюжетів, розміщених з порушенням законодавства про мови.

Варто зазначити, що деякі рекламорозповсюджувачі вже почали добровільно усувати правопорушення і самостійно зняли 54 рекламних конструкції. Що ж стосується тих власників рекламних засобів, які відмовляються добровільно їх демонтувати, надалі, відповідно до чинного законодавства, вони будуть змушені відшкодувати примусовий демонтаж рекламних носіїв за власний рахунок.

Крім того, Прокуратура міста Києва звернулася до Головного київського міського управління у справах захисту прав споживачів з вимогою застосувати штрафні санкції до рекламодавців-порушників, які послуговуються недержавною мовою у рекламних сюжетах, та зобов’язує це управління проводити постійні перевірки у сфері використання мови в рекламі, про що систематично інформувати прокуратуру столиці.

Також у ході перевірки було встановлено, що рекламодавці несвоєчасно та не в повному обсязі сплачують грошові кошти за розміщення реклами на об’єктах комунальної власності столиці, як того вимагають Типові правила розміщення зовнішньої реклами. До того ж, 90% з цих коштів, відповідно до Порядку розміщення об’єктів зовнішньої реклами у м. Києві, перераховуються до спеціального фонду міського бюджету. Прокуратура міста Києва вже внесла 17приписів суб’єктам господарювання з вимогою погасити заборгованість на загальну суму 1,3 млн. грн, з яких на даний час уже сплачено 500 тис. грн.

За підсумками проведеної перевірки та, зважаючи на численні порушення у сфері розміщення об’єктів зовнішньої реклами, прокуратура столиці внесла подання Київському міському голові з вимогою здійснювати постійний контроль за розміщенням об’єктів зовнішньої реклами, остаточно демонтувати незаконно встановлені рекламні конструкції, а винних службових осіб притягнути до відповідальності.

Наступна стаття »



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан поділився думкою, як Дональд Трамп може повпливати на кінець війни в Україні

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.