Українські підприємці все частіше вибирають польський ринок для своїх стартапів
- Подробности
- Опубликовано 14.12.2020 22:27
-
Автор: Конфликты и законы Конфликты и законы
- Просмотров: 1593
Українські творці стартапів обирають Польщу через відкритість до інноваційних ідей, нижчий поріг входу на ринок порівняно з іншими європейськими країнами, великий діапазон грантів ЄС та вищу платоспроможність, повідомляє Yavp.pl з посиланням на mamstartup.pl.
Український стартап Wareteka
Одним із українських стартапів, який вирішив розширити свою діяльність на Польщу, є Wareteka. Ця платформа дозволяє користувачам якомога швидше знаходити, здавати в оренду або продавати зал, склад чи комерційну нерухомість як в Україні, так і в Польщі.
Сайт дуже легкий в обслуговуванні. Одразу можна знайти вільний об’єкт у тому місті, яке цікавить потенційного клієнта. Вказані всі типи і класи складських приміщень. І без жодної додаткової оплати.
Фірма Wareteka також бере під свою відповідальність логістику, яку здійснюють за допомогою 3PL операторів. Клієнти платформи можуть розраховувати на фулфілмент сервіс (від англ. Fulfillment) - передачу всіх процесів по обробці замовлень та відправлення їх кінцевим споживачам на аутсорсинг.
Таким чином, компанія бере на себе повну відповідальність за прийом і обробку замовлень; отримання оплати від клієнтів; зберігання товарів на складах; комплектацію та пакування продукції; транспортування і передачу посилок споживачам; зворотну логістику. Що дуже вигідно замовникові.
Український стартап Fiway
Ще одним із успішних українських стартапів у Польщі є Fiway, який з’явився на ринку у 2018 році. Його засновники зосередилися на виробництві маршрутизаторів, що дозволяють отримати стабільний доступ до мережі Wi-Fi, наприклад, в автобусі, машині чи на яхті.
Ідея виникла, коли до фірми, яка займалася продажом інтернету, звернулися з питанням чи не можна використати щось подібне у міжнародних автобусах. Залишилося тільки сконструювати пристрій, який міг би підтримувати постійну швидкість передачі даних незалежно від сигналу мережі.
Вже через два роки після початку проєкту інтернетом від Fiway користувалися у 2500 автобусах, 392 автомобілях та 37 яхтах в Україні, а також в інших європейських країнах.
У 2019 році в українські стартапи та ІТ-компанії у Польщі було інвестовано 510 млн доларів. Їхній розвиток підтримують великі місцеві підприємства, державні установи, міжнародні компанії або фонди венчурного капіталу. Вони роблять це не лише у формі дофінансування, але і у вигляді наставництва. Хоча коло тем широке, найпопулярнішими є розробка ефективної маркетингової та PR-стратегії, фінансове планування та складання бюджету, переговори з інвесторами.
Нагадаємо, в Польщі вже понад рік активно розвивається український екологічний стартап Greenbin, який допомагає позбутися пластикового сміття за винагороду.
Фото fundacjaukraina.eu
Также из этой категории...

Кличко: «УДАР» не допустить, щоб...
02 июля 2013 г.

Евросоюз хочет четко знать, на...
21 янв. 2016 г.

Польща підтримує посилення антиросійських санкцій...
02 дек. 2018 г.
Набирающие популярность...

Шкільні олімпіади: чи можна уникнути...
21 янв. 2021 г.

Адміністрація Байдена планує поновити обмеження...
25 янв. 2021 г.

SpaceX за допомогою однієї ракети-носія...
25 янв. 2021 г.
Последние новости
25.01.2021 18:32
«Крымское княжество»25.01.2021 18:03
SpaceX одночасно вивів на орбіту рекордні 143 супутника25.01.2021 16:37
Эскиз хунтыКомпанія SpaceX в неділю успішно вивела на орбіту рекордні 143 супутника за допомогою однієї ракети-носія в рамках програми Transporter-1
Комментарии