​Українські підприємці все частіше вибирають польський ринок для своїх стартапів

Українські творці стартапів обирають Польщу через відкритість до інноваційних ідей, нижчий поріг входу на ринок порівняно з іншими європейськими країнами, великий діапазон грантів ЄС та вищу платоспроможність, повідомляє Yavp.pl з посиланням на mamstartup.pl.


Український стартап Wareteka

Одним із українських стартапів, який вирішив розширити свою діяльність на Польщу, є Wareteka. Ця платформа дозволяє користувачам якомога швидше знаходити, здавати в оренду або продавати зал, склад чи комерційну нерухомість як в Україні, так і в Польщі.

Сайт дуже легкий в обслуговуванні. Одразу можна знайти вільний об’єкт у тому місті, яке цікавить потенційного клієнта. Вказані всі типи і класи складських приміщень. І без жодної додаткової оплати.

Фірма Wareteka також бере під свою відповідальність логістику, яку здійснюють за допомогою 3PL операторів. Клієнти платформи можуть розраховувати на фулфілмент сервіс (від англ. Fulfillment) - передачу всіх процесів по обробці замовлень та відправлення їх кінцевим споживачам на аутсорсинг.

Таким чином, компанія бере на себе повну відповідальність за прийом і обробку замовлень; отримання оплати від клієнтів; зберігання товарів на складах; комплектацію та пакування продукції; транспортування і передачу посилок споживачам; зворотну логістику. Що дуже вигідно замовникові.

Український стартап Fiway

Ще одним із успішних українських стартапів у Польщі є Fiway, який з’явився на ринку у 2018 році. Його засновники зосередилися на виробництві маршрутизаторів, що дозволяють отримати стабільний доступ до мережі Wi-Fi, наприклад, в автобусі, машині чи на яхті.

Ідея виникла, коли до фірми, яка займалася продажом інтернету, звернулися з питанням чи не можна використати щось подібне у міжнародних автобусах. Залишилося тільки сконструювати пристрій, який міг би підтримувати постійну швидкість передачі даних незалежно від сигналу мережі.

Вже через два роки після початку проєкту інтернетом від Fiway користувалися у 2500 автобусах, 392 автомобілях та 37 яхтах в Україні, а також в інших європейських країнах.

У 2019 році в українські стартапи та ІТ-компанії у Польщі було інвестовано 510 млн доларів. Їхній розвиток підтримують великі місцеві підприємства, державні установи, міжнародні компанії або фонди венчурного капіталу. Вони роблять це не лише у формі дофінансування, але і у вигляді наставництва. Хоча коло тем широке, найпопулярнішими є розробка ефективної маркетингової та PR-стратегії, фінансове планування та складання бюджету, переговори з інвесторами.

Нагадаємо, в Польщі вже понад рік активно розвивається український екологічний стартап Greenbin, який допомагає позбутися пластикового сміття за винагороду.

Фото fundacjaukraina.eu



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

В ночь на сегодняшний день противник нанес авиационный удар по Украине с применением 3 крылатых ракет и одной противорадиолокационной ракеты

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.