Пленарне засідання ВР, яке фактично стало верховним переворотом

verhovniy perevorot

 
У четвер, 4 квітня, відбулося пленарне засідання другої сесії Верховної Ради України сьомого скликання. Голова Верховної Ради України Володимир Рибак, закривши пленарне засідання 2 квітня, відкрив ранкове пленарне засідання другої сесії Верховної Ради України сьомого скликання у четвер, 4 квітня, 2013 року.


Пленарне засідання відбувалося у приміщенні Верховної Ради на вулиці Банковій, 6-8. Рішення стосовно проведення пленарних засідань у приміщенні комітетів парламенту було ухвалене на зборах народних депутатів від фракцій Партії Регіонів, комуністичної партії і окремих позафракційних депутатів.

Тобто, пленарне засідання відбулося без участі опозиційних фракцій і за межами парламенту, що не відповідає Регламенту Верховної Ради України.

Для участі у засіданні зареєструвалося 244 народних депутатів.

Парламентарії 244-ма голосами прийняли рішення проводити голосування підняттям рук.

Головуючий оголосив про вихід народних депутатів Л.Канівця, В.Немілостивого, Р.Стаднійчука і І.Скосаря зі складу фракції "Батьківщина".

Парламентарії приступили до розгляду питань порядку денного.

Розгляд законопроектів стосовно внесення змін до Кримінального та Кримінального процесуального кодексів України щодо вдосконалення процедури здійснення конфіскації (реєстр. №1103); про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження заходів кримінально-правового характеру стосовно юридичних осіб за реєстр. №2032 і про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства у сфері запобігання і протидії корупції (реєстр. №2033) за пропозицією народного депутата С.Тігіпка було перенесено.

Проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення інституційної системи захисту персональних даних за реєстр. №2282 доповіла перший заступник Міністра юстиції Інна Ємельянова. Вона зазначила, що це один із важливих законопроектів, які є в двох документах - це План дій щодо лібералізації візового режиму з ЄС і План дій щодо підписання угоди про асоціацію з Європейським Союзом.

І.Ємельянова нагадала про головні претензії з боку ЄС після прийняття Закону "Про захист персональних даних". За її словами, головна претензія була пов'язана з тим, що питання реєстрації баз персональних даних і контрольних функцій з перевірки дотримання законодавства щодо захисту персональних даних були в руках органу виконавчої влади.

Законопроектом у цьому зв'язку пропонується залишити питання реєстрації баз персональних даних у центрального органу виконавчої влади, а всі контрольні функції передати Уповноваженому з прав людини. За словами доповідачки, такі системи працюють в багатьох країнах, уповноважені з прав людини займаються питаннями контролю щодо захисту персональних даних.

Змінами, зокрема, передбачено, що посадові особи інституту омбудсмена будуть уповноважені складати протоколи про адмінправопорушення, а суди, як і раніше, будуть розглядати ці категорії справ.

Альтернативні законопроекти у зв'язку з відсутністю їх авторів не розглядалися.

Секретар Комітету з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин Іштван Гайдош доповів рішення Комітету відправити всі законопроекти на доопрацювання. І.Гайдош запропонував прийняти за основу урядовий законопроект.

Законопроект 237-ма голосами був прийнятий за основу.

І.Ємельянова доповіла законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства у сфері запобігання і протидії корупції за реєстр. №2033, який перед цим було перенесено. Народні депутати підтримали пропозицію керівника фракції Партії регіонів О.Єфремова, який наголосив на важливості розгляду цього законопроекту для подальшої євроінтеграції України.

Доповідачка зазначила, що цим проектом пропонується виключити з Кодексу про адміністративні правопорушення норми, які встановлюють відповідальність за порушення обмежень щодо використання службового становища, передбачивши змінами до Кримінального кодексу встановлення кримінальної відповідальності за обіцянку неправомірної вигоди, а також за прийняття пропозиції чи обіцянки такої вигоди.

Проектом також пропонується віднести до числа кримінально караних діянь надання неправомірної вигоди третій особі з відома службової особи, яка діятиме на користь особи, що надаватиме таку вигоду, та встановити кримінальну відповідальність за активне та пасивне хабарництво не тільки у сфері публічно-правових відносин, а і в приватній сфері. Тобто, за дії керівників підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності юридичної особи.

Заступник голови Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності Володимир Олійник доповів рішення Комітету рекомендувати парламенту прийняти проект за основу. Він також наголосив на тому, що законопроект спрямований на вдосконалення вітчизняного законодавства у сфері запобігання і протидії корупції та приведення його положень у відповідність із міжнародними стандартами.

Народні депутати висловили зауваження під час обговорення і пропонували направити проект на доопрацювання.

230-ма голосами парламентарії підтримали пропозицію про направлення законопроекту на доопрацювання.

Проект закону про внесення зміни до пункту 12 розподілу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України (щодо фінансування експерименту у сфері охорони здоров'я) доповів Перший заступник Міністра фінансів Анатолій Мярковський. Урядовець повідомив, що цим проектом пропонується змінити пропорцію розподілу додаткової дотації, не змінюючи її обсягу загальної дотації на вирівнювання фінансового забезпечення місцевих бюджетів між місцевими бюджетами пілотних регіонів, а саме: встановити, що до бюджетів міст обласного значення, до бюджетів районів зараховується така дотація не більше як 25 відсотків (в діючій нормі - 75 відсотків) та не менше як 75 відсотків залишати для обласних бюджетів цих пілотних регіонів (діюча норма - 25%), тобто змінити пропорцію.

Доповідач зауважив, що у пілотних регіонах: Вінницька, Дніпропетровська, Донецька області - заклади охорони здоров'я, що надають вторинну спеціалізовану медичну допомогу, які фінансувалися раніше з районних та міських бюджетів міст обласного значення, передано на фінансування з обласних бюджетів, внаслідок чого значно зросла питома вага видатків обласних бюджетів.

За словами А.Мярковського, реалізація змін дасть можливість врегулювати питання, пов'язані із фінансуванням видатків обласних бюджетів, які приймають участь в експерименті з реформування системи охорони здоров'я та несуть додаткове фінансове навантаження, що, у свою чергу, підвищить ефективність використання бюджетних коштів. Розподіл цих коштів здійснюватиметься обласними радами.

Голова Комітету з питань бюджету Євгеній Гєллєр повідомив, що Комітет рекомендує Верховній Раді прийняти законопроект за основу та в цілому як закон з урахуванням пропозицій комітету, викладених у листі-висновку до Верховної Ради.

Під час обговорення народні депутати висловили чимало зауважень до законопроекту. Вони зазначали, що проведення експерименту з реформування системи охорони здоров'я у чотирьох областях виявило чимало проблем, які потребують більш комплексного розв'язання.

Деякі промовці погоджувалися підтримати законопроект за умови глибокого вивчення ситуації в першу чергу в сільських районах.

За результатами голосування законопроект був відхилений.

Перший заступник Міністра фінансів Анатолій Мярковський доповів ще один законопроект, який стосувався внесення змін до Бюджетного кодексу щодо визначення деяких доходів бюджету за реєстр. №2177. Він зазначив, що метою проекту є врегулювання питання щодо зарахування плати за надання адміністративних послуг та уникнення неузгодженості окремих положень Бюджетного кодексу.

Законопроект був ухвалений за основу та в цілому.

Народні депутати далі розглянули проект закону про внесення змін до додатка №3 Закону "Про Державний бюджет України на 2013" (щодо функціонування Міністерства доходів і зборів України та Державної служби України з надзвичайних ситуацій) за реєстр. №2408. Цим проектом пропонувалося з метою оптимізації системи центральних органів виконавчої влади, зокрема, утворення Міністерства доходів і зборів та Державної служби з надзвичайних ситуацій затвердити для них бюджетні призначення на 2013 рік на загальну суму 9 мільярдів 837 мільйонів 654 тисячі гривень і 3 мільярди 949 365,2 тисячі гривень відповідно.

Голова Комітету з питань бюджету Євгеній Гєллєр доповів рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти законопроект за основу та в цілому з урахуванням змін, зазначених у листі-висновку Комітету.

Народні депутати підтримали 232-ма голосами рішення профільного комітету.

Проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення пені у разі невиплати заробітної плати, стипендії, пенсії чи іншої встановленої законом виплати або її затримки за реєстр. №2547 доповів народний депутат Петро Симоненко. Він зазначив, що метою законопроекту є забезпечення конституційних прав громадян України, соціального захисту працівників підприємств, пенсіонерів та студентів.

П.Симоненко нагадав, що умови реалізації конституційних прав громадян, визначених статтею 43 Конституції України, регулюються нормами законодавства про працю, якими, зокрема, встановлено умови укладення трудових договорів, їх зміни, підстави звільнення працівників, умови оплати праці, гарантії захисту працівників від незаконного звільнення тощо.

За словами народного депутата, проектом пропонується допускати звільнення особи від кримінальної відповідальності за діяння, передбачене частинами першою-другою статті 175 Кримінального кодексу, виключно у випадку, якщо така особа до притягнення до кримінальної відповідальності повністю виплатить заробітну плату, а також сплатить у повному розмірі пеню за період затримки виплати.

Розмір пені, що виплачується громадянам у зв'язку з невиплатою або затримкою виплати пропонується встановити в розмірі 0,5 відсотка від не отриманої суми заборгованості за кожний день затримки виплати.

П.Симоненко наголосив, що прийняття законопроекту дозволить посилити відповідальність роботодавців в умовах передкризових явищ в економіці України.

Голова Комітету з питань соціальної політики та праці Петро Цибенко повідомив, що Комітет не прийняв рішення. Він запропонував підтримати проект за основу зараз.

Законопроект був прийнятий за основу.

Проект закону про внесення змін до Закону "Про угоди про розподіл продукції" (щодо державного регулювання укладення та виконання угод) за реєстр. №2291 доповів автор, народний депутат Олександр Онищенко. Він зазначив, що метою прийняття законопроекту є відновлення механізму державного регулювання угод про розподіл продукції, який існував до кінця 2012 року і підтвердив свою ефективність за період з моменту прийняття Закону "Про угоди про розподіл продукції" в 1999 році.

О.Онищенко запропонував відновити повноваження Міжвідомчої комісії з організації укладення та виконання угод про розподіл продукції як консультативно-дорадчого органу Кабінету Міністрів в процесі укладення та виконання угод про розподіл продукції, а також надати Кабінету Міністрів можливість делегувати частину своїх повноважень в процесі виконання угод уповноваженому центральному органу виконавчої влади.

Альтернативний проект у зв'язку з відсутністю автора, народного депутата К.Ляпіної, не розглядався.

Комітет з питань економічної політики рекомендував Верховній Раді прийняти законопроект за основу, а альтернативний проект - відхилити.

Парламентарії 234-ма голосами підтримали рішення профільного комітету.

Проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку із запровадженням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень за реєстр. №1177 доповіла перший заступник Міністра юстиції Інна Ємельянова. Доповідачка повідомила, що проектом пропонується у зв'язку запровадженням системи державної реєстрації внести зміни до низки кодексів і законів. Зокрема, пропонується виключити із усіх законів положення, що стосується державної реєстрації правочинів, враховуючи те, що існує спеціальний закон, який врегульовує це питання, а також доповнити відповідну норму положеннями, які визначають порядок набуття, переходу та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно.

Перший заступник голови Комітету з питань економічної політики Сергій Кальцев доповів рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти проект за основу.

За результатами голосування ("за" - 233) законопроект був прийнятий у першому читанні.

Перший заступник Міністра юстиції Інна Ємельянова доповіла наступне питання порядку денного - проект закону про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності посадових осіб операторів електронних майданчиків за реєстр. №2138. Вона зазначила, що проектом пропонується встановити відповідальність посадових осіб - операторів електронних майданчиків за необґрунтовану відмову від організації чи проведення електронного реверсивного аукціону, від проведення реєстрації осіб, які бажають стати замовниками або учасниками процедури електронного реверсивного аукціону та за порушення регламенту електронного майданчика.

Заступник голови Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності Володимир Олійник доповів рішення Комітету рекомендувати парламенту прийняти проект за основу.

Законопроект 232-ма голосами було прийнято у першому читанні.

За результатами розгляду на доопрацювання направлено проект закону про внесення змін до деяких законів України щодо пенсійного забезпечення окремих категорій осіб (реєстр. №1118).

Народні депутати ухвалили рішення продовжити пленарне засідання до завершення розгляду всіх питань порядку денного.

Парламентарії розглянули і прийняли за основу та в цілому проект закону про внесення зміни до статті 1 Закону "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною" щодо призначення пенсії батькам, які виховали п'ятеро і більше дітей (реєстр. №1244).

Народні депутати розглянули кілька законопроектів щодо внесення змін до Податкового та Митного кодексів.

За результатами голосування за основу прийнято проекти законів: про внесення змін до Податкового кодексу України щодо зміни кодифікації видів економічної діяльності (реєстр. №1246); про внесення змін до Податкового кодексу України щодо реєстрації осіб як платників податків (реєстр. №2029); про внесення зміни до статті 287 Митного кодексу України (щодо створення і функціонування індустріальних парків) за реєстр. №2084; про погашення заборгованості державних підприємств вугільної галузі до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (реєстр. №1178).

Народні депутати В.Немілостівий та Р.Стаднійчук пояснили причини свого виходу з фракції "Батьківщина". В.Немілостівий, зокрема, повідомив, що він вже відкликав свою заяву про вихід з фракції "Батьківщина", оскільки не згоден з таким форматом проведення засідання Верховної Ради, але напише її знову в тому разі, коли буде відновлена нормальна робота Верховної Ради. В.Немілостівий сказав, що буде працювати як позафракційний депутат. Р.Стаднійчук підтримав свого колегу.

Парламентарії далі розглянули і прийняли за основу проекти законів: про особливості діяльності санаційного банку (реєстр. №1154); про внесення змін до статті 6 Закону "Про Державний бюджет України на 2013 рік" (щодо державних гарантій) за реєстр №2476; про внесення змін до статті 265 Податкового кодексу щодо об'єктів житлової нерухомості (реєстр. №2405).

За основу та в цілому прийнято законопроекти про затвердження Загальнодержавної соціальної програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2014-2018 роки за реєстр. №1184 та прийнятий раніше за основу законопроект про внесення змін до статті 6 Закону "Про Державний бюджет України на 2013 рік" (щодо державних гарантій) за реєстр №2476; про внесення змін до Закону "Про Державний бюджет України на 2013 рік" (щодо створення сприятливих умов для розвитку системи кредитування агропромислового комплексу) за реєстр. №2655.

За результатами розгляду за основу прийняті законопроекти: про внесення зміни до статті 21 Закону "Про судову експертизу" (щодо кадрового забезпечення) за реєстр. №2144; про внесення зміни до статті 14 Закону "Про екстрену медичну допомогу" (щодо бюджетного фінансування) за реєстр. №2102.

Народні депутати розглянули кілька законопроектів у другому читанні.

За результатами голосування в цілому прийнято проекти законів: про внесення змін до Закону "Про здійснення державних закупівель" (щодо зміни конкурсних умов) за реєстр. №0884; про внесення зміни до пункту 4 розділу ХХІ "Прикінцеві та перехідні положення" Митного кодексу України щодо звільнення від оподаткування ввізним митом товарів, що ввозяться на митну територію України у рамках реалізації проектів (програм) за рахунок міжнародної технічної допомоги, яка надається відповідно до чинних міжнародних договорів, ініціативи країн Великої вісімки "Глобальне партнерство проти розповсюдження зброї та матеріалів масового знищення" (реєстр. №0974); про внесення змін до деяких законів України щодо добровільної сплати єдиного внеску (реєстр. №0917).

Голова Верховної Ради України Володимир Рибак закрив пленарне засідання.

Наступне пленарне засідання другої сесії відбудеться у п'ятницю, 5 квітня.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Враг продолжает атаковать нашу страну с воздуха различными средствами нападения и в прошедшую ночь применил 13 ударных «шахедов»

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.