Пленарні засідання Верховної Ради України 8 вересня 2016 року

vr08092016

 
Голова Верховної Ради України Андрій Парубій відкрив ранкове засідання. А.Парубій повідомив, що у сесійному залі перебуває делегація Національної Ради Швейцарської Конфедерації на чолі з її Президентом, яка перебуває в Україні з офіційним візитом.


Головуючий оголосив про входження народного депутата Руслана Богдана до складу депутатської фракції «Батьківщина».

Народні депутати приступили до розгляду питання дерегуляції.

Прийнято за основу законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями.

Проектом (№ 4194), зокрема, пропонується виключити з чинного законодавства:

вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання);

можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки;

необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування.

Документом передбачено також адміністративну відповідальність за вимагання державним органом або органом місцевого самоврядування наявності відбитку печатки на офіційному документі.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України щодо окремих слідчих дій з метою забезпечення додаткових гарантій законності при їх проведенні».

Законопроектом пропонується внести зміни до Кримінального процесуального кодексу України, відповідно до яких:

- забороняється тимчасове вилучення електронних інформаційних систем. Слідчі повинні будуть здійснювати копіювання інформації, а не вилучення техніки (зміни до статті 168 КПК);

- під час проведення обшуків у суб'єктів господарювання спецпідрозділи можуть бути застосовані виключно на підставі ухвали слідчого судді та лише за умови скоєння тяжкого або особливо тяжкого злочину (частина 9 статті 223 КПК);

- адвокат зможе долучитись до процесу обшуку на будь-якому його етапі (зміни до частини 3 статті 236);

- обшук дозволятиметься лише як виняткова слідча дія, коли неможливо отримати інформацію в інший спосіб (зміни до частини 5 статті 234);

- у клопотанні про надання дозволу на проведення обшуку обов’язково викласти аргументацію необхідності обшуку та детального опису предметів і осіб, яких планується відшукати (зміни до частини 3 статті 234 КПК).

Проект Закону зареєстровано за №3719.

Прийнято проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення ліцензійних процедур у сфері зовнішньоекономічної діяльності».

Законопроектом пропонується:

скасувати ліцензування імпорту, експорту спирту етилового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;

виключити алкогольні напої з переліку продукції, яка підлягає підтвердженню відповідності в законодавчо регульованій сфері шляхом сертифікації;

встановити, що імпорт, експорт, відвантаження для реалізації магазинами безмитної торгівлі, оптова торгівля на території України алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюється за наявності у суб’єктів господарювання усіх форм власності ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами;

дозволити здійснення митного оформлення тютюнової сировини, паперу цигаркового, що відноситься до товарної позиції 4813 згідно з УКТЗЕД (крім товарної підкатегорії 4813 10 00 00), фільтрів для промислового виробництва сигарет: фільтропалочки ацетатні (трубки з волокон ацетату целюлози, вкриті цигарковим папером), що відносяться до товарної підкатегорії 5601 22 90 00 згідно з УКТЗЕД (крім фільтрів як готових виробів, що призначені для реалізації кінцевим споживачам в окремій споживчій упаковці та не можуть використовуватися для промислового виробництва сигарет), у митному режимі імпорту лише за наявності в інформаційних ресурсах центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику та державну політику у сфері державної митної справи, інформації про видачу ліцензії на право виробництва тютюнових виробів;

встановити, що відвантаження алкогольних напоїв та тютюнових виробів, що призначені для реалізації магазинами безмитної торгівлі, здійснюється суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію на оптову торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, з оформленням митної декларації у митному режимі транзиту без маркування марками акцизного податку;

зобов’язати суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на виробництво та/або оптову торгівлю спиртом, алкогольними напоями і тютюновими виробами та здійснюють таку діяльність та/або експорт, імпорт зазначеної продукції, подавати до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати такі ліцензії, щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва та/або обігу (у тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за формою, встановленою цим органом»;

встановити, що у разі якщо у місяці, наступному за звітним місяцем, суб’єкт господарювання самостійно виявляє помилки, що містяться у поданому ним звіті за звітний місяць, він зобов'язаний надіслати уточнюючий звіт до кінця місяця, наступного за звітним місяцем. У такому випадку штраф, встановлений абзацом вісімнадцятим частини другої статті 17 не застосовується.

Проект Закону зареєстровано за №4958.

Прийнято Постанову «Про Звернення Верховної Ради України до парламентів іноземних держав, парламентських асамблей та міжнародних організацій щодо проведення виборів до державної думи російської федерації на території тимчасово окупованої Автономної Республіки Крим».

Верховна Рада України звертається до парламентів іноземних держав, парламентських Асамблей та міжнародних організацій із наполегливим проханням утриматися від участі у спостереженні за ходом незаконних парламентських виборів у Криму, а також закликає за будь-яких обставин не визнавати їх результати.

Верховна Рада України також: наголошує на тому, що стосовно усіх іноземців, які приймуть рішення здійснити візит на окуповану територію для участі у спостереженні за незаконними виборами, правоохоронні органи України відкриють кримінальні провадження за порушення правил в’їзду на тимчасово окуповану територію України з метою заподіяння шкоди національним інтересам України та притягнуть таких іноземців до відповідальності за порушення українського законодавства;

- звертається до парламентів іноземних держав, парламентських Асамблей та міжнародних організацій із проханням оприлюднити офіційні заяви про нелегітимність визнання результатів виборів до державної думи російської федерації через їхнє проведення на території окупованої Автономної Республіки Крим. Такі заяви делегітимізують в очах міжнародної спільноти тих представників російського парламенту, які будуть обрані в результаті проведення виборів на території Криму;

- звертається до авторитетних міжнародних організацій докласти усіх необхідних зусиль для запобігання включення до складу російських парламентських делегацій в Парламентських Асамблеях Ради Європи, ОБСЄ, ОЧЕС тих депутатів, які будуть обрані внаслідок проведення виборів на території окупованого Криму, оскільки подібні дії можуть опосередковано свідчити про легітимізацію окупації та анексії українського півострова;

- вважає, що лише продовження дотримання державами та міжнародними організаціями послідовної позиції із засудження агресії росії проти України, засудження окупації та невизнання анексії Автономної Республіки Крим та міста Севастополь дозволить відновити суверенітет, територіальну цілісність та незалежність нашої держави у міжнародно визнаних кордонах.

Проект Постанови зареєстровано за №5075.

Ухвалено Закон «Про внесення змін до Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» щодо наставництва над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування»

Відповідно до Закону, наставник – повнолітня дієздатна особа, яка здійснює діяльність з надання дитині, яка проживає у закладі для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, іншому закладі для дітей, індивідуальної підтримки та допомоги, насамперед у підготовці до самостійного життя;

наставництво – добровільна безоплатна діяльність наставника з надання дитині, яка проживає у закладі для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, іншому закладі для дітей, індивідуальної підтримки та допомоги, насамперед у підготовці до самостійного життя».

Документом також передбачено, що наставництво здійснюється в найкращих інтересах дитини, яка проживає у закладі для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, іншому закладі для дітей, зокрема, щодо:

визначення та розвитку здібностей дитини, реалізації її інтересів у професійному самовизначенні;

надання дитині доступної інформації про її права та обов'язки;

формування у дитини практичних навичок, спрямованих на адаптацію її до самостійного життя, зокрема щодо вирішення побутових питань, розпорядження власним майном та коштами, отримання освітніх, соціальних, медичних, адміністративних та інших послуг;

ознайомлення дитини з практиками суспільного спілкування та подолання складних життєвих ситуацій;

сприяння становленню дитини як відповідальної, успішної особистості;

формування у дитини навичок здорового способу життя.

Відповідний законопроект зареєстровано за № 4784.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (щодо удосконалення процедури застосування санкцій Національною Радою)».

Документом (№ 4815), зокрема, пропонується:

Створення чіткої процедури визначення розміру штрафних санкцій та їх застосування Національною радою.

Розрахунок розмірів штрафів пропонується здійснювати відповідно до нарахованого розміру ліцензійного збору ліцензіату за видачу ліцензії, не враховуючи умов (зменшення/збільшення), що діє на момент прийняття Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення рішення про накладення штрафу.

Передбачається можливість безпосереднього накладання штрафних санкцій за порушення положень Закону, з метою уникнення негативних наслідків для суспільства та держави.

Пропонується також встановити можливість застосування Національною радою штрафних санкцій незалежно від того, чи застосовувалася до порушника санкція у вигляді попередження.

Прийнято ряд постанов про звільнення суддів: №4939, №4940, №4697-2, №4697-3, №4697-4, №4697-5.

Головуючий закрив ранкове засідання.

О16 годині відбулося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Народні депутати продовжили розгляд питань порядку денного.

Народні обранці розглянули питання децентралізації.

Прийнято за основу проект закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо умов зміни меж районів у процесі добровільного об'єднання територіальних громад».

Проектом (№ 4676) передбачено визначення чіткої послідовності дій в процесі призначення перших місцевих виборів у територіальних громадах, утворених в результаті об`єднання територіальних громад різних районів, та зміни меж таких районів; а також можливість утворення об’єднаних територіальних громад, суб'єктом утворення яких є, зокрема, територіальні громади міст обласного значення без зміни меж районів.

Прийнято Постанову «Про Заяву Верховної Ради України «У зв'язку з ухваленням Сенатом і Сеймом Республіки Польща постанов від 7 липня 2016 року та 22 липня 2016 року щодо оцінки польсько-українського конфлікту в роки Другої світової війни».

Верховна Рада України схвалила текст Заяви Верховної Ради України «У зв’язку з ухваленням Сенатом і Сеймом Республіки Польща постанов від 7 липня 2016 року та 22 липня 2016 року щодо Волинської трагедії».

У Заяві зазначається: «Верховна Ради України із жалем, розчаруванням і глибокою стурбованістю сприйняла рішення Сенату і згодом ухвалення Сеймом Республіки Польща постанови від 22 липня 2016 року «Щодо вшанування пам’яті жертв геноциду, вчиненого українськими націоналістами проти громадян ІІ Речі Посполитої у 1943-1945 роках», якою надана політично і юридично некоректна оцінка трагічної сторінки українсько-польської історії, що стосується, зокрема, конфлікту між нашими народами у період Другої Світової Війни.

Верховна Рада України звертає увагу на те, що Україну і Польщу поєднують як видатні приклади спільної боротьби за свободу, так і криваві протистояння.

Верховна Рада України заявляє, що необхідно з належною повагою і рівною турботою вшановувати пам'ять усіх жертв на території обох держав...

Верховна Рада України вважає, що ухвалення Парламентом Республіки Польща зазначених постанов поставило під загрозу політичний і дипломатичний доробок та зусилля двох держав і народів, спрямовані на взаємне прощення, примирення та вшанування пам’яті невинних жертв: українців та поляків.

Верховна Рада України, відтак, засуджує односторонні дії Сенату та Сейму Республіки Польща, спрямовані на перегляд позитивних результатів співпраці, які були досягнуті під час конструктивного українсько-польського діалогу за останні десятиліття…»

У Заяві також зазначається: «Верховна Рада України заявляє, що успіх майбутніх українсько-польських відносин лежить у площині погодженої формули порозуміння між Україною та Республікою Польща.

У зв’язку з цим Верховна Рада України:

закликає істориків продовжити фаховий діалог з метою розкриття усіх досі нез’ясованих фактів та обставин історії на основі достовірних архівних матеріалів, залишаючи простір для кожної сторони інтерпретувати історичні факти, а політиків України і Польщі – припинити інструменталізувати історичну науку заради досягнення тимчасових політичних вигод;

закликає нинішні та майбутні покоління українців і поляків продовжувати стратегічне партнерство та не піддаватися спробам окремих політичних сил маніпулювати чутливими сторінками історичного минулого всупереч інтересам українського та польського народів;

звертається до польських колег з пропозицією припинити політизацію трагічних сторінок українсько-польської історії та зосередити зусилля на конструктивній побудові взаємин між Україною та Республікою Польща для зміцнення партнерства в демократичній Європі на підставі європейських цінностей».

Проект Постанови зареєстровано за №5095.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо статусу старости села, селища)».

Проектом (№ 4742) передбачається внести зміни до окремих законодавчих актів України, що передбачають:

закріплення принципу, згідно з яким посада старости запроваджується в усіх селах, селищах, жителі яких увійшли до складу об’єднаної територіальної громади (крім сіл, селищ, які визначені адміністративним центром об’єднаної громади). При цьому, з метою визначення просторових меж діяльності старости пропонується ввести в чинне законодавство України поняття «старостинський округ», межі якого співпадають з межами території юрисдикції рад тих громад, які об’єдналися. Зміна таких меж може здійснюватися сільською, селищною, міською радою об’єднаної громади лише з метою покращання умов для зв’язків старости з населенням. Відповідні зміни запропоновані і щодо Закону України «Про місцеві вибори», які передбачають, що єдиний одномандатний виборчий округ для виборів старости має складати територія відповідних населених пунктів що перебували під юрисдикцією ради сільської, селищної територіальної громади, яка увійшла до складу об’єднаної територіальної громади. Запровадження повсюдності інституту старост в межах об’єднаної територіальної громади є важливою гарантією захисту прав та інтересів жителів всіх сіл та селищ, що перебувають на її території;

закріплення повноважень старости в таких основних сферах:

- представлення та захист прав і законних інтересів жителів сіл, селищ в межах старостинського округу;

- сприяння у здійсненні повноважень органів місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади, їх посадових осіб, депутатів місцевої ради в межах старостинського округу;

- моніторинг стану виконання на території старостинського округу рішень органів місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади, розпоряджень їх посадових осіб;

- моніторинг за станом довкілля, станом об’єктів соціальної та комунальної інфраструктури, станом правопорядку, а також за станом дотримання прав і законних інтересів жителів сіл, селищ відповідного старостинського округу у сфері соціального захисту, культури, освіти, спорту, туризму, житлово-комунального господарства, реалізації їх права на працю, медичну допомогу;

- сприяння організації та діяльності органів самоорганізації населення, громадських організацій, використанню форм прямої демократії для вирішення питань місцевого значення;

- визначення періодичності та порядку звітування старости про свою роботу;

- поширення на старосту гарантій діяльності депутатів місцевих рад, передбачені законом про статус депутатів місцевих рад;

- встановлення підстав та порядку дострокового припинення повноважень старости;

- поширення на старост положень Закону України «Про запобігання корупції» в частині звільнення сільських, селищних, міських голів від проведення спеціальної перевірки;

- врегулювання питань статусу старости як посадової особи місцевого самоврядування.

Рішення було прийнято з урахуванням внесеної під час обговорення поправки.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо зарахування плати за надання адміністративних послуг до бюджетів об'єднаних територіальних громад».

Законодавчим актом унормуються питання зарахування до доходів загального фонду бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, окремих видів плати за надання адміністративних послуг, таких як:

адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

плати за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а також плати за надання інших платних послуг, пов’язаних з такою державною реєстрацією.

Відповідні зміни внесено зміни до пунктів 36-1, 36-2, 36-3 частини першої статті 64 Бюджетного кодексу України, кожен з яких доповнено словами «виконавчими органами сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад».

Проект Закону зареєстровано за №4386-д.

Прийнято Закон «Про внесення змін до додатка № 3 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» щодо фінансового забезпечення реформування рибної галузі України».

Законодавчим актом внесено зміни до додатка № 3 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» в частині видатків загального фонду державного бюджету щодо наступного:

за бюджетною програмою 2804010 «Керівництво та управління у сфері рибного господарства» /відповідальний виконавець бюджетної програми – Державне агентство рибного господарства України у складі головного розпорядника коштів державного бюджету - Міністерства аграрної політики та продовольства України/ обсяг видатків розвитку збільшено на 15 млн грн;

за бюджетною програмою 2801030 «Фінансова підтримка заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів» /відповідальний виконавець бюджетної програми - Апарат Міністерства аграрної політики та продовольства України/ обсяг видатків розвитку зменшено на 15 млн гривень.

Закон прийнято з урахуванням пропозицій Комітету з питань бюджету.

Проект Закону зареєстровано за №4464.

Прийнято низку постанов про зміни в адміністративно-територіальному устрої Донецької та Луганської областей.

А саме:

про зміни в адміністративно-територіальному устрої Луганської області, зміну і встановлення меж міст Золотого та Гірського Попаснянського району Луганської області (№4896);

про зміни в адміністративно-територіальному устрої Донецької області, зміну і встановлення меж міста Слов'янськ та Слов'янського району Донецької області (№4929);

про зміни в адміністративно-територіальному устрої Донецької області, зміну і встановлення меж міста Бахмут та Бахмутського району Донецької області (№4930);

про зміни в адміністративно-територіальному устрої Донецької області, зміну і встановлення меж міста Горлівка та Бахмутського району Донецької області (№4931).

Головуючий закрив вечірнє засідання, повідомляє Інформаційне управління ВР України.



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

В ночь на сегодняшний день противник нанес авиационный удар по Украине с применением 3 крылатых ракет и одной противорадиолокационной ракеты

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.