Пленарні засідання Верховної Ради України 20 вересня 2016 року

vr20 092016

 
Голова Верховної Ради України Андрій Парубій відкрив ранкове засідання. А.Парубій зазначив: «Усіх українців глибоко вразила звістка про смерть видатного українського письменника, громадського діяча, одного з організаторів Товариства української мови імені Тараса Шевченка, члена Національної спілки письменників України, народного депутата України 1-го скликання, лауреата Шевченківської премії, заслуженого працівника культури України, Героя України Романа Іваничука».


Народні депутати хвилиною мовчання вшанували пам’ять Романа Іваничука.

Андрій Парубій повідомив про «ще одну велику втрату - Заступник Глави Адміністрації Президента України генерал-лейтенант Андрій Таранов, якого ми знали як авторитетного і досвідченого військовослужбовця, справжнього офіцера і полум’яного патріота України. Він виконував свої обов’язки завжди самовіддано і високо професійно. З початком російської агресії А.Таранов повернувся на службу державі. Він використовував всі свої знання і вміння для підготовки підрозділів Збройних Сил України, які вирушали на боротьбу з терористичними бандами, налагоджував ефективну систему протидії ворожій диверсійній діяльності. Генерал Таранов був одним з рушіїв створення Сил спеціальних операцій, реформування Високомобільних десантних військ та спецслужб України. Він брав активну участь у звільнення українських бранців з російського полону».

На пропозицію головуючого народні депутати хвилиною мовчання вшанували пам’ять генерал-лейтенанта А.Таранова.

Головуючий оголосив про те, що 12 вересня 2016 року Центральна виборча комісія зареєструвала народного депутата України, обраного на позачергових виборах народних депутатів України 26 жовтня 2014 року в загальнодержавному багатомандатному окрузі Даніліна Владислава Юрійовича, включеного до списку політичної партії «Народний фронт».

В.Данілін склав присягу народного депутата перед Верховною Радою.

Головуючий оголосив про входження народного депутата В.Даніліна до складу депутатської фракції «Народний фронт».

Уповноважені представники депутатських фракцій і груп виступили з оголошеннями, заявами, повідомленнями, пропозиціями.

Народні депутати приступили до розгляду питань порядку денного.

Парламентарії розглянули проект Постанови про порядок денний п’ятої сесії Верховної Ради України восьмого скликання (доопрацьований).

Головуючий повідомив, що до розгляду Апаратом Верховної Ради завершено доопрацювання проекту Постанови за №5060. За його словами, була проведена масштабна робота. До проекту Постанови включені три додатки, з якими й пропонується розглянути порядок денний п’ятої сесії.

Під час обговорення народні депутати виступили з пропозиціями.

Головуючий поставив на рейтингове голосування три пропозиції: про прийняття проекту Постанову за основу та в цілому з пропозиціями комітетів, про прийняття постанови з включенням усіх законопроектів та про прийняття календарного плану проведення пленарних засідань на 20-23 вересня.

За результатами цих голосувань найбільше голосів - 219 - набрала пропозиція про затвердження календарного плану проведення пленарних засідань на 20-23 вересня.

За результатами наступного голосування ця пропозиція набрала 243 голоси.

Народні депутати затвердили календарний план проведення пленарних засідань на 20-23 вересня.

Парламентарії розглянули питання інформатизації.

У першому читанні вони розглянули три законопроекти про електронні комунікації за №№3549, 3549-1, 3549-2.

За результатами голосування на доопрацювання направлено законопроект №3549-1.

Прийнято за основу проект Закону «Про електронні довірчі послуги».

Метою законопроекту є реформування законодавства у сфері електронного цифрового підпису з урахуванням досвіду Європейського Союзу, розбудови єдиного простору довіри на основі системи електронних довірчих послуг, визнання в Україні електронних довірчих послуг, які надаються іноземними постачальниками електронних довірчих послуг, що забезпечить активний розвиток транскордонного співробітництва та інтеграцію України у світовий електронний інформаційний простір.

Законопроектом пропонується визначити правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг, у тому числі транскордонних.

Проект Закону зареєстровано за №4685.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обробки інформації в системах хмарних обчислень».

Законопроект №4302 спрямований на створення умов впровадження новітніх технологій, зокрема при обробці інформації (крім інформації, яка в установленому порядку віднесена до державної таємниці), якою володіють органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування.

Проектом передбачається сформувати передумови для подальшого розвитку платформ інформаційно-комунікаційних технологій у різних сферах суспільного життя, насамперед у сферах державного управління, освіти та науки.

Документом пропонується:

- ввести до законодавства поняття «система хмарних обчислень» та «надавач хмарних послуг»;

- розширити можливості щодо використання різних засобів захисту при обробці у системі хмарних обчислень інформації, яка не становить державної таємниці;

- впровадити можливості використання систем хмарних обчислень, які мають сертифікати відповідності національним або міжнародним стандартам у сфері захисту інформації;

- впровадити концепцію зобов’язань надавача хмарних послуг;

-розширити коло суб’єктів, які можуть обробляти персональні дані, володільцями яких є органи державної влади чи органи місцевого самоврядування;

- визначити особливості обробки інформації в системах хмарних обчислень.

Прийнято за основу проект Закону «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України».

Законопроектом№ 2126апропонується визначити правові та організаційні основи забезпечення захисту життєво важливих інтересів людини і громадянина, суспільства та держави, національних інтересів України у кіберпросторі, основні цілі, напрями та принципи державної політики у сфері кібербезпеки України, повноваження і обов’язки державних органів, підприємств, установ, організацій, осіб та громадян у цій сфері, основні засади координації їх діяльності із забезпечення кібербезпеки України, а також дефініції базових термінів у сфері кібербезпеки.

Проектом також передбачається внести зміни до Закону «Про основи національної безпеки».

Прийнято за основу проект Закону «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж».

Законопроектом №4159 пропонується врегулювати відносини, пов’язані з встановленням єдиних правових засад доступу та використання інфраструктури з метою розвитку телекомунікаційних мереж для задоволення потреб споживачів телекомунікаційних послуг та розвитку інформаційного суспільства в Україні.

Проектом також передбачається встановити повноваження державних органів, у тому числі стосовно розробки та затвердження методик визначення плати за доступ до відповідної інфраструктури, правил/порядків щодо доступу до відповідної інфраструктури, вимог до розташування технічних засобів телекомунікацій на елементах відповідної інфраструктури; встановити види плати, що можуть застосовуватись під час забезпечення доступу до інфраструктури; визначити права та обов’язки юридичних та фізичних осіб, у власності (володінні) яких перебуває інфраструктура, у тому числі щодо забезпечення недискримінаційного доступу замовників з метою створення рівних умов використання елементів інфраструктури.

На доопрацювання направлено законопроект про внесення змін до деяких законів України щодо посилення відповідальності за вчинені правопорушення у сфері інформаційної безпеки та боротьби з кіберзлочинністю №2133а

Прийнято Постанову «Про Заяву Верховної Ради України з приводу невизнання Україною легітимності виборів до державної думи федеральних зборів російської федерації сьомого скликання, їх результатів та правових наслідків, та відповідно, складу, повноважень, актів та рішень державної думи федеральних зборів російської федерації сьомого скликання».

Верховна Рада України схвалила Заяву, якою визнала, що з огляду на незаконне проведення виборів на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та міста Севастополь, проведення виборів до державної думи федеральних зборів російської федерації сьомого скликання є порушенням Конституції та законодавства України, основних принципів та норм міжнародного права, Статуту ООН, Гельсінського Заключного акту, Будапештського меморандуму 1994 року, Резолюції Генеральної Асамблеї ООН про територіальну цілісність України № 68/262, ухваленої 27 березня 2014 року на 68-й сесії Генеральної Асамблеї ООН та інших міжнародно-правових актів.

Верховна Рада не визнає легітимність виборів до державної думи федеральних зборів російської федерації сьомого скликання, їх результатів та юридичних наслідків, та відповідно, складу, повноважень, актів та рішень державної думи федеральних зборів російської федерації сьомого скликання.

Верховна Рада звертається до Ради Безпеки і Генеральної Асамблеї ООН, парламентів іноземних держав, парламентських асамблей та міжнародних організацій із закликом не визнавати легітимність виборів до державної думи федеральних зборів російської федерації сьомого скликання, їх результатів та правових наслідків, та відповідно, складу, повноважень, актів та рішень Державної Думи Федеральних Зборів Російської Федерації сьомого скликання.

Постановою доручено Голові Верховної Ради України невідкладно направити текст Заяви до Ради Безпеки і Генеральної Асамблеї ООН, парламентів іноземних держав, парламентських асамблей та міжнародних організацій.

Проект Постанови зареєстровано за №5135.

Народні депутати приступили до розгляду питань децентралізації.

Вони розглянули поправки до підготовленого до другого читання проекту Закону «Про добровільне об'єднання територіальних громад» щодо забезпечення державної підтримки добровільного об'єднання територіальних громад» №3390.

За результатами голосування законопроект був відхилений.

Головуючий закрив ранкове засідання.

О 16.00 відбулося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Народні депутати продовжили розгляд питання децентралізації.

Прийнято за основу законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо добровільного приєднання територіальних громад).

Проектом (№4772) пропонується внести зміни до законів України «Про добровільне об'єднання територіальних громад», «Про місцеві вибори» та встановити порядок добровільного приєднання територіальних громад до об’єднаних територіальних громад, особливості діяльності органів та посадових осіб місцевого самоврядування територіальних громад, що приєдналися, в період після приєднання до набуття повноважень новообраною радою об’єднаної територіальної громади на чергових місцевих виборах, а також вдосконалити механізм державної підтримки добровільного об’єднання територіальних громад та приєднання до об’єднаних територіальних громад.

Крім того, законопроектом пропонується визначити, що додаткові вибори депутатів сільських, селищних, міських рад проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в одномандатних виборчих округах, на які поділяється територія територіальної громади, що приєдналася до об’єднаної територіальної громади в порядку, визначеному Законом України «Про добровільне об`єднання територіальних громад». Такі вибори призначаються Центральною виборчою комісією в порядку, визначеному законом.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо добровільного приєднання територіальних громад)».

Законопроектом №4773 пропонується поширити вимоги щодо формування бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, включаючи питання взаємовідносин з державним бюджетом, на бюджети тих об’єднаних територіальних громад, що визнані Кабінетом Міністрів України відповідно до закону спроможними.

Відповідні зміни передбачається внести до статей 2, 5, 6. 64, 67, 69-1, 75, 86, 89, 99, 103-2, 103-4, 105, 115, 122, пунктів 38 та 39 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України.

Прийнято Закон «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект «Основний кредит для аграрної галузі - Україна») між Україною та Європейським інвестиційним банком».

Верховна Рада України ратифікувала Фінансову угоду (Проект «Основний кредит для аграрної галузі – Україна») між Україною та Європейським інвестиційним банком, підписану 28 грудня 2015 року в м.Києві, яка набирає чинності з дня набрання чинності цим Законом.

Фінансовою угодою встановлено, що Європейський інвестиційний банк надасть Україні кредит у розмірі 400 млн. євро. Кошти підуть на розширення можливостей аграрного сектору економіки, а саме на фінансування проектів для зернових і олійних культур, рибного господарства та аквакультури. Виконавцями проектів будуть малі та середні підприємства агропромислового комплексу України.

Відповідно до Угоди Європейський інвестиційний банк надаватиме кредитні кошти траншами, кількість яких не перевищуватиме двадцяти. Сума кожного траншу мінімально складатиме (або є еквівалентною) 10 000 000 (десять мільйонів) євро.

Проект Закону зареєстровано за №0106.

Народні депутати розглянули питання аграрної політики.

Ухвалено Закон «Про внесення змін до Закону України «Про побічні продукти тваринного походження, не призначені для споживання людиною»

Документом вносяться до чинного закону зміни, відповідно до яких, зокрема, стаття 1 доповнюється визначенням змісту терміну «органічні добрива та покращувачі ґрунту»; до переліку побічних продуктів тваринного походження, які належать до категорії ІІ, додаються такі продукти як «немінералізоване гуано і вміст травного тракту» (зміни до статті 12 Закону); встановлюються  способи, з допомогою яких мають бути використані, оброблені або перероблені побічні продукти тваринного походження, що належать до категорії ІІ (стаття 151, якою доповнюється Закон) тощо.

Відповідний законопроект зареєстровано за № 2150а.

Ухвалено Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення мінімального строку оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення, на яких проводиться гідротехнічна меліорація»

Документом вносяться до чинних законів зміни, відповідно до яких:

для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства, особистого селянського господарства строк оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення, які є  земельними ділянками меліорованих земель і на яких проводиться гідротехнічна меліорація, не може бути менше 10 років;

до договору оренди землі включається зобов’язання орендаря здійснювати інвестиції у розвиток та модернізацію відповідних меліоративних систем і об’єктів інженерної інфраструктури та сприяти їх належній експлуатації; тощо.

Відповідний законопроект зареєстровано за № 2920.

Ухвалено Закон «Про внесення змін до Земельного кодексу України та інших законодавчих актів щодо правової долі земельних ділянок, власники яких померли»

Документом, зокрема, передбачено:

уточнити місце відкриття спадщини – пропонується встановити, що у разі, якщо до складу спадщини входить нерухоме майно (у тому числі земельна ділянка) орган місцевого самоврядування подає до суду заяву про визнання спадщини відумерлою за місцем знаходження майна, а не за місцем відкриття спадщини, як визначено у чинному законодавстві;

уточнити хто управляє спадщиною – у разі відсутності спадкоємців або на виконання заповіту, особою, яка управляє спадщиною, до складу якої входить земельна ділянка, є сільська, селищна, міська рада за місцем знаходження такої земельної ділянки;

визначити перелік суб’єктів, які мають право звернутися до суду із заявою про визнання спадщини відумерлою – крім органу місцевого самоврядування із заявою про визнання спадщини відумерлою можуть також звернутись кредитори спадкодавця, а у випадку, коли до складу спадщини входять земельні ділянки сільськогосподарського призначення – власники (користувачі) суміжних земельних ділянок (зі збереженням положень щодо передачі майна у складі відумерлої спадщини у комунальну власність);

встановити, що суд зобов’язаний залучати до розгляду справ про визнання спадщини відумерлою органи місцевого самоврядування за місцем відкриття спадщини та/або за місцем знаходження нерухомого майна, що входить до складу спадщини;

визначити процедуру державної реєстрації права на нерухоме майно, яке за рішенням суду визнано відумерлою спадщиною, у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обмежень;

звільнити органи місцевого самоврядування від сплати судового збору при поданні заяв про визнання спадщини відумерлою.

Відповідний законопроект зареєстровано за № 3006.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» щодо оптової торгівлі алкогольними напоями, виготовленими з власного виноматеріалу (не придбаного)».

Законодавчим актом доповнено статтю 1 Закону «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» новими термінами: «виноматеріали», «виноматеріали виноградні», «виноматеріали плодово-ягідні», «виноматеріали медові», «вино виноградне», «вино плодово-ягідне», «напій медовий».

Законом також внесено зміни до статей 3 та 15 Закону «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», за якими суб’єкт господарювання, який отримав ліцензію на виробництво алкогольних напоїв (вин виноградних, вин плодово-ягідних або напоїв медових) та виробляє їх з виноматеріалів (виноградних, плодово-ягідних або медових) виключно власного виробництва (не придбаних), має право здійснювати оптову торгівлю зазначеними алкогольними напоями без отримання окремої ліцензії на таку оптову торгівлю.

Законом доповнено статтю 17 Закону «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» нормою, згідно з якою до суб’єктів господарювання, що здійснюють оптову торгівля алкогольними напоями без отримання окремої ліцензії, у випадках передбачених Законом, не застосовуються фінансові санкції (штрафи).

Проект Закону зареєстровано за №2739.

За результатами розгляду у першому читанні народні депутати відхилили законопроекти про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання меліорованих земель та меліоративних систем №4573 і про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення суперечностей у сфері ліцензування №2842.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За повідомленнями Інформаційного управління ВР України



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

За прошедшие сутки боевая активность уменьшилась - на фронте произошло 54 боевых столкновения, враг нанес 8 ракетных и 85 авиационных ударов

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.