​Пленарне засідання Верховної Ради України 12 липня 2017 року

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій відкрив ранкове засідання. А.Парубій повідомив, що учора Рада Європейського Союзу остаточно затвердила Угоду про асоціацію Україна-ЄС. «Це була остання процедура після схвалення у національних парламентах країн ЄС для того, щоб Угода про асоціацію вступила в дію. Відтепер Угода почне працювати з 1 вересня 2017 року. Це був складний і довгий шлях. 10 років тривала робота над Угодою між Україною і ЄС», - сказав він, нагадавши про той день, коли у цьому залі було оголошено, що Угода не буде підписана. «З цього розпочалася Революція Гідності. Щиро дякую нашим європейським колегам за віру і підтримку України. Дякую народним депутатам і Уряду. Це наша спільна перемога», - наголосив А.Парубій.


Головуючий звернув увагу на порядок денний, зазначивши, що першим у ньому стоїть питання ратифікації. Він запропонував сьогодні також розглянути питання проведення позачергових місцевих виборів і затвердити календарний план проведення сьомої сесії, які не були розглянуті учора.

Народні депутати виступили з оголошеннями, заявами, повідомленнями, пропозиціями.

Парламентарії розглянули питання ратифікації.

Прийнято Закон «Про ратифікацію Угоди між Україною та Європейським поліцейським офісом про оперативне та стратегічне співробітництво».

Верховна Рада України ратифікувала Угоду між Україною та Європейським поліцейським офісом про оперативне та стратегічне співробітництво, вчинену 14 грудня 2016 року в м. Гаага, яка набирає чинності з дати надсилання Європейським поліцейським офісом дипломатичними каналами письмового повідомлення Україні про отримання та прийняття повідомлення України про завершення нею внутрішньодержавних ратифікаційних процедур.

Проект Закону зареєстровано за №0152.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України у зв’язку з ратифікацією Третього додаткового протоколу та Четвертого додаткового протоколу до Європейської конвенції про видачу правопорушників».

Законопроектом пропонується внести зміни до глави 44 «Видача осіб, які вчинили кримінальне правопорушення (екстрадиція», зокрема до статей 575, 576, 581, 583-585, 589, 591, 593, а також до статті 208 «Затримання уповноваженою службовою особою» Кримінального процесуального кодексу, та викласти в новій редакції статтю 588 «Спрощений порядок видачі осіб з України».

Зміни спрямовані на імплементацію в законодавство України положень Третього та Четвертого додаткових протоколів до Європейської конвенції про видачу правопорушників та удосконалення існуючої процедури екстрадиції з України правопорушників, які розшукуються компетентними органами іноземної держави для проведення розслідування у кримінальній справі або виконання вироку.

У разі прийняття Закону особа отримає право просити про застосування щодо неї спрощеного порядку видачі одразу ж після затримання у зв’язку з перебуванням у міжнародному розшуку, не очікуючи надходження формального запиту про екстрадицію.

Це дасть можливість скоротити строки перебування такої особи під вартою на території України з метою її екстрадиції іншій державі та вивести практику застосування екстрадиції на сучасний європейський рівень.

При цьому у статті 588 передбачено, що спрощений порядок видачі не застосовується у разі притягнення особи до кримінальної відповідальності чи відбування покарання на території України, якщо є підстави вважати, що видача може суперечити інтересам захисту національної безпеки України або що розшукувана особа є громадянином України.

Проект Закону зареєстровано за №6149.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання надмірному тиску на суб’єктів господарювання заходів державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення».

Законопроектом пропонується:

визначити поняття «створення перешкод органам державного нагляду (контролю) чи їх посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю)» передбачивши, що це невиконання законних вимог посадових осіб органу нагляду (контролю), або недопущення посадових осіб цього органу до проведення перевірки;

уточнити повноваження органів місцевого самоврядування щодо здійснення перевірок за дотриманням законодавства про працю та зайнятість населення на підприємствах, установах та організаціях комунальної форми власності, встановивши виключно право ініціювання перед Державною інспекцією України з питань праці проведення перевірок;

встановити адміністративну відповідальність фізичних осіб та посадових осіб органів місцевого самоврядування за подання до Державної інспекції України з питань праці безпідставних скарг про порушення роботодавцем законодавства про працю та зайнятість населення;

передбачити, якщо роботодавцем створюються перешкоди органу державного нагляду (контролю) чи його посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю), в акті обов'язково зазначається опис дій чи бездіяльності, що призвели до створення таких перешкод, з посиланням на відповідні норми закону;

встановити новий вид адміністративної відповідальності інспекторів при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності за винесення приписів, розпоряджень, податкових повідомлень-рішень, вимог та рішень про накладення фінансових стягнень, що скасовані в адміністративному чи судовому порядку, а також збільшити розмір відповідальності за порушення визначені цією статтею, встановивши її в розмірі від 80 до 130 неоподаткованих мінімум доходів громадян;

визначити граничні строки накладення фінансових санкцій за порушення законодавства про працю та зайнятість населення, зокрема передбачити, що штрафні санкції можуть бути накладені протягом шести місяців з дня виявлення порушень вимог законодавства про працю, але не пізніш як через один рік з дня вчинення правопорушення.

Проектом також пропонується передбачити новий механізм застосування штрафних санкцій. Зокрема, в разі виявлення у роботодавця порушення вперше, державний інспектор вносить попередження про усунення такого порушення без застосування штрафних санкцій. Про строк, в який роботодавець зобов’язаний усунути порушення, державний інспектор зазначатиме у матеріалах перевірки.

Відповідні зміни пропонується внести до Кодексу законів про працю України, Закону України «Про зайнятість населення» та деяких інших законодавчих актів.

Проект Закону зареєстровано за №6489.

Прийнято Постанову «Про проведення парламентських слухань про становище молоді в Україні на тему: «Формування та реалізація державної молодіжної політики в Україні в умовах децентралізації».

Верховна Рада України постановила провести 15 листопада 2017 року в залі пленарних засідань парламентські слухання про становище молоді в Україні на тему: «Формування та реалізація державної молодіжної політики в Україні в умовах децентралізації».

Проект Постанови зареєстровано за №6491.

Прийнято Постанову «Про Рекомендації парламентських слухань на тему: «Про стан та проблеми фінансування освіти і науки в Україні».

Верховна Рада України схвалила Рекомендації парламентських слухань на тему: «Про стан та проблеми фінансування освіти і науки в Україні».

У запропонованих Рекомендаціях парламентських слухань враховані та систематизовані пропозиції народних депутатів України, висловлені на пленарному засіданні Верховної Ради України 22 лютого 2017 року, показники Закону України «Про Державний бюджет України у 2017 року» та інших законів, що пов’язані з прийняттям Закону України «Про Державний бюджет України у 2017 року».

Проект Постанови зареєстровано за №5540-д.

Народні депутати не підтримали проект Постанови про скасування рішення Верховної Ради України від 25.05.2017 про прийняття в цілому, як закону законопроекту про внесення змін до Закону України «Про охорону культурної спадщини» (щодо визначення поняття «пам'ятка культурної спадщини») №5678-П.

Народні депутати повторно розглянули Закон України «Про внесення змін до статті 11 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» (щодо проходження студентами вищих медичних, фармацевтичних навчальних закладів військової підготовки за програмою підготовки офіцерів запасу медичної служби в обов'язковому порядку)» №2210а з пропозиціями Президента України.

За результатами голосування Закон відхилено.

А.Парубій оголосив про вихід народного депутата Олега Петренка зі складу депутатської фракції «Блок Петра Порошенка».

Головуючий закрив ранкове засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан поділився думкою, як Дональд Трамп може повпливати на кінець війни в Україні

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.