​Пленарні засідання Верховної Ради України 7 грудня 2017 року

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій відкрив ранкове засідання. А.Парубій привітав усіх з Днем місцевого самоврядування. Головуючий поінформував про порядок розгляду питань на сьогоднішніх засіданнях.


Народні депутати закінчили розгляд правок до підготовленого до другого читання проекту Закону про запобігання та протидію домашньому насильству №5294.

За результатами голосування законопроект прийнято в цілому.

Прийнято Закон «Про запобігання та протидію домашньому насильству».

Цей Закон визначає організаційно-правові засади запобігання та протидії домашньому насильству, основні напрями реалізації державної політики у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, спрямовані на захист прав та інтересів осіб, які постраждали від такого насильства.

Згідно із Законом, «домашнє насильство - діяння (дії або бездіяльність) фізичного, сексуального, психологічного або економічного насильства, що вчиняються в сім’ї чи в межах місця проживання або між родичами, або між колишнім чи теперішнім подружжям, або між іншими особами, які спільно проживають (проживали) однією сім’єю, але не перебувають (не перебували) у родинних відносинах чи у шлюбі між собою, незалежно від того, чи проживає (проживала) особа, яка вчинила домашнє насильство, у тому самому місці, що й постраждала особа, а також погрози вчинення таких діянь;

Законом визначено систему заходів протидії домашньому насильству, що здійснюються органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, та спрямовані на припинення домашнього насильства, надання допомоги та захисту постраждалій особі, відшкодування їй завданої шкоди, а також на належне розслідування випадків домашнього насильства, притягнення до відповідальності кривдників та зміну їхньої поведінки.

Законом визначено поняття «психологічне насильство», згідно з яким, «це - форма домашнього насильства, що включає словесні образи, погрози, у тому числі щодо третіх осіб, приниження, переслідування, залякування, інші діяння, спрямовані на обмеження волевиявлення особи, контроль у репродуктивній сфері, якщо такі дії або бездіяльність викликали у постраждалої особи побоювання за свою безпеку чи безпеку третіх осіб, спричинили емоційну невпевненість, нездатність захистити себе або завдали шкоди психічному здоров’ю особи».

Законом також визначено поняття «сексуальне насильство» - форма домашнього насильства, що включає будь-які діяння сексуального характеру, вчинені стосовно повнолітньої особи без її згоди або стосовно дитини незалежно від її згоди, або в присутності дитини, примушування до акту сексуального характеру з третьою особою, а також інші правопорушення проти статевої свободи чи статевої недоторканості особи, у тому числі вчинені стосовно дитини або в її присутності.

Предметом регулювання Закону є правовідносини, що виникають у процесі запобігання та протидії домашньому насильству.

Дія законодавства про запобігання та протидію домашньому насильству незалежно від факту спільного проживання поширюється на таких осіб:

1) подружжя;
2) колишнє подружжя;
3) наречені;
4) мати (батько) або діти одного з подружжя (колишнього подружжя) та інший з подружжя (колишнього подружжя);
5) особи, які спільно проживають (проживали) однією сім’єю, але не перебувають (не перебували) у шлюбі між собою, їхні батьки та діти;
6) особи, які мають спільну дитину (дітей);
7) батьки (мати, батько) і дитина (діти);
8) дід (баба) та онук (онука);
9) прадід (прабаба) та правнук (правнучка);
10) вітчим (мачуха) та пасинок (падчерка);
11) рідні брати і сестри;
12) інші родичі: дядько (тітка) та племінник (племінниця), двоюрідні брати і сестри, двоюрідний дід (баба) та двоюрідний онук (онука);
13) діти подружжя, колишнього подружжя, наречених, осіб, які мають спільну дитину (дітей), які не є спільними або всиновленими;
14) опікуни, піклувальники, їхні діти та особи, які перебувають (перебували) під опікою, піклуванням;
15) прийомні батьки, батьки-вихователі, патронатні вихователі, їхні діти та прийомні діти, діти-вихованці, діти, які проживають (проживали) в сім’ї патронатного вихователя.

Дія законодавства про запобігання та протидію домашньому насильству поширюється також на інших родичів, інших осіб, які пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки, за умови спільного проживання, а також на суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству.

Законом визначено основні напрями реалізації державної політики у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, спеціальні уповноважені органи у цій сфері.

Проект Закону зареєстровано за №5294.

На доопрацювання 235 голосами направлено проект Закону про внесення змін до Закону України «Про добровільне об'єднання територіальних громад» щодо добровільного приєднання територіальних громад сіл, селищ до територіальних громад міст обласного значення №6466.

Прийнято за основу проект Закону «Про дипломатичну службу».

Законопроектом пропонується встановити нові правові та організаційні засади функціонування дипломатичної служби як державної служби особливого характеру, яка полягає в професійній діяльності посадових осіб дипломатичної служби, пов’язаній із реалізацією зовнішньої політики України, захистом її національних інтересів у сфері міжнародних відносин, а також прав та інтересів громадян і юридичних осіб України за кордоном.

Законопроект побудований на концептуальних засадах щодо необхідності законодавчого закріплення особливостей діяльності органів дипломатичної служби, вступу на дипломатичну службу, визначення порядку її проходження та припинення, вирішення питання щодо категоризації дипломатичних посад з урахуванням вимог та стандартів державної служби, встановлення контрактної форми проходження дипломатичної служби, визначення ротації як планового заміщення посад дипломатичної служби в органах дипломатичної служби посадовими особами дипломатичної служби, що є однією із особливостей дипломатичної служби, а також врегулювання питань, пов’язаних із довготерміновим відрядженням працівників дипломатичної служби.

У законопроекті пропонується також унормувати питання визначення специфіки оплати праці, соціального та медичного забезпечення працівників дипломатичної служби.

Новелами у законопроекті є положення, що стосуються підходів до професійного навчання посадових осіб дипломатичної служби у галузевому закладі післядипломної освіти, врегулювання питання перебування посадових осіб дипломатичної служби у розпорядженні Міністерства закордонних справ України перед направленням у довготермінове відрядження для професійної підготовки та після завершення такого відрядження.

Положення законопроекту регулюють низку питань, пов’язаних із проходженням дипломатичної служби працівниками інших державних органів в органах дипломатичної служби.

Проект Закону зареєстровано за №7322.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про прокуратуру» щодо оптимізації чисельності працівників органів прокуратури».

Законом виключено із частини першої статті 14 Закону України «Про прокуратуру» положення, де йдеться про зменшення кількості прокурорів з 01 січня 2018 року до 10 000 осіб. При цьому зберігається існуюча чисельність працівників прокуратури на рівні 15 000 осіб.

Законом скасовано передбачене чинною нормою зменшення кількості посад в органах прокуратури, що дозволить у межах законодавчо затвердженої загальної чисельності працівників коригувати необхідну кількість прокурорів, слідчих, державних службовців та інших працівників органів прокуратури в залежності від обсягу навантаження за напрямами діяльності.

Проект Закону зареєстровано за №7160.

До порядку денного сесії включено низку законопроектів.

Народні депутати розглянули питання Державного бюджету України.

Розглядалися поправки до проекту Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України №7116.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України».

Законом врегулювано питання, пов’язані із підготовкою проекту Державного бюджету України на 2018 рік.

Законом, зокрема:

уточнено порядок формування та виконання місцевих бюджетів, міжбюджетних взаємовідносин між державним бюджетом та місцевими бюджетами;

запроваджено нові засади фінансового забезпечення освіти;

встановлено особливості здійснення видатків бюджету на соціальний захист та соціальне забезпечення;

перерозподілено повноваження щодо здійснення видатків на первинну медичну допомогу в рамках реалізації реформи фінансування системи охорони здоров’я, зокрема переходу на оплату медичних послуг;

визначено новий порядок зарахування до державного та місцевих бюджетів плати за видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з випуску та проведення лотерей;

унормовано питання зарахування до спеціального фонду місцевих бюджетів надходжень в рамках програм допомоги від урядів іноземних держав, міжнародних організацій, донорських установ;

перебачено, що повернення надміру утриманих (сплачених) сум ПДФО з відповідного бюджету здійснюватиметься за податковою адресою платника податку;

визначено особливості повернення помилково або надміру сплачених платежів податку на доходи фізичних осіб;

продовжено на 2018-2019 роки дію норми щодо зарахування 13,44 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні пального та ввезеного на митну територію України пального до бюджетів місцевого самоврядування тощо.

Закон прийнято з урахуванням пропозицій Комітету з питань бюджету, якими врегульовано найбільш дискусійні питання:

виключено положення щодо передачі на місцеві положення пільг на оплату житлово-комунальних послуг та відновлено їх надання з державного бюджету за рахунок відповідної субсидії;

виключено положення про зміну розміру вилучення коштів з місцевих бюджетів до державного, а реверсна дотація врахована в доопрацьованому проекті державного бюджету на чинній основі із застосуванням 50%, а не 80% вилучення;

унормовано питання проведення видатків на оплату праці педагогів вищих навчальних закладів I-II рівня акредитації в частині надання загальної середньої освіти, а також передбачено можливість за рахунок додаткової дотації здійснювати видатки на іншу діяльність таких закладів;

закладено основи видаткових повноважень на охорону здоров’я в рамках реалізації програми медичних гарантій. Її перший етап надання первинної медичної допомоги має започаткуватися з 1 липня 2018 р.

враховано пропозиції урядових законопроектів 4773, 6604, 6668, 6670, 7288, 7345, які спрямовані на узгодження норм законодавства.

Народні депутати також підтримали поправки 34, 35, 285 законопроекту.

Проект Закону зареєстровано за №7116.

Народні депутати 246 голосами підтримали пропозицію про продовження вечірнього засідання до завершення розгляду питань Державного бюджету.

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів».

Закон спрямований на забезпечення належного виконання рішень щодо стягнення аліментів.

Законодавчим актом спрощується порядок встановлення тимчасового обмеження у праві виїзду боржника, запроваджуються нові засоби примусового виконання рішень, які можуть вживатися тільки до боржника, в якого наявна заборгованість зі сплати аліментів у розмірі, що сукупно перевищує суму відповідних платежів за шість місяців, а також запроваджується новий вид адміністративного стягнення у вигляді соціальних робіт.

Законом доповнено главу 3 Кодексу України про адміністративні правопорушення доповнити статтею 311 такого змісту:

«Суспільно корисні роботи полягають у виконанні особою, яка вчинила адміністративне правопорушення оплачуваних робіт, вид яких визначає відповідний орган місцевого самоврядування.

Суспільно корисні роботи призначаються районним, районним у місті, міським чи міськрайонним судом (суддею) на строк від ста двадцяти до двохсот сорока годин і виконуються не більше восьми годин, а неповнолітніми - не більше двох годин на день.

Суспільно корисні роботи не призначаються особам, визнаним інвалідами І або ІІ групи, вагітним жінкам, жінкам старше 55 років та чоловікам старше 60 років».

Законом також внесено зміни до Сімейного, Цивільного, Цивільного процесуального кодексів, законів «Про виконавче провадження», «Про дорожній рух», «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України», «Про Державну прикордонну службу України», «Про судовий збір», «Про Національну поліцію».

Закон прийнято з урахуванням правок 60, 61, 63 і 68 та техніко-юридичними правками.

Проект Закону зареєстровано за №7277.

Головуючий закрив ранкове засідання.

Розпочалось вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій на початку засідання поінформував про питання, які будуть розглядатися.

Головуючий також повідомив, що 7 грудня Центральна виборча комісія зареєструвала народного депутата України, обраного на позачергових виборах народних депутатів 26 жовтня 2014 р. в загальнодержавному багатомандатному окрузі Заружко Валерію Леонідовну, включену до виборчого списку Радикальної партії.

Народні депутати приступили до розгляду питань порядку денного.

Вони розглянули кадрове питання – проект Постанови «Про відкликання Соболєва Є.В. з посади голови Комітету Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції».

За результатами голосування Постанову прийнято 256 голосами.

Прийнято Постанову «Про відкликання Соболєва Є. В. з посади голови Комітету Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції».

Верховна Рада України постановила відкликати Соболєва Єгора Вікторовича з посади голови Комітету Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції у зв’язку з незадовільною роботою на цій посаді.

Проект Постанови зареєстровано за №7368.

Народні депутати оплесками привітали делегації Кнесету Ізраїлю.

Валерія Заружко склала присягу народного депутата перед Верховною Радою.

Парламентарії розглянули законопроекти стосовно продовження дії мораторію на продаж земель сільськогосподарського призначення.

Прийнято Закон «Про внесення змін до розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України щодо продовження заборони відчуження сільськогосподарських земель».

Законом внесено зміни до пунктів 14 та 15 розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України, згідно з якими продовжено дію мораторію на купівлю-продаж та відчуження іншими способами земельних ділянок сільськогосподарського призначення та на внесення права на земельну частку (пай) до статутних капіталів господарських товариств «до набрання чинності законом про обіг земель сільськогосподарського призначення, але не раніше до 1 січня 2019 року».

За чинними нормами мораторій встановлено «до набрання чинності законом про обіг земель сільськогосподарського призначення, але не раніше 1 січня 2018 року».

Проект Закону зареєстровано за №7350.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» щодо надання повноважень Президенту України для забезпечення сталої діяльності Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».

Законом встановлено що «до призначення нового складу (нових членів) Регулятора відповідно до статті 8 цього Закону та у випадку неправомочності Регулятора, Президент України призначає членів Регулятора у кількості, рівній кількості вакантних посад, до моменту призначення членів Регулятора, обраних за результатами відкритого конкурсного відбору, але не більше, ніж на три місяці».

Відповідні зміни внесено до Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».

Проект Закону зареєстровано за №7342-1.

Прийнято за основу проект Закону «Купуй українське, плати українцям» (про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння розвитку промислового виробництва та малого і середнього підприємництва)».

Законопроектом передбачається удосконалення процедур публічних закупівель. З цією метою пропонується:

визначити категорію товарів, робіт чи послуг (предмет неспеціалізованої закупівлі), згідно з переліком Кабінету Міністрів України, при закупівлі яких єдиним критерієм оцінки є ціна; для всіх інших товарів, робіт чи послуг - таким критерієм встановити приведену ціну - ціну, зазначену учасником у тендерній пропозиції та автоматично перераховану в електронній системі закупівель з обов’язковим урахуванням місцевої складової в предметі закупівлі, а також інших нецінових критеріїв (у разі їх встановлення замовником) за математичною формулою, встановленою законом;

визначити в загальній оцінці тендерних пропозицій питому вагу критерію місцевої складової в предметі закупівлі на рівні не нижчому 20%, питому вагу критерію ціна - не нижче 70%;

встановити, що на показник критерію місцевої складової в предметі закупівлі впливають наявність сервісних центрів для обслуговування предмета закупівлі на території України (не застосовується для закупівлі робіт чи послуг), а також коефіцієнт локалізації виробничої собівартості предмета закупівлі, до якої належать: «вартість сировини, основних матеріалів, напівфабрикатів та комплектуючих виробів, допоміжних та інших матеріалів; заробітна плата та інші виплати робітникам, зайнятим у виробництві; амортизація основних засобів; витрати на оренду земельних і майнових паїв, будинків, споруд, інших об’єктів нерухомої власності; витрати на опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення та інше утримання виробничих приміщень; фінансові витрати (відсотки за кредитами, позиками), комісії за гарантіями, оплати за лізинговими контрактами, що входять до валових витрат за законодавством, акредитиви на страхові продукти, що законодавчо закріплені як обов'язкові види страхування, відсотки за власними облігаціями, інвестиційними сертифікатами, тощо; інші складові виробничої собівартості предмета закупівлі».

Відповідні зміни пропонується внести до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України.

Проект Закону зареєстровано за №7206.

Прийнято Закон «Про внесення зміни до розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України «Про внесення змін до Митного кодексу України та Закону України «Про розвиток літакобудівної промисловості» щодо надання перехідного періоду українськими авіакомпаніями на перехід з літаків закордонного виробництва на літаки вітчизняного виробника».

Законом продовжено до 1 січня 2021 року дію пункту Закону, згідно з яким у митний режим тимчасового ввезення з умовним повним звільненням від оподаткування митними платежами поміщуються повітряні судна, що ввозяться на митну територію України українськими авіакомпаніями за договорами оперативного лізингу, крім літаків масою порожнього обладнаного апарата понад 10000 кг, але не більше 30000 кг та максимальною пасажиромісткістю від 44 до 110 місць.

Відповідні зміни внесено до розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України «Про внесення змін до Митного кодексу України та Закону України «Про розвиток літакобудівної промисловості» щодо підтримки літакобудівної галузі».

Проект Закону зареєстровано за №7280.

Прийнято Постанову «Про фінансове забезпечення діяльності народних депутатів України».

Постановою встановлено розмір посадових окладів народних депутатів України на рівні посадових окладів членів Кабінету Міністрів України, виходячи з розміру прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, згідно з додатком.

У межах видатків на оплату праці, затверджених законом про Державний бюджет України на відповідний рік, за рішеннями комітетів, до предмета відання яких належать питання регламенту і бюджету, народному депутату України здійснюються Апаратом Верховної Ради України надбавки до посадового окладу в розмірі, встановленому для членів Кабінету Міністрів України.

Постановою встановлено загальний місячний фонд для оплати праці помічників-консультантів народного депутата України в розмірі 25 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня календарного року.

Постановою визнано такою, що втратила чинність Постанову Верховної Ради України від 26 липня 1994 року № 122/94-ВР «Про забезпечення діяльності народних депутатів України» (із змінами, внесеними згідно з постановами Верховної Ради України від 20 квітня 2000 року № 1679-ІІІ «Про внесення зміни до Постанови Верховної Ради України «Про забезпечення діяльності народних депутатів України» та від 22 червня 2017 року № 2111-VІІІ «Про внесення зміни до Постанови Верховної Ради України «Про забезпечення діяльності народних депутатів України»).

Проект Постанови зареєстровано за №7172.

Прийнято Закон «Про внесення зміни до пункту 16 розділу VІ «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України».

Законом виключено у абзаці другому пункту 16 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України слова і цифри «у 2016 році», що дозволить, як виняток з положень пункту 11 частини першої статті 87 цього Кодексу, здійснювати Кабінету Міністрів України у наступних бюджетних періодах визначення напрямку використання бюджетних коштів на програми підтримки телерадіокомпаній, які функціонували на території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя.

Проект Закону зареєстровано за №7345.

240 голосами направлено на доопрацювання проект Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо створення та ведення Кредитного реєстру Національного банку України та вдосконалення процесів управління кредитними ризиками банків».

Прийнято Постанову «Про деякі питання реалізації статті 48 Закону України «Про державну службу» в Апараті Верховної Ради України».

З метою забезпечення практичної реалізації частини дев'ятої статті 48 Закону України «Про державну службу» щодо організації стажування у державних органах Верховна Рада України постановляє:

1. Апарату Верховної Ради України з метою ознайомлення з функціонуванням державної служби в Апараті Верховної Ради України громадян з числа молоді, які не перебувають на посадах державної служби (далі - стажери) розробити порядок проведення стажування.

2. Заснувати з 01 січня 2018 року 30 стипендій Верховної Ради України для стажерів, зарахованих для проходження стажування в Апараті Верховної Ради України на повний робочий день.

3. Стипендії нараховуються та виплачуються стажеру щомісячно у розмірі двох прожиткових мінімумів працездатних осіб, встановленої станом на 1 січня календарного року, в якому призначено стипендію, в межах коштів, передбачених на відповідні цілі у кошторисі Верховної Ради України, затвердженому в установленому порядку.

4.Кабінету Міністрів України щорічно під час підготовки проекту закону про Державний бюджет України передбачати бюджетні кошти, необхідні для виплати стипендій особам, які проходять стажування в Апараті Верховної Ради України.

Постанову прийнято з урахуванням пропозицій профільного Комітету.

Проект Постанови зареєстровано за №6596.

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо тимчасових дозволів на мовлення в зоні проведення антитерористичної операції та прикордонних районах України».

Законодавчим актом передбачено продовжити дію аналогового мовлення на територіях з «особливим режимом мовлення - райони України, що межують з тимчасово окупованою територією України (Автономною Республікою Крим та містом Севастополем), райони Донецької і Луганської областей, а також прикордонні райони України, на які з територій сусідніх держав засобами ефірного наземного аналогового та/або цифрового телерадіомовлення поширюються програми держави-агресора».

Законом також встановлено прискорити процедуру видачі дозволів на період проведення антитерористичної операції та на один рік після дня її завершення на здійснення «тимчасового мовлення - мовлення з використанням радіочастотного ресурсу, що здійснюється телерадіоорганізаціями на підставі наданого Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення дозволу на тимчасове мовлення».

Відповідні зміни внесено зміни до законів України «Про радіочастотний ресурс України», «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про телебачення і радіомовлення».

Проект Закону зареєстровано за №6565.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році».

Закон передбачає індексацію ставок податків, встановлених в абсолютних значеннях, а саме: збільшення ставок екологічного податку з урахуванням індексу споживчих цін на 11,2%; збільшення ставок рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин; рентної плати за спеціальне використання води та рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів з урахуванням індексу цін виробників промислової продукції збільшені на 16,8%.

Законом передбачено поступове до 2025 року підвищення специфічних ставок акцизного податку на тютюнові вироби і мінімального акцизного податкового зобов’язання зі сплати акцизного податку з тютюнових виробів, а саме у 2018 році - на прогнозний індекс споживчих цін 11,2% та додатково на 16,7% (тобто, з урахуванням попередньої індексації загалом на 29,7%), а у подальші роки - на 20% до рівня, еквівалентного 90 євро за 1000 штук.

Законом також імперативну норму пункту 4 розділу ХІХ Податкового кодексу України щодо необхідності щорічного подання КМУ законопроекту про збільшення ставок, визначених в абсолютних величинах, переведено у доручення КМУ такий законопроект подавати у разі необхідності.

Закон прийнято з урахуванням техніко-юридичних правок.

Проект Закону зареєстровано за №6776-д.

Народні депутати 273 голосами прийняли в цілому проект Закону про Державний бюджет України на 2018 рік №7000.

Прийнято Закон «Про Державний бюджет України на 2018 рік».

Законодавчим актом визначено такі загальні показники Державного бюджету на 2018 рік:

доходи Державного бюджету України у сумі 913.613.702,5 тис. гривень, у тому числі доходи загального фонду Державного бюджету України - у сумі 839.837.370,4 тис. гривень та доходи спеціального фонду Державного бюджету України - у сумі 73.776.332,1 тис. гривень, згідно з додатком № 1 до цього Закону;

видатки Державного бюджету України у сумі 988.634.334,5 тис. гривень, у тому числі видатки загального фонду Державного бюджету України - у сумі 906.650.267,4 тис. гривень та видатки спеціального фонду Державного бюджету України - у сумі 81.984.067,1 тис. гривень;

повернення кредитів до Державного бюджету України у сумі 7.332.772,3 тис. гривень, у тому числі повернення кредитів до загального фонду Державного бюджету України - у сумі 6.000.333,4 тис. гривень та повернення кредитів до спеціального фонду Державного бюджету України - у сумі 1.332.438,9 тис. гривень;

надання кредитів з Державного бюджету України у сумі 14.161.520,3 тис. гривень, у тому числі надання кредитів із загального фонду Державного бюджету України - у сумі 923.381,5 тис. гривень та надання кредитів із спеціального фонду Державного бюджету України - у сумі 13.238.138,8 тис. гривень;

граничний обсяг дефіциту Державного бюджету України у сумі 81.849.380 тис. гривень, у тому числі граничний обсяг дефіциту загального фонду Державного бюджету України - у сумі 61.735.945,1 тис. гривень та граничний обсяг дефіциту спеціального фонду Державного бюджету України - у сумі 20.113.434,9 тис. гривень, згідно з додатком №2 до цього Закону;

оборотний залишок бюджетних коштів у розмірі до 2 відсотків видатків загального фонду Державного бюджету України, визначених цією статтею.

Законом затверджено бюджетні призначення головним розпорядникам коштів Державного бюджету України на 2018 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами, розподіл видатків на централізовані заходи між адміністративно-територіальними одиницями, розподіл видатків на здійснення правосуддя між місцевими та апеляційними судами, вищими спеціалізованими судами, органами та установами системи правосуддя згідно з додатками №3, №4, №5 і №8 до цього Закону.

Законом затверджено на 2018 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатками №6 і №7 до цього Закону.

Законом затверджено перелік кредитів (позик), що залучаються державою до спеціального фонду Державного бюджету України у 2018 році від іноземних держав, банків і міжнародних фінансових організацій для реалізації інвестиційних проектів згідно з додатком №9 до цього Закону.

Документом визначено на 31 грудня 2018 року граничний обсяг державного боргу в сумі 1.999.347.176,8 тис. гривень та граничний обсяг гарантованого державою боргу в сумі 747.551.011,7 тис. гривень.

Законом установлено, що у 2018 році державні гарантії в обсязі до 24.000.000 тис. гривень можуть надаватися:

1) за рішенням Кабінету Міністрів України для забезпечення часткового виконання боргових зобов’язань суб’єктів господарювання - резидентів України за кредитами (позиками), що залучаються для фінансування інвестиційних проектів, в тому числі у сфері космічної діяльності;

2) на підставі міжнародних договорів України за такими можливими напрямами: фінансування інвестиційних, інноваційних, інфраструктурних та інших проектів розвитку, які мають стратегічне значення та реалізація яких сприятиме розвитку економіки України, проектів, спрямованих на підвищення енергоефективності та зміцнення конкурентних переваг українських підприємств.

Законом установлено у 2018 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2018 року - 1700 гривень, з 1 липня - 1777 гривень, з 1 грудня - 1853 гривні, а для основних соціальних і демографічних груп населення:

дітей віком до 6 років: з 1 січня 2018 року - 1492 гривні, з 1 липня - 1559 гривень, з 1 грудня - 1626 гривень;

дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2018 року - 1860 гривень, з 1 липня - 1944 гривні, з 1 грудня - 2027 гривень;

працездатних осіб: з 1 січня 2018 року - 1762 гривні, з 1 липня - 1841 гривня, з 1 грудня - 1921 гривня;

осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2018 року - 1373 гривні, з 1 липня - 1435 гривень, з 1 грудня - 1497 гривень.

Законом установлено у 2018 році мінімальну заробітну плату:

у місячному розмірі: з 1 січня - 3723 гривні;

у погодинному розмірі: з 1 січня - 22,41 гривні.

Документом встановлено, що у 2018 році рівень забезпечення прожиткового мінімуму для призначення допомоги відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» у відсотковому співвідношенні до прожиткового мінімуму для основних соціальних і демографічних груп населення становить: для працездатних осіб - 21 відсоток, для дітей - 85 відсотків, для осіб, які втратили працездатність, та інвалідів - 100 відсотків відповідного прожиткового мінімуму.

Розмір державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям у 2018 році не може бути більше 75 відсотків рівня забезпечення прожиткового мінімуму для сім’ї.

Закон прийнято з урахуванням пропозицій Комітету з питань бюджету та техніко-юридичними правками.

Проект Закону зареєстровано за №7000.

259 голосами народні депутати прийняли Постанову «Про кошторис Верховної Ради України на 2018 рік» №7380.

Прийнято Постанову «Про кошторис Верховної Ради України на 2018 рік».

Постановою затверджено кошторис Верховної Ради України на 2018 рік.

Показники проекту кошторису Верховної Ради України на 2018 рік розраховані головним розпорядником бюджетних коштів - Апаратом Верховної Ради України, з врахуванням положень Бюджетного кодексу України, виходячи із показників проекту Закону України «Про Держаний бюджет України на 2018 рік» (реєстр. № 7000), з врахуванням висновків та пропозицій до проекту Закону України про Державний бюджет України на 2018 рік, схвалених Постановою Верховної Ради України від 14.11.2017 № 2209-VІІІ.

Проект Постанови зареєстровано за №7380.

Народні депутати внесли зміни до календарного плану проведення сьомої сесії, якими передбачили пленарне засідання 8 грудня не проводити та працювати у п’ятницю у комітетах.

Головуючий закрив пленарне засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 22 листопада обговорив наступні актуальні фронтові теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.