​Пленарні засідання Верховної Ради України 4 червня 2019 року

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, відкривши ранкове засідання, повідомив, що сьогодні виповнюється п’ять років з дня звільнення силами антитерористичної операції міста Красний Лиман Донецької області від російських окупантів. «Ми пам’ятаємо ті часи, пам’ятаємо дні наших перемог, великих перемог української армії і я впевнений попереду у нас ще багато перемог і звільнення усіх наших окупованих територій російським окупантом», - зазначив він.


Головуючий нагадав, що минулий тиждень завершився розглядом проекту Закону про сільськогосподарську кооперацію. №6527-д і після виступів розгляд законопроекту буде продовжено.

Також головуючий повідомив, що сьогодні народні депутати розглянуть включені на минулому тижні двох законопроектів за №10004 щодо посилення відповідальності за безпідставну відмову у пільговому перевезенні окремих категорій громадян і №10131- щодо посилення відповідальності за порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами і блок питань місцевого самоврядування.

Після цього до розгляду заплановано законопроект про тимчасові слідчі комісії і тимчасові спеціальні комісії Верховної Ради України. Апарат підготував відповідні таблиці. Розгляд законопроекту заплановано розглянути до четверга, а в четвер перейти до розгляду проекту Виборчого кодексі з відкритими списками.

Головуючий надав слово керівникам та представникам депутатських фракцій, які виступили з заявами, повідомленнями, пропозиціями.

Із заявою від двох фракцій виступив народний депутат Володимир Литвин.

Народні депутати продовжили розгляд законопроекту про сільськогосподарську кооперацію за альтернативних до нього проектів.

Парламентарії виступили в обговоренні законопроектів.

Після завершення обговорення представник Комітету під стенограму озвучив запропоновані до законопроекту правки.

З їх врахуванням законопроект 233 голосами «за» було прийнято за основу з техніко-юридичними правками.

Прийнято за основу проект Закону «Про сільськогосподарську кооперацію».

Законопроектом пропонується нова редакція Закону України «Про сільськогосподарську кооперацію», якою передбачається врегулювати усі ключові питань створення та діяльності сільськогосподарських кооперативів в Україні в єдиному законодавчому акті.

Проектом, зокрема, пропонується відмовитися від жорсткого поділу сільськогосподарських кооперативів за типами на виробничі та обслуговуючі, надаючи членам (засновникам) сільськогосподарського кооперативу самостійно обирати види діяльності: виробничий, обслуговуючий, переробний чи багатофункціональний, а також форму діяльності - з метою чи без мети одержання прибутку. Відповідно пропонується перехід до єдиної організаційно-правової форми - сільськогосподарський кооператив.

При цьому проектом передбачається поступовий перехід існуючих сільськогосподарських кооперативів до нової єдиної форми, а саме передбачено, що сільськогосподарські виробничі кооперативи, сільськогосподарські обслуговуючі кооперативі та кооперативні об’єднання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, утворені відповідно до Закону України «Про сільськогосподарську кооперацію» до набрання чинності цим Законом, які зареєстровані на день набрання чинності цим Законом, зберігають всі права та обов’язки, які вони мали на момент набрання чинності цим Законом, до моменту їх перереєстрації, але не більше як три роки. Протягом цих трьох років ці сільськогосподарські виробничі кооперативи, сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи, а також кооперативні об’єднання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, утворені відповідно до Закону України «Про сільськогосподарську кооперацію» до набрання чинності Законом, що пропонується, мають бути перереєстровані, відповідно у сільськогосподарські кооперативи, сільськогосподарські кооперативні об’єднання.

Новою редакцією чинного Закону «Про сільськогосподарську кооперацію» зберігається можливість для діючих сільськогосподарських кооперативів, за їх бажанням, продовжувати свою діяльність в умовах та з особливостями, які фактично ідентичні тим, за яких вони були утворені.

Законопроектом також передбачено можливість утворення сільськогосподарського кооперативу, який здійснюватиме свою діяльність без мети одержання прибутку (з поширенням на нього обмежень щодо виду діяльності, операцій з не членами та переходу права власності, які сьогодні існують для сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів). Статутом сільськогосподарського кооперативу, який діє з метою одержання прибутку, також може бути передбачено обов’язкову трудову участь у діяльності сільськогосподарського кооперативу його членів - фізичних осіб (як це передбачено для сільськогосподарських виробничих кооперативів).

Проектом, на відміну від чинного регулювання відповідних відносин, пропонується усунути невиправдані обмеження та пропонуються додаткові можливості для розвитку сільськогосподарських кооперативів.

Зокрема, сільськогосподарські кооперативи, які діють з метою одержання прибутку (незалежно від обраного виду діяльності) матимуть право здійснювати операції з особами, які не є членами або асоційованими членами таких кооперативів, за умови, що сумарна вартість таких послуг та операцій не перевищує 20 відсотків виручки кооперативу, та не матимуть обмежень щодо переходу права власності на продукцію своїх членів.

Законопроектом також передбачено можливість утворення і діяльності сільськогосподарських кооперативних об’єднань - так званих кооперативів другого рівня, які є поширеними у світі.

Новою редакцією Закону України «Про сільськогосподарську кооперацію» пропонується на законодавчому рівні закріпити та розкрити зміст таких принципів утворення і діяльності сільськогосподарських кооперативів (сільськогосподарських кооперативних об’єднань): добровільність та відкритість членства у сільськогосподарському кооперативі, сільськогосподарському кооперативному об’єднанні; демократичність; обов’язковість участі члена сільськогосподарського кооперативу, сільськогосподарського кооперативного об’єднання у його господарській та іншій діяльності; автономність і незалежність; сприяння розвитку сільськогосподарської кооперації (освіта, навчання, інформація); співпраця між кооперативами; урахування інтересів територіальної громади.

Проектом також закладається ефективна модель економічної діяльності сільськогосподарського кооперативу, яка дозволяє підвищити його конкурентоздатність на аграрному ринку, запобігає подвійному оподаткуванню (як на рівні кооперативу, так і на рівні його членів), дає можливість діяти як з метою отримання прибутку, так і зберегти за собою неприбутковий статус.

Законопроектом передбачається необхідність створення у кожному сільськогосподарському кооперативі фонду розвитку, кошти якого та майно, придбане за рахунок цих коштів, не підлягатимуть розподілу між його членами.

Прикінцевими та перехідними положеннями законопроекту також передбачаються необхідні зміни до Господарського та Цивільного кодексів, Законів «Про кооперацію», «Про фермерське господарство», «Про особисте селянське господарство», а також положення, які врегульовують перехідні відносини щодо діяльності сільськогосподарських виробничих кооперативів, сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, кооперативних об’єднань сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, зареєстрованих на момент набрання чинності цим Законом.

Проект Закону зареєстровано за №6527-д.

Народні депутати розглядають проект Закону про внесення змін до статті 133-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення відповідальності за безпідставну відмову у пільговому перевезенні окремих категорій громадян №10004.

Законопроект доповів народний депутат Максим Бурбак.

Голова Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності Андрій Кожем’якін доповів рішення Комітету, який рекомендує Верховній Раді прийняти законопроект за основу та в цілому.

За результатами голосування законопроект прийнято за основу 231 голосом «за».

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до статті 133-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення відповідальності за безпідставну відмову у пільговому перевезенні окремих категорій громадян».

Законопроектом пропонується передбачити збільшення санкції за безпідставну відмову від передбаченого законом пільгового перевезення громадян зі сторони водіїв автомобільних транспортних засобів, громадян - суб’єктів підприємницької діяльності, тобто встановити, що це правопорушення тягне за собою накладення на водіїв транспортних засобів, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності штрафу в розмірі ста п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (2550 гривень станом на 1 січня 2019 року).

Відповідні зміни пропонується внести до статті 1331 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Проект Закону зареєстровано за №10004.

Із заявою від двох фракцій виступила народний депутат Олена Сотник. У заяві фракції вимагають викликати до Верховної Ради Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова, голову Національної поліції Сергія Князєва та голову Державного бюро розслідувань Романа Трубу щодо розслідування вбивства 5-річного хлопчика патрульними у місті Пререяслав-Хмельницькому Київської області.

Головуючий поставив на рейтингове голосування кілька наступних законопроектів порядку денного.

За результатами голосування проекти не набрали достатньо голосів для їх розгляду.

Головуючий оголосив перерву у засіданні на 30 хвилин.

Із заявою від двох фракцій виступив голова фракції Радикальної партії Олег Ляшко.

Головуючий нагадав, що ключовим сьогодні є розгляд проекту Закону про тимчасові слідчі комісії і тимчасові спеціальні комісії Верховної Ради України №1098. Але перед тим на рейтингове голосування було поставлено кілька наступних законопроектів порядку денного.

Народні депутати не підтримали розгляд цих проектів.

Парламентарії розглянули питання про включення до порядку денного сесії. Жоден із запропонованих проектів не було включено до порядку денного сесії.

Народні депутати почали розгляд проекту Закону про тимчасові слідчі комісії і тимчасові спеціальні комісії Верховної Ради України №1098.

Законопроект доповідає заступник голови Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України Олег Купрієнко.

Представник Комітету повідомив, що під час підготовки до другого читання до законопроекту надійшло 1633 пропозицій і поправок. Під час розгляду пропозицій та поправок 30 травня ц.р. народні депутати Алєксєєв С.О., Буглак Ю.О., Яніцький В.П., Сугоняко О.Л. відкликали внесені ними пропозиції та поправки.

О.Купрієнко повідомив, що розглянуті та проголосовані на засіданні Комітету 29 травня ц.р. пропозиції та поправки народних депутатів Алєксєєва С.О., Буглака Ю.О., Яніцького В.П., Сугоняки О.Л. включено до порівняльної таблиці, а всі інші, які відкликані 30 травня ц.р. - виключено.

Таким чином, за результатами розгляду 748 пропозицій та поправок, Комітетом враховано 311 (у тому числі частково та редакційно враховані) та відхилено - 437.

Доповідач також повідомив, що законопроект доповнено новим розділом IV щодо особливості діяльності спеціальної тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України, яка утворюється для проведення розслідування обставин щодо вчинення Президентом України державної зради або іншого злочину, та у Прикінцевих положеннях запропоновано зміни до низки статей Кримінального Кодексу.

О.Купрієнко зазначив, що Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді за результатами розгляду проекту Закону «Про тимчасові слідчі комісії і тимчасові спеціальні комісії Верховної Ради України» №1098 в другому читанні прийняти його в другому читанні та в цілому.

Народні депутати почали розгляд поправок до законопроекту.

Всього вони розглянули 108 поправок з порівняльної таблиці проекту.

Розгляд правок буде продовжено після перерви.

Головуючий закрив пленарне засідання.

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій відкрив пленарне засідання.

Народні депутати продовжили розгляд правок до проекту Закону «Про тимчасові слідчі комісії і тимчасові спеціальні комісії Верховної Ради України» №1098.

Вони розглянули правки, на яких наполягали їх автори.

За результатами голосування жодна з відхилених правок не була підтримана.

Загалом розглянуто 396 правок з 748 законопроекту.

Розгляд правок парламентарії продовжать на наступному засіданні з 399-ї правки.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Дарницький суд. Трансляція рішення судді Заставенко у справі «Медведчук проти Стуса». P.S. Рішення «іменем України» винесене

подробнее

Опрос

Вы проголосуете на местных выборах за кандидатов от "Слуг народа"?

Конфликты и законы © 2008-2020.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.