В Британии рекламу нижнего белья посчитали оскорбительной

uaytli

 
Роузи Хантингтон-Уайтли едва не стала очередной жертвой грозного Комитета по рекламным стандартам. Некоторые жители Великобритании посчитали рекламную кампанию ее линии нижнего белья для Marks & Spencer слишком откровенной.


В Комитет поступило около семи жалоб, в которых постеры с изображением Роузи обвиняли в «чрезмерной сексуальности», а также называли их «унижающими женское достоинство и провоцирующими сексуальные стереотипы в отношении женщин». К счастью для модели и Marks & Spencer, британский Комитет по рекламным стандартам отклонил жалобы. «Мы пришли к выводу, что для рекламодателей нижнего белья допустимо демонстрировать свою продукцию на постерах, при условии, что они подходят к этому ответственно. Мы также решили, что, поскольку в рекламе речь идет о нижнем белье, потребители будут менее склонны рассматривать частичную наготу как беспричинную».

Кроме того, Комитет согласился с заявлением Marks & Spencer о том, что линия Rosie For Autograph была разработана женщиной для женщин, в отличие от многих других, которые «создаются, чтобы возбуждать мужчин», - сообщает popcornnews.ru.



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 25 листопада обговорив такі актуальні теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.