Екологічний податок за утилізацію транспортних засобів обмежить конкуренцію та спричинить зростання інфляції

ekol podatok

 
Ухвалені парламентом два законопроекти, які передбачають введення екологічного податку за утилізацію транспортних засобів, є яскравою ілюстрацією економічної політики влади. Мало того, що вони відверто лобістські і суттєво обмежують конкуренцію на ринку транспортних послуг, так ще й порушують законодавство, істотно змінюють податкові правила гри за місяць до початку нового бюджетного року. Про це заявила народний депутат України від партії «УДАР» Оксана Продан, повідомляє прес-служба партії.


«Законопроекти №11259 та №11260, в разі їх ухвалення в другому читанні та введення в дію, матимуть серйозні економічні наслідки. В першу чергу, суттєво зростуть ціни на нові імпортні транспортні засоби. Як на легкові автомобілі, так і на автобуси та вантажні автомобілі. Причому, якщо на легкові авто зростання цін може скласти в середньому 8-10 тис. грн., то на автобуси та вантажні авто – від 20 тис. грн. і більше. Невже в цьому році українці настільки збільшили власні доходи, що зможуть оплатити чергове «покращення»?», – зазначає Оксана Продан.

За словами політика, встановлення надзвичайно великих ставок екологічного податку на імпортні транспортні засоби з пробігом призведе до того, що в Україну їх перестануть ввозити, а значить, суттєво скоротиться можливість оновлення рухомого складу.

«За автобус об’ємом двигуна від 2,5 до 5 л законопроект №11260 передбачає ставку податку в розмірі 114 тис. грн., а за вантажний автомобіль повною масою від 12 тонн до 20 тонн – 382 тис. грн. Внаслідок таких змін слід очікувати зростання вартості транспортних послуг, відповідно – росту цін на внутрішньому ринку», – підкреслює народний депутат від партії «УДАР».

Продан переконана, що подібні податкові ініціативи, які виникають за місяць до початку бюджетного року, і суттєво змінюють правила гри, не сприяють поліпшенню інвестиційного клімату.

«Податковий кодекс чітко регламентує процедуру введення нових податків та зборів. Вони не можуть вноситися пізніше, ніж за шість місяців до початку нового бюджетного періоду. В даному випадку влада вкотре йде на порушення законодавства заради задоволення кон’юнктурних інтересів і бажання деяких можновладців монополізувати ринок виробництва транспортних засобів та ринок транспортних перевезень», - говорить Продан. Вона наголошує, що для інвесторів такі дії – ще один поганий сигнал.

«Тому перше, що ми маємо зробити – це чітко дотримуватися законодавства і не підлаштовувати його під потреби окремих осіб. Фракція партії «УДАР» в складі нового парламенту наполягатиме на цьому і зробить все від неї залежне, щоб депутати не нехтували законами. Це основна умова для наведення порядку в економіці і в політиці», – впевнена народний депутат.



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

В ночь на сегодняшний день противник нанес авиационный удар по Украине с применением 3 крылатых ракет и одной противорадиолокационной ракеты

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.