Акциз, зібраний із імпорту пального та його виробництва, повинен йти на латання доріг, а не на латання бюджетних дір
- Подробиці
- Опубліковано 25.05.2013 09:58
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 2492
Україна знаходиться на межі, коли ціни на пальне зашкалюють, але люди все одно будуть їздити на авто, бо іншого виходу немає. Про це повідомив в ефірі 5 каналу народний депутат від «УДАРу» Павло Різаненко, коментуючи ініціативу уряду підвищити акцизи на бензин, повідомляють «Конфлікти і закони».
«Акциз, який зібраний із імпорту пального та його виробництва, у дійсності, повинен йти на латання доріг, а не на латання бюджетних дір. Той же «Укравтодор» з отриманих 15 млрд. грн. на латання доріг витратив 8 млрд. грн. на погашення минулорічних боргів і лише 7 млрд. грн. - на ремонт доріг», - наголосив нардеп.
Проте, як зазначив ударівець, на практиці уряд у ручному режимі вирішує, куди і скільки направити коштів. «Тому, коли є борги по заробітним платам, уряду потрібно приймати рішення: або бунт з одного боку, або бунт з іншого», - підкреслив Різаненко.
Також з цієї категорії...

Від КМДА вимагають оприлюднити деталі...
14 сент. 2012 г.

Угода з Кіпром дозволяє уникнути...
5 июн. 2013 г.

Держбюджет-2013 - тенденція до падіння...
1 авг. 2013 г.
Набираючі популярність...

Григорій Немиря: Політична параноя Януковича...
20 апр. 2012 г.

Короткорукие лизоблюды Путина хотят наказать...
14 мая 2012 г.

У Римі закінчилася конференція стосовно...
11 июл. 2025 г.
Останні новини
11.07.2025 23:18
Супермен Трамп і підступний Лютор-путін11.07.2025 11:38
1040 кацапів подохло минулої доби на українській землі10.07.2025 11:29
Збито 178 ворожих повітряних цілейВедучий Ігор Гаврищак та військовий експерт Роман Світан у воєнному зведенні за 11 липня обговорили наступні теми:
Коментарі