Акциз, зібраний із імпорту пального та його виробництва, повинен йти на латання доріг, а не на латання бюджетних дір
- Подробиці
- Опубліковано 25.05.2013 09:58
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 2450
Україна знаходиться на межі, коли ціни на пальне зашкалюють, але люди все одно будуть їздити на авто, бо іншого виходу немає. Про це повідомив в ефірі 5 каналу народний депутат від «УДАРу» Павло Різаненко, коментуючи ініціативу уряду підвищити акцизи на бензин, повідомляють «Конфлікти і закони».
«Акциз, який зібраний із імпорту пального та його виробництва, у дійсності, повинен йти на латання доріг, а не на латання бюджетних дір. Той же «Укравтодор» з отриманих 15 млрд. грн. на латання доріг витратив 8 млрд. грн. на погашення минулорічних боргів і лише 7 млрд. грн. - на ремонт доріг», - наголосив нардеп.
Проте, як зазначив ударівець, на практиці уряд у ручному режимі вирішує, куди і скільки направити коштів. «Тому, коли є борги по заробітним платам, уряду потрібно приймати рішення: або бунт з одного боку, або бунт з іншого», - підкреслив Різаненко.
Також з цієї категорії...

Екcперти ЕПЛ: збитки довкіллю Сходу...
3 дек. 2014 г.

У Голосієво 22 мільйонери задекларували...
24 февр. 2015 г.

Кабмін не знайшов коштів на...
16 апр. 2015 г.
Набираючі популярність...

СБУ спільно з Нацполіцією та...
24 апр. 2025 г.
Ми хочемо співпрацювати чи демонструвати...
24 апр. 2025 г.

Оперативна інформація станом на 08.00...
25 апр. 2025 г.
Останні новини
25.04.2025 08:36
1170 кацапів подохло минулої доби на українській землі24.04.2025 21:11
Ми хочемо співпрацювати чи демонструвати дотепність?Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан разом із ведучим Ігорем Гаврищаком у воєнному зведенні за 24 квітня обговорили наступні теми:
Коментарі