Акциз, зібраний із імпорту пального та його виробництва, повинен йти на латання доріг, а не на латання бюджетних дір
- Подробиці
- Опубліковано 25.05.2013 09:58
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 2268
Україна знаходиться на межі, коли ціни на пальне зашкалюють, але люди все одно будуть їздити на авто, бо іншого виходу немає. Про це повідомив в ефірі 5 каналу народний депутат від «УДАРу» Павло Різаненко, коментуючи ініціативу уряду підвищити акцизи на бензин, повідомляють «Конфлікти і закони».
«Акциз, який зібраний із імпорту пального та його виробництва, у дійсності, повинен йти на латання доріг, а не на латання бюджетних дір. Той же «Укравтодор» з отриманих 15 млрд. грн. на латання доріг витратив 8 млрд. грн. на погашення минулорічних боргів і лише 7 млрд. грн. - на ремонт доріг», - наголосив нардеп.
Проте, як зазначив ударівець, на практиці уряд у ручному режимі вирішує, куди і скільки направити коштів. «Тому, коли є борги по заробітним платам, уряду потрібно приймати рішення: або бунт з одного боку, або бунт з іншого», - підкреслив Різаненко.
Також з цієї категорії...
Украинские миллионеры множатся со скоростью...
16 сент. 2012 г.
Юлія Тимошенко вимагає спростувати брехню...
23 нояб. 2012 г.
Депутати-регіонали тиснуть на підприємців, які...
13 дек. 2013 г.
Набираючі популярність...
Попри надання допомоги від США,...
29 апр. 2024 г.
Хронологія зради стамбульських перемовин
29 апр. 2024 г.
Поліцейські Києва повідомили про підозру...
29 апр. 2024 г.
Останні новини
29.04.2024 20:17
Касаційний суд скасував ухвалу апеляційного суду29.04.2024 19:28
Хронологія зради стамбульських перемовинНа линии фронта произошло 131 боевое столкновение, очень высокая боевая интенсивность, враг напирает на Бахмутском и Авдеевском направлениях
Коментарі