Акциз, зібраний із імпорту пального та його виробництва, повинен йти на латання доріг, а не на латання бюджетних дір
- Подробиці
- Опубліковано 25.05.2013 09:58
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 2379
Україна знаходиться на межі, коли ціни на пальне зашкалюють, але люди все одно будуть їздити на авто, бо іншого виходу немає. Про це повідомив в ефірі 5 каналу народний депутат від «УДАРу» Павло Різаненко, коментуючи ініціативу уряду підвищити акцизи на бензин, повідомляють «Конфлікти і закони».
«Акциз, який зібраний із імпорту пального та його виробництва, у дійсності, повинен йти на латання доріг, а не на латання бюджетних дір. Той же «Укравтодор» з отриманих 15 млрд. грн. на латання доріг витратив 8 млрд. грн. на погашення минулорічних боргів і лише 7 млрд. грн. - на ремонт доріг», - наголосив нардеп.
Проте, як зазначив ударівець, на практиці уряд у ручному режимі вирішує, куди і скільки направити коштів. «Тому, коли є борги по заробітним платам, уряду потрібно приймати рішення: або бунт з одного боку, або бунт з іншого», - підкреслив Різаненко.
Також з цієї категорії...
В «УДАРе» хотят остановить режим...
2 нояб. 2013 г.
Спецрежим ПДВ для аграріїв можуть...
10 янв. 2016 г.
Вимог МВФ не існує в...
6 апр. 2017 г.
Набираючі популярність...
Чонгар пройти було неможливо? -...
22 дек. 2024 г.
СБУ заочно повідомила про підозру...
22 дек. 2024 г.
Оперативна інформація станом на 08.00...
23 дек. 2024 г.
Останні новини
23.12.2024 08:49
1990 кацапів подохло минулої доби на українській землі22.12.2024 11:00
Трамп може закінчити війну дуже швидко?Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у воєнному зведенні на 22 грудня обговорив наступні теми:
Коментарі