Іран надішле «чорні скриньки» літака МАУ для аналізу в європейську країну, а не передаватиме їх США або Україні
- Подробиці
- Опубліковано 09.01.2020 12:01
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 3240
Згідно із Конвенцією про міжнародну цивільну авіацію (Чикагська конвенція), підписантом якої є Іран, він повинен забезпечити розслідування причин катастрофи на території своєї країни із залученням України, де зареєстрований літак, та компанії «Боїнг», виробника літака, але у той же час Іран не зобов’язаний передавати «чорні скриньки». Про це «Голосу Америки» розповів юрист, експерт з авіаційного права Андрій Гук. Раніше Іран відмовився передавати самописці фахівцям компанії «Боїнг».
«Чи повинні вони передати комусь «чорні скриньки»? Такого обов’язку немає. Є обв’язок розслідувати. Іран може самостійно прийняти рішення, чи вони будуть робити це самі, чи вони передадуть їх в якусь лабораторію. Те, що не передають до «Боїнгу» і США - це нормально і навіть, я б сказав, правильно. Якщо ж Іран нікого не допустить до самої процедури вивчення цих скриньок, от це вже буде викликати сумніви щодо їхнього розслідування. Як правило, навіть коли комісія самостійно досліджує скриньки, все одно допускаються інші експерти і спостерігачі», - сказав він.
Американський авіаційний експерт Мадху Уннікрішан, редактор «Airline Weekly», припустив, що Іран надішле «чорні скриньки» для аналізу до лабораторії в якійсь європейській країні.
«Як правило, якщо країна, в якій сталася аварія, не має експертизи, щоб аналізувати «чорну скриньку», то її надсилають за кордон для аналізу. Подібна ситуація сталася у березні цього року після падіння літака в Ефіопії («Боїнг» 737 MAX Ефіопських авіаліній- ГА), і Ефіопія ухвалила рішення не надсилати це у США, хоча це літак «Боїнга», а надіслати у Францію. Я очікую, що щось подібне станеться і тут, якщо Іран вирішить, що не володіє достатньою експертизою», - вважає експерт.
Хоча, згідно з Конвенцією, Іран зобов’язаний розглянути та задовольнити запит щодо участі у роботі комісії представників виробника літака і двигунів, компанію «Боїнг», пояснив Гук, формат може бути різним, у тому числі дистанційним. На його думку, Іран здатний забезпечити незалежне та відокремлене від політики розслідування, що входить у його обов’язок. На додаток до того, і США, і Україна можуть відкрити власні кримінальні провадження щодо обставин катастрофи.
«Ми маємо приклад катастрофи в рф, де загинув польський президент, коли Польща абсолютно не довіряла тому розслідуванню, яке було проведене в російській федерації Міжнародним авіаційним комітетом, і Польща провела своє окреме розслідування, цілком змогла це зробити і прийшла до абсолютно інших висновків», - говорить Гук.
Раніше у середу авіакомпанія «Боїнг» висловила співчуття команді, пасажирам рейсу та їх родинам у зв’язку із катастрофою та повідомила, що перебуває у постійному контакті з МАУ і готова допомогти з розслідуванням.
Нагадаємо, літак української авіакомпанії Міжнародні авіалінії України зазнав катастрофи у середу одразу після вильоту з аеропорту Імама Хомейні в Тегерані. Літак, згідно з повідомленнями, впав і згорів. Усі пасажири та члени екіпажу загинули.
Фото АР
Також з цієї категорії...
Гватемальского диктатора приговорили к 80-ти...
12 мая 2013 г.
Міністр нафти Кувейту передбачив зниження...
14 окт. 2014 г.
Літак Качиньського підірвали в повітрі,...
30 нояб. 2015 г.
Набираючі популярність...
Понад 41 мільярд доларів США...
20 нояб. 2024 г.
На тлі удару рф «експериментальною»...
25 нояб. 2024 г.
Духовний лідер Ірану Аятолла Хаменеї...
25 нояб. 2024 г.
Останні новини
26.11.2024 09:00
1480 кацапів подохло минулої доби на українській землі25.11.2024 15:41
Збито 71 ворожий БпЛА25.11.2024 09:25
1610 москалів подохло минулої доби на українській земліПолковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 25 листопада обговорив такі актуальні теми:
Коментарі