​Стало відомо, чому єдиний російський авіаносець «Кузя» так димить

Вся справа у паливі, заявляє американське видання The National Interest. Для більшості моряків, які служили на «Адміралі Кузнєцові» (він же «Кузя» - ред.), мазут є легендарним. Цю густу, смолисту речовину, яку використовує судно, важко відіпрати з одягу, також вона є токсичною, цитує видання «Голос Америки».


Не всі російські кораблі використовують мазут. З великих кораблів, ним користуються лише есмінці класу «Соврєменний» та єдиний авіаносний крейсер росії «Адмірал Кузнєцов».

Використання мазуту було поширеним в 1960-х та 1970-х у світових ВМС та торгових флотах. Густина мазутів забезпечує високу енерговіддачу, однак для горіння мазут потрібно підігрівати під тиском, що вимагає наявності великої кількості бойлерів та труб. У процесі горіння мазуту виділяється велика кількість сірки, що робіть таке паливо коштовним для країн з високими екологічними стандартами.

Тому на Заході ВМС в основному перейшли на використання газових турбін. Іншою альтернативою є атомні двигуни.

Використання мазуту є не єдиною проблемою «Адмірала Кузнєцова», наголошує видання. У російській пресі заявляли, що корабель має «слабке серце» через невисокі стандарти виробництва цього корабля, який будували в 1990-ті на суднобудівному заводі в Миколаєві.

Російський адмірал Валентін Сєліванов також зазначив: «на бойлери з самого початку встановили труби низької якості». Він також повідомив, що під час випробування корабля на морі в 1990-х не всі бойлери могли працювати на повну потужність і часто ламались. Інколи корабель був змушений працювати на одному бойлері, розвиваючи швидкість не більше чотирьох вузлів. Через ці проблеми російські ВМС надіслали буксири для супроводження «Адмірала Кузнєцова» біля берегів Сирії в 2016 році.

Ці інженерні недоліки пояснюють і чому корабель так димить. Віце-адмірал Пьотр Святашов пояснив, що через невірне калібрування інжекторних механізмів підігріву, мазут, можливо, не мав достатньо часу на повне згоряння, а викид продуктів часткового згоряння спричинив чорний дим.

Однак, деякі російські військові експерти намагались заперечити проблему. Адмірал Іван Васильєв, виступаючи на програмі «Царград», заявив, що чорний дим було випущено навмисно, щоб повідомити британцям про прибуття «Адмірала Кузнєцова» у відповідності до «морської традиції».

Фото Reuters



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

За прошедшие сутки на линии фронта произошло 68 боевых столкновений, враг нанес 2 ракетных и 64 авиационных удара, 75 раз обстрелял из РСЗО

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.