​Як ставленики та нащадки екс-Президента Порошенко гальмують відновлення авіабудівної галузі в Україні. Частина 2

(Продовження. Початок читайте тут)

На вказаний вище лист я отримав чергову відписку від С. Кривоноса. Виявилося, що всі його обіцянки про зміни в авіабудівній галузі та що я зможу доповісти свої пропозиції щодо її збереження на РНБО, були пустопорожніми. Це він не тільки мені обіцяв, а також головам незалежних профспілок авіакомпанії «Авіалінії Антонов», коли вони були на зустрічі з ним після свого звернення про негаразди, що діються в авіакомпанії. (В РНБО він повністю перекрив доступ до О. Данилюка по питаннях авіабудівної галузі).

Ще в листопаді 2017 року до керівництва ДП «Антонов» звернулися представники Об’єднаних Арабських Еміратів (ОАЕ) з пропозицією про співпрацю по літаку Ан-7ХХ. До кого вони тільки з українських чиновників за цей час не зверталися, але задарма. Ніхто навіть не захотів на професійному рівні розглянути цю пропозицію.

Справа в тому, що цей проект розробляли не спеціалісти в галузі авіабудування, а спеціалісти з вантажних перевезень, а тому він потребує значних змін, на які я неодноразово вказував розробникам з ОАЕ. Якщо ці пропозиції опрацюють фахівці, то це буде дуже цікавий проект для авіабудівної галузі України! Але оскільки керівництво ДП «Антонов» не зацікавлене будь що робити, то навіть не відповідає на листи з ОАЕ, так як свої зарплати в сотні тисяч гривен на місяць вони отримують за рахунок вантажних перевезень літаками «Авіалінії Антонов».

Також ці пропозиції ОАЕ направлялися одному з керівників ДП «Антонов» блогеру, віце-президенту Юлію Кисельову, якого призначив на цю посаду чи то Гладковський О.В., чи хтось інший. Він в своїх блогах пише правильні речі і я інколи навіть цитую його, але в своїй діяльності на посаді це повний невіглас. Він сам пише в блогах, що нічого не розуміє в авіабудівній галузі і що буде вчитися.

Богданов О.К вже більше 60 років працює на ДП «Антонов», причому значну частину на керівних посадах, і мало чого розуміє в авіабудуванні, а цей блогер збирається у похилому віці навчитись за декілька років!? Ю. Кисельов протягом вже декількох років підписує всілякі меморандуми з Західними фірмами, про які відразу всі забувають як тільки їх озвучили в українських ЗМІ. Також він публічно озвучує різні дані про прожекти, наприклад Ан-188, не розуміючи, що його злітно-посадкові та інші характеристики будуть відрізнятися від Ан-70. А оскільки реальних техніко-економічних даних і термінів виробництва та поставок по літаках Ан-178 і Ан-188 не має, то як можуть можливі Замовники розглядати їх придбання?

Я змушений був знову звернутися в офіс Президента України.

---- Исходное сообщение -----

Тема: лист підписаний про колапс авіабудування в Україні
От кого: Анатолий
Кому: [email protected]
Отправлено: 15.08.2019 08:39


Заступнику голови офісу Президента України О. Гончаруку

Шановний пане Гончарук!

Я вже в 4-й раз протягом 2.5-х місяців направляю листа на Президента України Зеленського В.О., в якому інформую його про руйнування авіабудівної галузі України та прошу дати вказівку секретарю РНБО О. Данилюку провести нараду з питання збереження авіабудівної галузі України.

Спочатку мої листи пересилалися до Мінекономіки та ДК «Укроборонпром». Мінекономіки не має ніякого відношення до авіабудівної галузі, так як в 2015 році авіабудівна галузь була передана в ДК «Укроборонпром», який підпорядкований Президенту. За часів Порошенко П.О. та керівництва ДК «Укроборонпром» в Україні припинилося серійне виробництво літаків, а флагмана вітчизняного авіабудування ДП «Антонов» перетворили в виробника фейкових новин.

Я також неодноразово звертався до секретаря РНБО О. Данилюка, але всі мої листи потрапляють до заступника секретаря С. Кривоноса, якого Порошенко П.О. призначив замість Гладковського О.В. Він вже 2 місяці розповідає мені, що буде проведена нарада за участю О. Данилюка, де я зможу доповісти про шляхи збереження авіабудівної галузі, але, як то кажуть, віз і нині там.

Останні листи які я направляв на офіс Президента або лишалися без відповіді, або я отримував від завідуючого відділу С. Остафійчука відписки, що вони є анонімними та розгляду не підлягають.

Ми голосували за Президента України Зеленського В.О. і партію «Слуга народу» та думали, що в Україні почнуться швидкі вирішення проблем, залишених попередньою владою. Але поки навіть неможливо донести свої пропозиції до представників нової влади.

Шановний пане Гончарук!

Прошу розглянути мого листа та надати можливість доповісти Вам або особисто О. Данилюку (а не С. Кривоносу) про проблеми авіабудівної галузі та мої пропозиції щодо її збереження.

З повагою Анатолій Вовнянко, екс-заступник головного конструктора по літаках Ан-225, Ан-325, Ан-218, Ан-124, Ан-124-100 та авіаційно-космічних системах

Додаток. Звернення з всіма моїми даними і підписом.


Зараз, на небосхилі реформ української оборонної промисловості (ОП), з’явилась нова-стара «зірка» - голова наглядової ради ДК «Укроборонпром» А. Абровамичус. У своєму інтерв’ю на сайті «Цензор» він розповідає про приватизацію, видатних топ-менеджерів, які будуть призначені на оборонні підприємства і ДК «Укроборонпром», та фантастичні перспективи ОП через 5 років. (Сподіваюсь, що не повториться історія, подібна реформам громадянки CША пані Супрун в Міністерстві охорони здоров’я?) Я направляв йому листа по авіабудівній галузі, але відповіді так і не отримав, мабуть, через його реформаторську зайнятість. Я зараз не буду коментувати його інтерв’ю, так як там є конструктивні пропозиції про зміну менеджменту, ліквідацію розорених і збиткових підприємств, але є і багато красивих лозунгів. Деякі результати цих реформ будуть зрозумілі професіоналам вже через півроку-рік і тоді можна буде конкретно їх обговорювати. По ДП «Антонов» все буде зрозуміло відразу після призначення нового керівництва. Справа в тому, що на ДП «Антонов» ще з 2005 року, коли посаду генерального конструктора придбав Ківа Д.С., були створені тіньові канали по виведенню коштів, а тому туди виключно призначалися ставленики не для розвитку авіабудування, а для крадіжки коштів авіакомпанії (див. «Аттракцион невиданной жадности: Д.С. Кива - могильщик украинской авиации»).

Сподіюсь, що А. Абровамичусом буде надана можливість професіоналам з авіабудування ввійти до складу нового керівництва ДП «Антонов», а не будуть проводитися конкурси як за часів, коли він був Міністром Мінекономіки. Тоді претендентів на посаду президента ДП «Антонов» відбирали невідомо з кого і робилося це скоріш для «галочки», тому що призначення відбувалися кулуарно «під килимом».

На фото літак Ан-225 «МРІЯ», побудований 30 років тому, і на сьогодні є рекордсменом по вантажопідйомності (250 тонн) і представляє інтерес в якості першої ступені авіаційно-космічних систем (див. «Самолет Ан-225 «МРІЯ» - несбывшаяся мечта»). Фото з відеоролика на YouTube

Анатолій ВОВНЯНКО, екс-заступник головного конструктора по літаках Ан-225, Ан-218, Ан-325, Ан-124, їх модифікаціях та авіаційно-космічних системах АНТК ім. О.К. Антонова.



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Эта ночь тоже прошла для нас неспокойно. Враг продолжает беспокоить воздушное пространство Украины ракетно-«шахедными» атаками

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.