​Пленарні засідання Верховної Ради України 3 квітня 2018 року

Голова Верховної Ради України А.Парубій, відкривши ранкове засідання, нагадав, що сьогодні першими будуть розглядатися питання про відміну електронного декларування для громадських діячів та іноземців, які беруть участь в наглядових радах.


А.Парубій попросив голову Комітету з питань запобігання і протидії корупції повідомити, чи був кворум на засіданні Комітету, чи Комітет прийняв рішення. Якщо Комітет не прийняв рішення, при необхідності засідання Комітету можна провести прямо в сесійному залі і дати будь-який висновок по тих законопроектах, які були зареєстровані, зокрема, по тих, які були обговорені і узгоджені.

Голова Верховної Ради дав доручення провести засідання Комітету під час пленарного засідання і прийняти рішення по двох зареєстрованих законопроектах.

З оголошеннями, заявами, повідомленнями, пропозиціями виступили представники депутатських фракцій і груп.

Народні депутати приступили до розгляду проекту Закону про внесення змін до статті 30 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» щодо членів сім'ї, які мають право на пенсію в разі втрати годувальника №5366-д.

Прийнято Закон «Про внесення змін до статті 30 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (щодо членів сім'ї, які мають право на пенсію в разі втрати годувальника)».

Законом встановлено право на призначення пенсії в разі втрати годувальника курсантам і слухачам військово-навчальних закладів та навчальних закладів Міністерства внутрішніх справ України і державної пожежної охорони до закінчення ними цих навчальних закладів, але не довше, ніж до досягнення 23-річного віку.

Законом виключено у частині шостій статті 30 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» слова «(крім курсантів і слухачів військово-навчальних закладів та навчальних закладів Міністерства внутрішніх справ України і державної пожежної охорони)».

Проект Закону зареєстровано за №5366-д.

Народні депутати усунули неузгодженості в тексті прийнятого 27 лютого 2018 р. Закону «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та деяких інших законів України щодо забезпечення прикордонної безпеки держави».

Головуючий поставив на голосування для включення до порядку денного та прийняття рішення законопроекти за №№8120, 8120-1, 8209, 8209-1.

Два проведених голосування були нерезультативними.

Після короткого обговорення, в якому взяли участь представники депутатських фракцій і груп, головуючий знову поставив законопроекти на голосування для включення до порядку денного та прийняття рішення.

Голосування було нерезультативним (за -203).

Головуючий поставив на голосування окремо законопроекти №№8120 і 8120-1.

Законопроекти не набрали голосів для включення.

Головуючий поставив на голосування для включення законопроекти №№8209 і 8209-1.

За результатами голосування законопроекти також не набрали голосів для включення.

Народні депутати розглядають у першому читанні законопроекти про внесення змін до Закону України «Про запобігання корупції» щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій осіб за №№6271 і 6674.

Законопроекти доповіли народний депутат Юлія Тимошенко і Представник Президента України у Верховній Раді Ірина Луценко.

Перший заступник голови Комітету з питань запобігання і протидії корупції Юрій Савчук доповів рішення Комітету щодо обох законопроектів.

В обговоренні законопроектів взяли участь представники депутатських фракцій і груп, народні депутати.

За результатами голосування обидва законопроекти відхилено.

Головуючий знову поставив на голосування пропозицію про включення до порядку денного сесії законопроектів №№8120 і 8120-1.

Законопроекти не набрали необхідної кількості голосів для включення.

Головуючий поставив на голосування для включення до порядку денного сесії законопроектів №№8209 і 8209-1.

За результатами голосувань законопроекти не включено до порядку денного сесії.

Народні депутати 247 голосами підтримали пропозицію про необхідність присутності на пленарному засіданні у середу керівника Спеціальної антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, керівника Національного антикорупційного бюро України Артема Ситника і Генерального прокурора Юрія Луценка.

Парламентарії повторно після доопрацювання розглянули Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (нова редакція) з пропозиціями Президента України №2489.

За результатами голосування Закон відхилено.

Головуючий закрив ранкове засідання.

О 16 годині розпочалося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Народні депутати продовжують розгляд питань порядку денного.

У першому читанні парламентарії розглянули проект Закону про концесії №8125.

Прийнято за основу проект Закону «Про концесії».

Законопроектом передбачається удосконалити правове регулювання концесійної діяльності, що забезпечить чіткий механізм вибору концесіонера та підготовку до реалізації якісних проектів на умовах концесії, що відповідатимуть міжнародній практиці; систематизувати чинні закони України, що регулюють здійснення концесійної діяльності (закони України «Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг», «Про особливості оренди чи концесії об'єктів паливно-енергетичного комплексу, що перебувають у державній власності», «Про особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності»); гармонізувати законодавство про концесії із законодавством про державне приватне партнерство; усунути неточності та правові колізії, що були виявлені під час практичного застосування діючих законів України у сферах державно приватного партнерства та концесій.

Законопроектом пропонується:

чітке розмежування регулювання концесії та інших форм здійснення ДПП;

єдина процедура ініціювання та прийняття рішення щодо здійснення ДПП, для всіх форм ДПП у тому числі концесії;

запровадження прозорої процедури вибору концесіонера (концесійний конкурс, конкурентний діалог), що відповідає кращій міжнародній практиці зокрема «Типовим законодавчим положенням щодо проектів в сфері інфраструктури, які фінансуються з приватних джерел», ЮНСІТРАЛ;

можливість залучення радників та незалежних експертів для підготовки проектів ДПП у формі концесії;

додаткові гарантії для концесіонерів та кредиторів, зокрема, передбачення концесійним договором права заміни концесіонера на іншого концесіонера;

спрощення процедур виділення земельних ділянок для проектів ДПП у формі концесії;

особливості концесії на ринках, що перебувають у стані природної монополії;

особливості концесії щодо будівництва та експлуатації автомобільних доріг;

процедуру трансформації оренди в концесію у разі відповідного звернення зі сторони орендаря;

можливість передачі вирішення спорів, що виникають у зв’язку з виконанням концесійного договору, міжнародному комерційному або інвестиційному арбітражу;

можливість ініціювання концесії потенційним концесіонером;

чіткий механізм контролю та моніторингу за виконанням концесійних договорів;

чітке регулювання права власності на об’єкт концесії, метою якого збереження за державою/територіальною громадою права власності на об’єкт концесії.

Також законопроектом передбачено внесення змін понад 30 законодавчих актів України з метою приведення їх у відповідність до положень законопроекту та усунення бар’єрів для реалізації концесійних проектів.

Проект Закону зареєстровано за №8125.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» щодо добровільного приєднання територіальних громад сіл, селищ до територіальних громад міст обласного значення».

Законом встановлено, що «повноваження сільської, селищної ради, її виконавчого комітету та сільського, селищного голови територіальної громади, що приєдналася до міської об’єднаної територіальної громади, припиняються з дня набрання чинності рішенням сільської, селищної ради та рішенням міської ради об’єднаної територіальної громади про добровільне приєднання до об’єднаної територіальної громади. З моменту припинення повноважень сільської, селищної ради повноваження міської ради поширюються на територію територіальної громади, що приєдналася до міської об’єднаної територіальної громади.

З моменту припинення повноважень сільського, селищного голови територіальної громади, що приєдналася до об’єднаної територіальної громади, повноваження сільського, селищного, міського голови об’єднаної територіальної громади поширюються на територію територіальної громади, що приєдналася до об’єднаної територіальної громади».

Відповідні зміни внесено до статті 83 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад».

Розділ IV «Прикінцеві положення» доповнено пунктом 31 такого змісту:

«31. Визнати такими, що є спроможними об’єднаними територіальними громадами для випадків, передбачених статтями 8 - 83 цього Закону, територіальні громади міст республіканського Автономної Республіки Крим, обласного значення. До таких територіальних громад за згодою відповідних міських рад мають право добровільно приєднатися у порядку, визначеному статтями 8 - 83 цього Закону, суміжні сільські, селищні територіальні громади за рішенням відповідної сільської, селищної ради».

Прикінцевими положеннями встановлено, що цей Закон набирає чинності з 1 травня 2018 року.

До проведення чергових місцевих виборів у разі приєднання до територіальних громад міст республіканського Автономної Республіки Крим, обласного значення вибори голів об’єднаних територіальних громад не проводяться, а головою об’єднаної територіальної громади вважається міський голова міста республіканського Автономної Республіки Крим, обласного значення, дотериторіальної громади якого відбулося приєднання.

Проект Закону зареєстровано за №6466.

Народні депутати не підтримали пропозицію про включення до порядку денного сесії законопроекту про внесення зміни до розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України №8175.

Парламентарії розглянули питання екологічної політики.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до статті 20-2 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».

Законопроектом пропонується встановити, що вимоги до технічної компетентності та незалежності визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, при цьому встановивши, що до цього центрального органу виконавчої влади будуть вноситись пропозиції стосовно визначення методик вимірювань, що є обов’язковими до використання уповноваженими підприємствами, установами та організаціями.

Відповідні зміни передбачається внести до статті 20-2 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».

Законопроект зареєстровано за №6530.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законів України (щодо введення заборони на суцільну вирубку ялицево-букових лісів на гірських схилах Карпатського регіону)».

Законопроектом пропонується заборонити проведення рубок головного користування в господарській зоні національних природних парків, у заказниках, проведення суцільних рубок головного користування ялицево-букових лісів на стрімких схилах Карпатського регіону.

Проектом також пропонується визначити зміст термінів «ялицево-букові деревостани», «суцільні рубки», «рубки формування та оздоровлення лісів» тощо.

Відповідні зміни передбачається внести до законів України «Про природно-заповідний фонд України» та «Про мораторій на проведення суцільних рубок на гірських схилах в ялицево-букових лісах Карпатського регіону».

Проект Закону зареєстровано за №6749.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

За прошедшие сутки боевая активность уменьшилась - на фронте произошло 54 боевых столкновения, враг нанес 8 ракетных и 85 авиационных ударов

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.