​У Twitter розповіли про ймовірне втручання росії у вибори в США

Компанія Twitter заблокувала 201 обліковий запис в мережі мікроблогів у зв'язку з розслідуванням можливого втручання росії в президентські вибори в США. Також зазначається, що російський телеканал russia today в 2016 році витратив 274 тисячі доларів на рекламу, спрямовану на аудиторію в США. Вона торкнулася 1823 твітів, підрахував Twitter.


За даними соцмережі, три аккаунта RT - RT_com, @RT_America, і @ActualidadRT були націлені на ринок США в 2016 році.

Компанія Facebook 16 вересня повідомила, що виявила близько 3000 політичних рекламних оголошень на суму 100 тисяч доларів. Вони були розміщені з липня 2015 року по травень 2017 року і сплачені з 470 фейковий сторінок і облікових записів, пов'язаних один з одним, і ймовірно управлялися з росії, повідомляє інформагентство «Анадолу».

Фото aa.com.tr



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 25 листопада обговорив такі актуальні теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.