​У Twitter розповіли про ймовірне втручання росії у вибори в США

Компанія Twitter заблокувала 201 обліковий запис в мережі мікроблогів у зв'язку з розслідуванням можливого втручання росії в президентські вибори в США. Також зазначається, що російський телеканал russia today в 2016 році витратив 274 тисячі доларів на рекламу, спрямовану на аудиторію в США. Вона торкнулася 1823 твітів, підрахував Twitter.


За даними соцмережі, три аккаунта RT - RT_com, @RT_America, і @ActualidadRT були націлені на ринок США в 2016 році.

Компанія Facebook 16 вересня повідомила, що виявила близько 3000 політичних рекламних оголошень на суму 100 тисяч доларів. Вони були розміщені з липня 2015 року по травень 2017 року і сплачені з 470 фейковий сторінок і облікових записів, пов'язаних один з одним, і ймовірно управлялися з росії, повідомляє інформагентство «Анадолу».

Фото aa.com.tr



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Ведуча Ірина Узлова та військовий експерт, полковник запасу ЗСУ Роман Світан обговорили найактуальніші новини навколо російсько-української війни

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2025.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.